środa, 30 marca 2016

Zmęczona ale szczęśliwa :)

Witajcie kochani!

 Jak zdążyliście zauważyć ostatnio mam małą przerwę na blogu, nie chodzi tu o żadną chorobę czy brak weny a po prostu przez ostatnie 2 tyg. dopadło mnie straszne zmęczenie, które omijało mnie przez całą ciążę. Nawet nie wiem kiedy ten czas zleciał ale jestem już w połowie 37 tyg.! :) Tak więc jeszcze troszkę i nasze maleństwo będzie z nami. 


Niestety końcówka ciąży jest dla mnie bardzo męcząca- bolą mnie nogi i niestety bardzo dokucza kręgosłup. Postanowiłam ten ostatni czas spędzić na odpoczynku więc przez kolejne dni mogę tu rzadko bywać. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i wybaczycie. 


Pozdrawiamy Was jeszcze w dwupaku :*
Buziaki :*

4 komentarze :

  1. Ten ból kręgosłupa jest okropny, szybkiego rozwiązania życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana życzę szczęśliwego rozwiązania!
    Odpoczywajcie:*
    Czekamy!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.