poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Novophane lotion przeciw wypadaniu włosów

Hej :)

 Dziś kolejny post dotyczący włosów. Niestety po ciąży moje włosy cały czas nie mogą dojść do poprzedniej formy. Używałam najróżniejszych kosmetyków i preparatów niestety z krótkotrwałym skutkiem. 

Jako, że raz na 2 miesiące mam wizytę u dermatologa postanowiłam zwrócić się właśnie do niego o pomoc. Pani doktor przepisała mi 2 kosmetyki oraz preparat do picia. W dzisiejszym poście przedstawię Wam jeden z nich a jest to lotion do włosów Novophane


Kosmetyk kupiłam w zaprzyjaźnionej aptece, jednak polecam zamówić go przez internet ponieważ o wiele taniej wychodzi (chyba, że znacie stacjonarnie tanią aptekę). Zapłaciłam za niego ok 42 zł natomiast przez internet można znaleźć go już od 35 zł.

Fakt, nie jest to tani kosmetyk ale na prawdę wart wypróbowania. Jeśli jesteście ciekawi szczegółów zapraszam do czytania! :)

Produkt ma postać lotionu przeznaczonego do stosowania na włosy. Charakteryzuje się wyjątkowym składem. Zawiera szereg witamin, biotynę oraz mieszaninę olejków roślinnych, które korzystnie oddziałują na stan włosów. Zapobiegają ich wypadaniu i zwiększają gęstość fryzury. Ponadto wykazują intensywne właściwości wzmacniające i odżywcze. Pobudzają naturalny wzrost włosów i dodają im naturalnego blasku.

Wskazania: włosy słabe, wypadające.

Sposób użycia: stosować miejscowo. Przed zastosowaniem opakowanie produktu należy wstrząsnąć. Spryskiwać włosy suche lub wilgotne. Czynność powtarzać x 1/24h. Nie spłukiwać. 

Skład:
Biotin, Vit.C, Vit.E, Vit.B5, Vit.B6, Vit.PP, Vit.H, sunflower oil, grapefruit, orange, mint and juniper.



Kosmetyk znajduje się w małej 100ml czerwonej buteleczce z białymi napisami. (Całość zapakowana była jeszcze dodatkowo w kartonik, niestety został przeze mnie wyrzucony do kosza :/). Zarówno na pudełeczku jak i na butelce znajdziemy podstawowe informacje o produkcie, minusem jest to, że nie ma nic w języku polskim (nie wiem czy wszystkie tak mają czy tylko mi się trafił taki wyjątek).

Do aplikacji używamy atomizera, który bardzo dobrze działa i bez problemy możemy spryskać nim włosy oraz skórę głowy. Dodatkowo plusem jest zabezpieczenie, które znajduje się na wspomnianym atomizerze- dla kobiet mających małe dzieci w domu, które są dosłownie wszędzie to świetne rozwiązanie! 



 Konsystencja lotionu jest wodnista, gdy przyjrzymy się blisko możemy dostrzec pływające "oczka" olejków zawartych w kosmetyku- dlatego też producent zaleca wstrząśnięcie przed użyciem. 



Zapach jest delikatny, przypomina mi troszkę ziołowy, absolutnie mi nie przeszkadza. Poza tym nie utrzymuję się długo na włosach. 

Polecam używać lotionu na włosy jeszcze mokre po myciu, ponieważ stosowany na suche włosy może je obciążać i przyspieszać ich przetłuszczanie się. 

Kosmetyku używam od ok 2 miesięcy i zauważyłam już duże efekty. Jednak dodam, że razem z nim na włosy nakładam także szampon przeciw wypadaniu (recenzja w kolejnych postach) oraz piję specjalny preparat. Włosy są mocniejsze, zdecydowanie mniej wypadają oraz o wiele mniej się plączą z czym miałam wcześniej bardzo duże problemy. 

Przy większych problemach z wypadaniem warto skonsultować się z lekarzem, wybierze dla nas odpowiednie preparaty ponieważ często wypadanie jest skutkiem różnych chorób albo niedoborem witamin. Nie ma sensu kombinować na własną rękę.

Polecam i pozdrawiam! 
:*

2 komentarze :

  1. Miałam bardzo duży problem z wypadaniem, na szczęście na razie jest trochę lepiej. Nie znam tego produktu, ale następnym razem może się na niego skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście też trochę lepiej ale do ideału jeszcze daleka droga ;/

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.