sobota, 24 września 2016

Makijaż okazjonalny czyli pracująca sobota ;)

Cześć kochani!

  Od dłuższego już czasu czyli praktycznie od kiedy zaszłam w ciążę zrobiłam sobie przerwę w robieniu makijaży ponieważ mój kręgosłup dawał mi nieźle popalić :/ Teraz Mikołaj ma już ponad 5 miesięcy więc pomału wracam do "dodatkowej pracy". 


Dziś malowałam dwie śliczne kobietki Ewelinę oraz Anitę (dodam, że są one także siostrami ;) ). Z dziewczynami miałam okazję pracować już wcześniej ale tym razem zabrałam ze sobą aparat więc mogę Wam pokazać efekty końcowe mojej pracy.


A więc przedstawiam Wam Ewelinę:







Makijaż jest kobiecy, subtelny jednak z małym pazurkiem. Usta w naturalnym odcieniu (moja nowa matowa pomadka GR ;))


I czas na Anitę:





Z Anitą miałam trochę zabawy ponieważ chciała dość ciemny makijaż dodatkowo z także ciemnymi ustami. Lubię kiedy dziewczyny chcą poszaleć z oczkami (może dlatego, że ja też to lubię). Tak więc wyszło megga kobieco :)


Jedynym dzisiejszym minusem było okropne światło przez co niektóre kolory na zdjęciach nie wyszły takie jakie były w rzeczywistości. Niestety zaczyna się jesień dlatego trzeba się do tego przyzwyczaić...


Jak Wam się podoba? :)

12 komentarzy :

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.