wtorek, 26 kwietnia 2016

Jestem mamą! :)

Kochani!
Jak zauważyliście dawno mnie tu nie było. Powód? Dokładnie 18 kwietnia o 1:37 zostałam mamą prześlicznego chłopczyka któremu daliśmy na imię Mikołaj. 
Synuś troszkę mnie zaskoczył bo urodził się tydzień przed terminem - taka miła niespodzianka :)
Jest zdrowy i co dzień coraz bardziej się wszyscy w nim zakochujemy- uczucie nie do opisania!

Powolutku dochodzę do siebie i myślę, że w najbliższym czasie wrócę do blogowania. Mam w zanadrzu kilka nowości kosmetycznych o których chciałabym Wam napisać- jednak teraz cały mój wolny czas poświęcam mojemu największemu skarbowi :)

Do następnego!
Całujemy Was mocno z Mikołajem :**


15 komentarzy :

  1. Cudownie! Gratuluję mamuśka! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! :) Mikołaj bardzo ładne imię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia! I przespanych nocy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Niech malec sie zdrowo chowa!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuuuulacje :*
    Synuś ma piękne imię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie!!! Gratulacje! Dochodźcie do siebie Kochani! Zdrówka dla Ciebie i maluszka! :* u nas też miał być Mikołaj ale jednak zostało przy Bartoszu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. dużo szczęścia i zdrówka! gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, dużo zdrówka dla Ciebie i maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Niech się zdrowo chowa ☻

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.