sobota, 5 listopada 2016

Equilibra - Łagodny szampon do ciała i włosów No Tears 0m+



Cześć Kochani!

  Dziś będę pisać kolejny raz o kosmetyku firmy Equilibra (które powiem szczerze bardzo lubię i cenię- znajdziecie kilka recenzji u mnie na blogu) ale tym razem nie ja go testowałam a mój synek :) 

Jako młoda "Matka Polka" chcę dla mojego dziecka jak najlepiej i na pewno nie zdecydowałabym się na aby Mikołaj testował kosmetyki, które mogą mu zaszkodzić lub takie o których nigdy nie słyszałam. Firmę Equilibra znam dobrze i jestem pod wrażeniem absolutnie wszystkich produktów które wypuściła na rynek. Mają świetne i łagodne składy które w pierwszej kolejności bazują na aloesie. Tak więc i tym razem im zaufałam i jak zawsze się nie zawiodłam. 
Zapraszam do czytania!

Szampon o fizjologicznym pH łagodnie oczyszcza skórę i włosy dziecka. Aloes chroni i nawilża, a środki powierzchniowo czynne pochodzenia roślinnego delikatnie oczyszczają bez wysuszenia. Po zastosowaniu włosy są lśniące, a skóra miękka. Wskazany do pielęgnacji skóry noworodka (0+). Opracowany tak, by zminimalizować ryzyko wystąpienia alergii. ZAWIERA 98% składników naturalnego pochodzenia.
PRZEBADANY KLINICZNIE I DERMATOLOGICZNIE - PRZEBADANY NA ZAWARTOŚĆ NIKLU
Dlaczego szampon do ciała i włosów 0m+?
► Wyciąg z nagietka: koi
► Gliceryna roślinna: chroni
► Aloes (20%): nawilża i chroni

Sposób użycia: Zwilż skórę i włosy dziecka letnią wodą. Wyciśnij kilka kropli produktu na dłoń i rozcieńcz go wodą. Następnie spień i delikatnie umyj skórę i włosy dziecka. Dokładnie spłucz.
Uwagi: Tylko do użytku zewnętrznego. Przechowuj w chłodnym i suchym miejscu, poza zasięgiem dzieci.


NIE ZAWIERA SLES I SLS ► NIE  ZAWIERA PARABENÓW, BARWNIKÓW I WAZELINY ► DELIKATNIE PERFUMOWANY ► NIE ZAWIERA ALERGENÓW ► DLA DELIKATNEJ I WRAŻLIWEJ SKÓRY DZIECKA

Skład:
 Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Sodium Chloride, Disodium Cocoamphodiacetate, Cocamidopropyl Betaine,
Sodium Lauroyl Sarcosinate, Glycerin, Calendula Officinalis Flower Extract, Sodium Benzoate,
Potassium Sorbate, Lactic Acid, Citric Acid, Parfum

Zgrabna butelka z zamykaniem na zatrzask. Dobrze trzyma się w dłoni, nie jest śliska pod wpływem wody. Otworek przez który wydobywamy szampon jest dość spory jednak nie ma problemu z wylaniem większej ilości kosmetyki niż byśmy chcieli. Design bardzo podobny do innych kosmetyków tej firmy z wyjątkiem Misia na przedniej naklejce, który jest "logiem" wydanej niedawno serii dla dzieci.  


Szampon jak dla mnie ma konsystencję idealną- nie jest zbyt gęsty ani także zbyt rzadki. Bardzo dobrze się pieni z połączeniu z wodą więc wystarczy mała ilość na jedną kąpiel. Ma bardzo przyjemny delikatny zapach, który nie podrażnia małych nosków dzieci. Kolor przeźroczysty.



A więc podsumowując-
tak samo ja jak i mój synek jesteśmy bardzo zadowoleni z szamponu. Włoski są po nim miękkie, nie plączą się i bardzo ładnie błyszczą. Kosmetyk nie uczulił delikatnej skóry mojego dziecka ani nie podrażnił. Na pewno zastaniemy z nim na dłużej :)

 

6 komentarzy :

  1. my mamy mydełko i byłam zadowolona, ale jednak na dłuższą metę przesusza skórę... no ale niestety my mamy AZS, także nie ma się co dziwić, bo skład jest super...

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ostatnim spotkaniu w Katowicach dostałyśmy od nich upominki, m.in chusteczki nawilżane dla dzieci i błoto termalne, którego jestem strasznie ciekawa. PS też mamy tą sowę, ale różową :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za miłą opinię o naszym produkcie i serdecznie pozdrawiamy!

    Equilibra

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.