wtorek, 13 września 2016

Linomag- oliwka dla dzieci i niemowląt

Witajcie :)

  A więc postanowiłam, że od dziś na blogu będą pojawiały się także recenzje kosmetyków (ale także akcesoriów i innych rzeczy) dla dzieci. Jak pomyślałam tak zrobiłam i oto mam dla Was pierwszy post - podstawowy kosmetyk jaki używam dla mojego syna czyli oliwka.

Wiem, że dużo mam odchodzi od nakładania oliwek na skórę dziecka ponieważ podobno zatykają pory... Hmm ja akurat jestem innego zdania choć w porównaniu do siebie- mój syn ma bardzo mało kosmetyków. Podstawą jest oliwka, płyn do kąpieli oraz krem na odparzenia. Dodatkowo w lato stosowałam krem z filtrem. Nie używam żadnych balsamów czy pudrów, osobnych szamponów itd. Dlaczego? Bo skóra dziecka ma swoją naturalną barierę ochronną i nie chcę jej zaburzać używając stosu kosmetyków.

Ziołolek
Linomag-
Oliwka dla dzieci i niemowląt



Oliwka Linomag przeznaczona jest do codziennej pielęgnacji dzieci i niemowląt.
Dzięki zawartości naturalnego wyciągu z rumianku czyni skórę gładką i elastyczną. Zawartość witaminy F łagodzi podrażnienia i przyspiesza regenerację naskórka.

Skład: Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Chamomilla Recutita, Linum Usitatissimum(Vitaminum F), Parfum.


Cena. ok 10 zł
Poj. 150 ml

Zaczniemy od niestety słabszej strony tego kosmetyku. Opakowanie jest niestety nie poręczne. Zamykanie na klik ciężko się otwiera i tak samo ciężko zamyka. Przez otworek wylewa się za dużo oliwki i potem cała butelka się klei :/ Jeśli chodzi o design to akurat duży plus: delikatne kolory i miś z przodu na etykiecie zachęcają do kupna. 


 

Oliwka jest tłusta, dość gęsta- dokładnie taka jaka powinna być. Dobrze się aplikuje na skórę i przyjemnie rozsmarowuje. Mój synek uwielbia kiedy robię mu wieczorny masaż przy okazji jej nakładania. Oliwka ma przyjemny i delikatny zapach, który zupełnie nie przeszkadza małemu noskowi. Możemy porównać go do aromatu świeżych ziół albo kwiatów. Dzidzi pachnie potem cudnie :)


Oliwka bardzo dobrze natłuszcza skórę mojego dziecka przez co jest miękka i nie łuszczy się. Świetnie sprawdza się także do niwelowania ciemieniuchy- wystarczy nałożyć ją w większej ilości na główkę ok 15 min przed kąpaniem a później po prostu delikatnie wyczesać szczoteczką dla dzieci. Sprawdzony sposób. Dodam, że poleciła mi tą oliwkę moja Pani Doktor. Ja osobiście jestem bardzo zadowolona i w porównaniu do innych np. Bambino czy Babydream ta jest najlepsza! Dzięki temu, że sprawdziła się super to wybaczam jej nawet to opakowanie ;)

Dziś w bonusiku macie zdjęcie mojego Misia ;))



Pytanie do mam:
Znacie tą oliwkę ? 
Byłyście zadowolone?
A może znacie i polecicie jeszcze lepszą? :)

11 komentarzy :

  1. Ja swojemu dziecku w okresie niemowlęcym kupowałam oliwkę Hipp :)
    Pomożesz KLIK ? dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Z linomagu najbardziej lubię krem, bo idealnie nadaje się do butów gdy obdzierają ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam cały zestaw z Linomag, ale czeka w kolejce na użycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie używam oliwki ale także zamierzam kupić resztę kosmetyków z tej serii :)

      Usuń
  4. Ja akurat używałam Bambino U swoich dzieci .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas Bambino słabo się sprawdziło...

      Usuń
  5. Ja jeszcze nie mam dzieci ;p ale oliwkę zapamiętam na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie można ją stosować na sobie zamiast balsamu :)

      Usuń
  6. Miałam tą oliwkę - ale uszy u syna są po prostu genialne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.