środa, 8 czerwca 2016

Jak skutecznie zmatowić tłustą cerę bez makijażu.

Witajcie!

Życie rodzinne ostatnio bardzo mnie wciągnęło- 90% mojego aktualnego czasu zajmuje syn, który czasem potrafi nieźle mamie popalić ;) Jednak jest już coraz większy więc i ja pomalutku zaczynam wygospodarowywać trochę czasu dla bloga (którego bardzo zaniedbałam...)

Dziś chcę Wam napisać o kosmetyku, który dostałam do testów praktycznie zaraz po moim porodzie, używałam go często jednak nie miałam kiedy o nim napisać- w końcu nadszedł ten czas. Mgiełka matująca bo o niej mowa jest świetnym rozwiązaniem na gorące dni (ale nie tylko) dla osób z tłustą cerą, które chcą skutecznie ją zmatowić. Ja nie mając czasu ostatnio na makijaż dzięki któremu zazwyczaj w końcu udawało mi się osiągnąć taki cel- byłam bardzo zadowolona z tego kosmetyku.

Szczegóły znajdziecie poniżej, zapraszam! :)


Efektima

PORE & MATT - CONTROL

 Pudrowo-matująca mgiełka w sprayu

Zmatowienie i pielęgnacja skóry.
Innowacyjna i specjalistyczna mgiełka matująca do twarzy. Natychmiast i na długo matowi cerę oraz poprawia wygląd skóry wszędzie i w każdej sytuacji. Wpływa pomocniczo na redukcję porów oraz na pielęgnację skóry. 

Wystarczy kilkanaście sekund od aplikacji, aby cera wyglądała na bardziej matową i zadbaną.

Cena: 18,33 zł / 100ml
Kosmetyk znajduje się w plastikowej buteleczce z atomizerem, który ładnie i równomiernie rozpyla po naciśnięciu. Podoba mi się także sam design- biel z zielenią dobrze mi się kojarzą :)
Przed użyciem trzeba pamiętać aby dobrze potrząsnąć butelką aby kuleczki, które znajdują się w środku dobrze wymieszały płyn.


Jest to typowo wodnista, dosyć szybko wchłania się w skórę. Warto dodać, że ma bardzoo ale to bardzo przyjemny zapach, który świetnie odświeża twarz i jeszcze przez jakiś czas się na niej utrzymuje. Jeśli chodzi o wydajność to także zasługuje na plus ponieważ wystarczą dwa "psiknięcia" aby rozpylić ją na całej twarzy.
Tak jak pisałam na początku- mgiełka jest świetnym rozwiązaniem na lato i gorące dni, które już się zaczynają. Bardzo dobrze matuje skórę więc nie musimy nakładać pudrów czy podkładów. Po zaaplikowaniu na skórę za chwilę czujemy miłe orzeźwienie oraz widocznie zmatowienie i wygładzenie- muszę przyznać, że jest to bardzo przyjemne doznanie :) Na duży plus składa się również to, że kosmetyk w żaden sposób nie podrażnił mojej skóry, nie zatkał porów oraz nie przyczynił się do powstania nowych niespodzianek na twarzy w postaci wyprysków. Jestem bardzo zadowolona z tej mgiełki i po skończeniu tego opakowania na pewno zaopatrzę się w następne! 



Znacie tą mgiełkę?
Lubicie takie produkty?

13 komentarzy :

  1. Pierwszy raz widzę ten produkt i brzmi zachęcająco, ciekawi mnie tylko jaki ma skład.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się za nią rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy nadaje się na makijaż :)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam i gratuluję, że znalazłaś chwilę aby coś dla nas napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba kupię, ale przez lato moja cera się tak nie świeci jak np jesienią czy zimą :)

    Masz ochotę na ubrania, obuwie lub biżuterię? Zapraszam do mojego nowego butiku online https://facebook.com/asienkabutik .

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mnie ciekawi ta mgiełka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale brzmi interesująco...

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o niej wiele dobrego i sama mam ochotę ją wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam,ale szkoda,z e nie mozna zmatowić nawet już lekko swiecacego makijazu ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Zwęża pory, matuje, po prostu działa ;) Ta mgiełka z Efektima pharmacare jest super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie, ale może warto przetestować ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.