czwartek, 10 sierpnia 2017

Szczotka do włosów TT hair od Donegal - tańszy odpowiednik Tangle Teezer?

Hej :)

 Zapewne prawie każda z nas posiada w swoim asortymencie szczotkę do włosów. Od dłuższego już czasu bardzo modne były słynne Tangle Teezer jednak trzeba przyznać, że również troszkę drogie. Przy okazji zakupów kosmetycznych na ekobieca.pl znalazłam taką która bardzo przypomina wspomnianą wcześniej ale jej cena jest o wiele niższa- niecałe 11 zł. 

Osobiście nie mam porównania z Tangle Teezerem ponieważ nigdy go nie używałam ale z chęcią przybliżę Wam tą TT z firmy Donegal.



  • Szczotka do profesjonalnej pielęgnacji włosów. Delikatnie i bezboleśnie rozczesuje włosy, nie niszcząc ich struktury. Idealnie trzyma się w dłoni.
  • Przeznaczona do pielęgnacji każdego rodzaju włosów.

Szczotka do włosów TT-Hair:
  • Skutecznie rozczesuje włosy,
  • Masuje skórę głowy,
  • Zapobiega łamaniu się włosów,
  • Nie elektryzuje,i
  • Skutecznie rozprowadza odżywki i olejki,
  • Łatwa w utrzymaniu w czystości,
  • Wysoka jakość wykonania.
Produkt dostępny w różnych kolorach.

 
Sama szczotka zapakowana była w przeźroczyste pudełeczko wraz z ulotką na której znajdziemy podstawowe informacje. Niestety wyrzuciłam je zaraz po rozpakowaniu, dlatego nie pokażę na zdjęciach. 

  Zdecydowałam się na zakup szczotki tego typu ponieważ moje długie dotąd włosy (które zmuszona byłam niedawno ściąć ale o tym innym razem) strasznie się plątały i przy każdym czesaniu zwykłym grzebieniem lub szczotką masa włosów zostawała na nich lub po prostu leciała w dół. 
 
 
 TT jest bardzo wygodna w użytkowaniu ponieważ nie ciągnie włosów i bez problemu je rozczesuje  Poza tym dużym plusem jest jej wielkość - schowamy ją do torebki i zabierzemy ze sobą gdziekolwiek idziemy. 
 
Przyglądając się bliżej możemy zauważyć, że ząbki szczotki mają 3 rodzaje długości przez co lepiej dostosowuje się do różniej gęstości włosów. Jedynym minusem jest dla mnie to, że owe ząbki są troszkę za twarde- jeśli ktoś ma delikatną skórę głowy to przy mocniejszym przyłożeniu do skalpu możemy ją po prostu podrażnić...
 
 
 Tak jak poleca producent wypróbowałam ją do nakładania odżywek oraz oleju- faktycznie jest to o wiele wygodniejsze. Wiemy, że kosmetyk będzie równomiernie nałożony na włosy.
 
Szczotka TT bardzo dobrze leży w dłoni i nie ma problemów z jej myciem jak bywa to z klasycznymi szczotkami. Wystarczy mała szczoteczka, odrobina wody i szamponu i bardzo łatwo usuniemy z niej wszystkie zabrudzenia. 

Podsumowując:
Jeżeli macie podobne problemy jak ja ze swoimi włosami i szukacie wybawienia a nie chcecie wydawać większej ilości pieniędzy to na pewno ta szczotka to coś dla Was. Ja jestem zadowolona i nie żałuję jej kupna.


Znacie tą szczotkę?
Jakie macie opinie na jej temat?

4 komentarze :

  1. Sama mam tt i w sumie jestem zadowolona z zakupu. Niby kosztuje te 3 dyszki, ale w sumie kupujemy go na dłuższy czas, więc nie jest to aż taki wydatek. Chociaż fajnie wiedzieć, że jest coś tańszego i też dobrego - następnym razem może właśnie sięgnę po Twoją szczotkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak jak pisałam nie mam porównania aczkolwiek z tej jestem zadowolona więc przy niej pozostanę:)

      Usuń
  2. Mam zarówno Tangle Teezer
    jak i TT Hair od Donegal.
    Różnice widzę tylko w cenie.
    Obie są super,więc po co przepłacać skoro ta od Donegal dużo się nie różni...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.