poniedziałek, 7 marca 2016

Wiosenne paznokcie na Dzień Kobiet

Jak widzicie moja wena wróciła więc przygotowałam kolejny mani- bardzo wiosenny, dziewczęcy i akurat na jutrzejszy Dzień Kobiet. Pazurki wysłałam także na konkurs, który organizowany jest na fb przez beautybook.pl oraz NeoNail- a może mi się uda ;)

Ciekawa jestem czy macie już dość moich kwiatowych wzorów haha xD Cóż poradzę jak uwielbiam ten styl! Poza tym pomalutku czuję już wiosnę więc w przyszłości może być więcej takich mani :)

Poniżej moje wypociny- dużo zdjęć! :)







Bazowy lakier to Golden Rose, Color Nail Lacquer nr 22- pisałam o nim kiedyś TU
Kwiatki jak zawsze wykonałam za pomocą farbek akrylowych i cienkiego pędzelka. 

CZUJECIE WIOSNĘ? :)

29 komentarzy :

  1. śliczne zdobienie, bardzo wiosenne ;) w sam raz na dzień kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdobienie :)
    Ja niestety wiosny nie czuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze troszkę i na pewno poczujesz :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne. Dziś jednak dzień bardziej jesienny niż wiosenny:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rano wiosna, wieczorem jesień :/

      Usuń
  4. Słodkie, kobiece zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. osobiście dla mnie za dużo się dzieje na pazurkach ale wyglądają pięknie : *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosną wszystko kwitnie wokół więc taki był zamysł :P
      Dziękuję :*

      Usuń
  6. Przepiękne! :) Uwielbiam kwiatowe wzory, ale ostatnio wgl nie mam czasu na wzorki.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam taki czas ale już wracam do żywych :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  7. Są super ale u siebie wolę delikatniejsze mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne kwieciste mani, idealne na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie ładne! Iście wiosenne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie za bardzo wymodzone do noszenia, ale mimow szytsko wyglądają cudownie... to już przechodzi w sztukę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne wiosenne pazurki! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.