środa, 9 sierpnia 2017

Powrót + makijaż paletką Makeup revolution fortune favours the brave


Witajcie!

 Niestety macierzyństwo okazało się bardziej wciągające niż myślałam. Mój syn jest bardzo energicznym dzieckiem, który potrzebuje bardzo dużo uwagi (w tym najwięcej mojej). Dlatego też na dłuższy czas zniknęłam z blogosfery. Teraz ma już aktualnie 15 miesięcy więc postanowiłam w końcu coś zmienić i znaleźć czas dla siebie i dla swoich zapomnianych zainteresowań. 


Dziś chcę pokazać Wam makijaż, który wykonałam moim nowym nabytkiem czyli słynną już paletką Makeup revolution fortune favours the brave. Długo myślałam nad jej kupnem i w końcu trafiła w moje ręce- nie żałuję ani trochę! Kolorki są śliczne, pigmentacja też na plus- więcej o niej w kolejnym poście. 

Na oczach mam również rzęsy Ardell, tym razem na pasku- zazwyczaj używałam kępek ponieważ wydawały mi się wygodniejsze w aplikacji i wyglądały bardzo naturalnie ale te zaskoczyły mnie bardzo pozytywnie. Nie czuć je w ogóle na powiekach i wyglądają bardzo przyjemnie. To pierwszy ale na pewno nie ostatni mój zakup ! 

A więc bez zbędnego pisania zapraszam na efekty!











Kosmetyki jakie użyłam do wykonania makijażu:

* Matująca baza pod makijaż Bell Ms. Perfect
* Podkład Bourjois 123 Perfect Foundation, kolor 55 Dark Beige (dostałam próbkę przy okazji zakupów kosmetycznych na ekobieca.pl)
* Baza pod cienie Makeup revolution
* Zestaw do konturowania Pro Contour HEAN

* Paleta Makeup revolution fortune favours the brave
* Tusz do rzęs PUPA Vamp
* Sztuczne rzęsy na pasku Ardell Demi 120 Black
* Długotrwały płynny liner do brwi Golden Rose nr 02

* Puder ryżowy ECOCERA
* Bronzer oraz róż z palety NYX
* Błyszczyk Astor Shine Deluxe

Ciekawa jestem Waszych opinii. 

Pozdrawiam i całuję :*

9 komentarzy :

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.