poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Wszyscy mają, mam i ja! - Matowa pomadka w kredce GR

Te pomadki chyba znają już wszystkie blogerki- jeśli nie osobiście to na pewno dużo o nich słyszałyście i czytałyście. Ja swoją pierwszą (NA PEWNO NIE OSTATNIĄ!) nabyłam jakiś czas temu i od razu byłam na siebie zła: dlaczego kupiłam tylko jeden odcień?! Totalnie wpadłam... zakochałam się <3


Golden Rose jest moim zdaniem jedną z najlepiej rozwijających się polskich firm w ostatnich latach, dodatkowym plusem jest nie tylko niska cena ich kosmetyków ale także łatwa dostępność. Myślę, że kupimy kosmetyki GR w większości drogerii - nawet w tych małych :) 

Jako, że przez ostatni czas mało bywam na zakupach "na żywo" (niestety nogi i kręgosłup odmawiają posłuszeństwa przy dłuższych trasach) najwygodniejsza jest opcja "szopingu" przez internet. I tak też stałam się posiadaczką pięknego odcienia pomadki do ust Crayon Matte o numerze 13 :) Przy następnych zamówieniach skuszę się na kolejne kolorki! 

Matowa pomadka do ust Matte Crayon tworzy na ustach aksamitne wykończenie. Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach. Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz wit. E dodatkowo odżywia i nawilża usta. Bogata paleta kolorów zawiera odcienie od klasycznej czerwieni po różne odcienie nude.

Cena: ok 12 zł


Bardzo wygodne w formie grubej kredki, ładny i minimalistyczny design. Małym minusem jest to, że musimy kredkę co jakiś czas temperować a moim zdaniem wygodniejsze byłoby rozwiązanie gdyby była po prostu wykręcana- ale jest to na prawdę minimalna wada. 



A więc posiadam numerek 13, jest to kolorek bardzo naturalny, który wpada lekko w cegiełkę. Świetnie nadaje się do lekkich makijaży jak i do wieczorowych. Pomadka świetnie się nakłada, jest miękka i bardzo dobrze na pigmentowana. Dzięki temu, że ma kremową konsystencję nie wysusza a jeśli mamy z tym problem ( czasem tak bywa wiosną) wystarczy przed jej nałożeniem posmarować usta pomadką. 
Dużym plusem jest jej trwałość- bez problemy wytrzymuje kilka godzin (chyba, że jemy i pijemy - ale to niestety mało która wytrzymuje). Ma piękne matowe wykończenie! :) Jestem bardzo zadowolona i na pewno zakupię w przyszłości więcej odcieni :)


Znacie?
Lubicie?
Jaki kolorek możecie mi polecić?

27 komentarzy :

  1. Uwielbiam te kredki - są zdecydowanie przyjemniejsze w użyciu niż szminki tej samej firmy (które i tak biją na głowę większość tanich i nieco droższych pomadek). Mam 09 - piękną, głęboką czewień <3
    PS. Golden Rose nie jest marką polską, a turecką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie myślę nad czerwienią więc bedę pamiętać o numerku 9 :)
      Dzięki, że mnie uświadomiłaś o tym, że GR to nie polska marka- na serio cały czas byłam pewna że tak ;P Tyle czasu żyłam w niewiedzy ;P

      Usuń
  2. Mam kilka sztuk i jestem w nich szczerze zakochana :) nie sądziłam, że tak dobry produkt może leżeć na niższej półce cenowej. :)
    Zapraszam do mnie :) Reaguję na każdą obserwację :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie- nie wszystko co tylko drogie musi być dobre :)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i uwielbiam, trochę u mnie podkreśla suche skórki więc lubię ją czasem nakładać na bezbarwną pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak czasem robię bo niestety wiosną mam problemy z ustami :/

      Usuń
  5. piękny odcień ;) ja mam 10 i 11 i je uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam własnie nad wyborem koloru, ten jest idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli szukasz czegoś naturalnego to ten będzie idealny :)

      Usuń
  7. Marzy mi się ich pomadka w kredce, musze w końcu jakąś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny odcień przekonałaś mnie do kupna bo w sumie zastanawiałam się nad 13 właśnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam tylko ciemniejszy odcień :) Matowe pomadki są super :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka i kompletnie o nich zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię :)
    Mam w kolorku 10 :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam ale inny odcień :P taki ładny burgund :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor jest przepiękny,muszę ją mieć;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uiwlebiam je, kolorek świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba kolor, który wybrałaś:). Mam z GR kryjące błyszczyki w tych spłaszczonych opakowaniach i jestem zadowolona z jakości, jeśli chodzi o ich tradycyjne pomadki to u mnie nie zdały egzaminu:/. Ciekawe jak spisałyby się te kredki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kolor :) Uwielbiam matowe szminki z Golden Rose, mam kilka kolorów i sprawują się idealnie!

    http://www.makeupbook.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.