piątek, 8 kwietnia 2016

Dermacol Acnecover Make- Up & Corrector - kosmetyk dla skóry z problemami


Kosmetyk o którym chcę Wam dziś napisać zakupiłam jakiś miesiąc temu w drogerii internetowej Kosmetyki z Ameryki (klik)- tak przy okazji polecam Wam tam zakupy, korzystałam z ich usług już kilka razy i jestem bardzo zadowolona.

A więc podkład kupiłam głównie dlatego, że moja skóra przez ostatnie miesiące była na prawdę w złym stanie- ze strachu o atak kolejnych zaskórników nie malowałam się często a tylko przy większych okazjach. Dermacol ma za zadanie nie tylko ukryć pryszcze, zaskórniki i wyrównać koloryt ale także dodatkowo leczyć moją skórę za sprawą dodatku olejku z drzewa herbacianego.

Czy faktycznie tak działa? O tym i jeszcze więcej przeczytacie poniżej :)

Dermacol 
Acnecover Make- Up & Corrector
nr 2



Acnecover Make-Up & Corrector marki Dermacol. Produkt przeznaczony jest dla problematycznej skóry. Kosmetyk doskonale kryje i przyspiesza gojenie się ran. Korektor i podkład perfekcyjnie maskują pryszcze i zaczerwienienia. Australijskie drzewo herbaciane i Zincidone mają właściwości przeciwzapalne i łagodzące. Acnecover Make-Up & Corrector nawilża skórę i zmniejsza swędzenie. Polecany dla osób z trądzikiem.

Poj. 30 ml
Cena: ok 20 zł
Kosmetyk znajduje się w małej poręcznej tubce, na zakrętce dodatkowo znajduje się korektor w formie okrągłej pół kuleczki. Aby wydobyć podkład wystarczy odkręcić zakrętkę, jeśli natomiast chcemy użyć tylko korektora wystarczy zdjąć przeźroczystą zatyczkę. Opakowanie wygodne i łatwe w użytkowaniu.



Jeśli chodzi o podkład to ma lekką konsystencję, dobrze się rozprowadza na skórze- zauważyłam, że najlepiej nakładać go palcami lub gąbeczką delikatnie wklepując w twarz. 
Korektor przypomina te w sztyfcie, jednak również dobrze zachowuje się na skórze. Nie polecam pod oczy ponieważ zbiera się w załamaniach- jednak w końcu nie jest to kosmetyk do tych partii twarzy. 
 
Kosmetyk dostępny jest w czterech wariantach kolorystycznych- ja posiadam nr 2, który idealnie pasuje do aktualnego odcienia mojej cery. Dobrze stapia się ze skórą, wygląda bardzo naturalnie i świeżo. Jeśli chodzi o krycie niedoskonałości to raczej oceniam średnio. Lepiej z tym radzi sobie oczywiście korektor, który w miarę maskuje zaczerwienienia. 
Kosmetyk pachnie typowo olejkiem z drzewa herbacianego. Może być przyjemny jeśli lubicie ten zapach, po pewnym czasie jest on jednak już mało wyczuwalny. 
 

Ogólnie z kosmetyku jestem zadowolona, fajnie wyrównał koloryt mojej cery, wygląda bardzo naturalnie na skórze- nie tworzy efektu maski. Jest lekki, nie zatyka porów przez co jest idealny to mojej cery. Pomimo zawartego w sobie olejku z drzewa herbacianego nie wysusza a wręcz przeciwnie - przyjemnie nawilża skórę dodatkowo działając łagodząco na wypryski. Plusem jest także jego trwałość- nałożony na twarz i oprószony pudrem ryżowym wytrzymuje na prawdę długo dając efekt matujący. Jako kosmetyk na co dzień jest idealny. Kolejnym plusikiem jest także jego cena, pamiętajmy, że otrzymujemy praktycznie dwa kosmetyki za niecałe 20 zł. 
 
A tak wygląda na mojej skórze:


Efekt może nie jest spektakularny aczkolwiek na dzień jest dla mnie wystarczający. 


Co myślicie o tym kosmetyku?
Znacie go?

16 komentarzy :

  1. Wygląda ciekawie, ale jednak nie kuszą mnie podkłady w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale powiem Ci, że kiedyś nałożyłam sam korektor na twarz jako podkład i też wygląda bardzo fajnie :)

      Usuń
  2. Nigdy nie spotkałam się z takim kosmetykiem. Bardzo ciekawa forma, 2 w 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również od niedawna go odkryłam :)

      Usuń
  3. Nigdy wcześniej o tym kosmetyku nie słyszałam. Wygląda ciekawie, jednak myślę że byłby ok tylko na dzienny, delikatny makijaż :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na większe wyjścia raczej jest za mało kryjący ale na co dzień idealny :)

      Usuń
  4. Nigdy go nie widzialam, ale mnie zaciekawil. Fajna formula i ladny efekt na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również odkryłam go dopiero niedawno :)

      Usuń
  5. Uwielbiam kamuflaż w tubce z Dermacolu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa forma 2 w 1 :) Nie miałam nigdy do czynienia z podkładami Dermacol - kojarzą mi się z produktami mocno kryjącymi, a w tej kategorii mam już faworyta, ale skoro ta wersja jest mniej kryjąca i daje raczej dzienny, naturalny efekt to może kiedyś przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tą firmę znałam głównie przez mocny kamuflaż, który pierwszy raz kupiłam gdy wychodziłam za mąż (świetny jako korektor). Jednak warto przeszukać trochę internet bo mają różne inne fajne kosmetyki :)

      Usuń
  8. osobiscie nie mam zadnych problemow ale milo ze napisalas o tym!! nie nawidze jak niektore robia ci maske na twarzy. Ostatnio mialam mozliwosc wyprobowania Jacobsa 'Beauty' i fakt faktem kryje rewelacyjnie i wyrownuje koloryt ale tworzy cholerna maske :/

    Pozdrawiam,
    http://imacharlatan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to jest często druga strona medalu podkładów dla cer z problemami- krycie do tego stopnia, że wygląda bardzo sztucznie... Fakt, że czasem taki kosmetyk jest dobry na imprezy okazjonalne jednak na co dzień lubię coś naturalniejszego :)

      Usuń
  9. O nie znam tej marki, ale wydaje się fajny. Warto przetestować za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.