czwartek, 27 października 2016

Na przekór jesieni- zestaw lakierów Garden of Colour Pastel


Witajcie,

na dworze mamy typową jesień, która niestety coraz bardziej nas przygnębia swoją pogodą. Jednak aby troszkę poprawić humor lubię czasem pomyśleć o lecie. A jeśli myślę właśnie o tej porze roku to na pewno kojarzą mi się z nią pastelowe kolorki. A więc na przekór jesiennej chandrze zapraszam na recenzję zestawu sześciu ślicznych pastelków Garden of Colour. 




* Każdy lakier ma 15 ml pojemności tak więc są dosyć spore.

 * Podobają mi się pędzelki do aplikacji- są szerokie i wygodnie się nimi maluje płytkę paznokcia.

* Mają świetne krycie, wystarczą dwie warstwy aby nie było żadnych prześwitów i kolor był intensywny.

* Trwałość również jest na dobrym poziomie- na moich pazurkach wytrzymują spokojnie 3-4 dni.




* Lakiery mają fajne i zgrabne buteleczki z wyraźnym numerkiem koloru.

* Bardzo odpowiada mi także konsystencja - ani za gęsta ani za rzadka, po prostu idealna :)

* Dosyć szybko także schną, nawet kiedy nałożymy więcej warstw.


Moja kolekcja pochodzi ze sklepu SILCARE, gdzie aktualnie kupicie je w promocji za 26,97 zł
Chętnych odsyłam pod linka PROMOCJA zestaw lakierów Garden of Colour Pastel (KLIK)







I rzeczywiste kolory, niestety nie na moich paznokciach ponieważ są one w trakcie regeneracji :)


Numerek 69 w rzeczywistości ma delikatne perłowe drobinki, które najlepiej widać pod słońce. Niestety nie udało mi się uchwycić je na żadnym zdjęciu :/


Znacie?
Jak Wam się podobają :)

***   ***   ***
Zapraszam do odwiedzenia sklepu SILCARE na pewno każda lakieroholiczka znajdzie tam coś dla siebie :))


8 komentarzy :

  1. Piękna ta kolekcja, chyba się na nią skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory bardzo mi się podobają :) Nigdy nie słyszałam o tej firmie.
    Hmm... na wzornikach wszystko pięknie, ale czy krycie na naturalnej płytce paznokcia rzeczywiście takie będzie?Wątpię, zwłaszcza jeśli chodzi o kolor 69 i 144. No ale może się mylę ;)
    Bardzo podoba mi się 146. Może to dlatego, że mam malutko pomarańczowych odcieni.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolorki lakierków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.