wtorek, 20 września 2016

Wojna o piękne włosy po ciąży- szampon Radical Med



Witajcie!

  Ciąża to piękny okres w życiu kobiety jednak efekty jakie pozostawia na ciele kobiety czasem już takie nie są... Miałam tyle szczęścia, że ominęły mnie rozstępy ale moim wielkim problemem są włosy.

Zawsze miałam piękne gęste włosy a jedynym mankamentem były czasem tylko rozdwajające się końcówki, które po podcięciu oraz stosowaniu odpowiedniego serum wracały do normalności. Niestety po urodzeniu syna wszystko zmieniło się diametralnie. Uwierzcie mi, że końcówki to już najmniejszy problem. Włosy dosłownie się kruszą a o okropnym wypadaniu to już nawet nie wspomnę. Zapewne wiele z Was powie, że wystarczy brać witaminy i będzie ok- brałam i biorę cały czas. Efektów brak. Kiedyś jednak znajoma Pani która pracuje w aptece poleciła mi właśnie szampon Radical Med o którym dziś Wam napiszę. Jesteście ciekawi czy jestem zadowolona? Zapraszam do czytania.

Radical Med
- szampon przeciw wypadaniu włosów.


Szampon przeznaczony jest do mycia włosów osłabionych i wypadających. Dzięki zawartości ekstraktu ze skrzypu polnego oraz biokompleksu kotwiczącego włosy Pro-Hair Booster 4H, szampon wyraźnie wzmacnia i hamuje wypadanie włosów. Zawarte w szamponie witaminy odżywiają i poprawiają kondycję włosów, sprawiając, że stają się aksamitne i gładkie w dotyku. Szampon dokładnie oczyszcza i pielęgnuje skórę głowy oraz włosy, skutecznie usuwa łupież i zapobiega jego nawrotom, łagodzi podrażnienia skóry, likwiduje jej swędzenie i zaczerwienienie, sprawia, że włosy lepiej się rozczesują i układają, stają się miękkie, sprężyste i lśniące.

Cena: ok 14 zł / 300ml 

Plastikowa biała butelka. Łatwa w użytkowaniu. Na opakowaniu znajdują się wszystkie podstawowe informacje. Dozownik mały i dzięki niemu możemy wydobyć tyle szamponu ile potrzebujemy.



Konsystencja szamponu jest bardzo przyjemna, ani za gęsta ani za lejąca - w sam raz. Dobrze się aplikuje na włosy i dość intensywnie pieni. Z samym zmyciem także nie ma problemu. (Dodam, że również dobrze zmywa oleje). Jest bardzo wydajny więc spokojnie wystarczy na długi czas. 



Jeśli chodzi o zapach to szampon przyjemnie i dość intensywnie pachnie ziołami- jednak spokojnie, nie jest on drażniący! Kolor jak widać na powyższym zdjęciu jest przeźroczysty.

Szamponu używam od 3 tygodni co 2-3 dni. Nakładam na włosy, spieniam i pozostawiam na 3-4 min po czym spłukuję. Jakie zauważyłam efekty?
* szampon w żaden sposób nie obciążył moim włosów
* nie powoduje szybszego przetłuszczania się 
* włosy są sypkie, lśniące i nie plączą się 

Ale co najważniejsze:
Zauważyłam, że włosy o wiele mnie wypadają (aczkolwiek lecą cały czas). Zobaczę jaki będzie efekt po zużyciu całej buteleczki. Dodatkowo bardzo widoczne są moje nowe baby hair ;) Mam ich pełno u nasady włosów nad czołem oraz zauważyłam także, szybszy wzrost pozostałych włosów.

Podsumowując:
Na tym etapie używania szamponu jestem bardzo zadowolona z efektów. Na pewno pozostanę przy nim na długo.Polecam!


Znacie ten szampon?
A może polecicie inny kosmetyk na wypadanie włosów? 
Ewentualnie inne sposoby?

14 komentarzy :

  1. Nie miałam tego szamponu, ale wydaje się dobrym rozwiązaniem na wypadające włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie spisał się bardzo dobrze :)

      Usuń
  2. Nie miałam go nigdy, ale jak się fajnie sprawdza to na pewno się w niego zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten sam problem, włosy lecą 24h na dobę i to garściami! więc chyba udam się do apteki i spróbuję tego specyfiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś już kolejną młodą mamą, która ma ten sam problem. Więc nie jestem jedyna :)

      Usuń
  4. Nie miałam nigdy tego szamponu, ale ostatnio właśnie się nad nim zastanawiałam i chyba jednak się skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama ma ten szampon, ja jeszcze się na niego nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę go!! Jutro lece do apteki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz problemy z włosami to warto wypróbować ;)

      Usuń
  7. Włosy po zaprzestaniu karmienia byly dla mnie udręką

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie jak samo się zaczęło tak ok 2 miesiące temu samo zniknęło te wypadanie ;) męczyło przez jakieś 5 miesięcy i owszem fuull włosów mi wypadło, aż miałam zakola. Mi pomogła kuracja z Dermofuture precission i vitapil mama. No i zmieniłam witaminy ciążowe na inne ciążowe, w aptece mi tak poradzono :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.