środa, 16 marca 2016

Nivea, Repair & Targeted Care- idealny zestaw dla włosów na wiosnę.

Wiosna zbliża się do nas coraz większymi krokami tak więc musimy zadbać o nasze ciało w tym czasie o wiele bardziej aby zregenerować je po zimie. Tym razem zacznę od włosów, które potrzebują nawilżenia, ponieważ po okresie noszenia czapek i przebywania w klimatyzowanych pomieszczeniach są bardzo kruche i łamliwe. 


Zestaw Nivea, Repair & Targeted Care jakiś czas temu miałam okazję wypróbować poprzez próbki dołączone do jakiejś gazetki. Później ku mojemu wielkiemu zadowoleniu zostałam wybrana do kampanii Nivea gdzie otrzymałam pełnowymiarowe opakowania zarówno szamponu jak i odżywki z tej serii. Praktycznie od razu wzięłam się do testowania (razem z moją mamą). Wyrobiłam sobie już opinię na ich temat więc zapraszam Was do czytania :)

Nowy szampon NIVEA Repair & Targeted Care to produkt, który dzięki nowoczesnej technologii KERADETECT™, nie tylko pielęgnuje włosy, ale przede wszystkim precyzyjnie je regeneruje. Odpowiedzialne za to są aż trzy składniki: pantenol, czyli prowitamina B5, płynna keratyna i aktywne cząsteczki regenerujące. Ostatni składnik to substancja naładowana dodatnio, podczas gdy uszkodzone fragmenty włosa zawsze posiadają naładowanie ujemne – to pozwala im się przyciągać i precyzyjnie trafiać cząsteczkom regenerującym w miejsca z ubytkami, które najczęściej występują na końcówce włosa.

Nowa odżywka z linii NIVEA Repair & Targeted Care idealnie uzupełnia działanie samego szamponu. Używając odżywki zapewniasz włosom, nie tylko zdrową kondycją na zewnątrz, ale pozwalasz wnikać składnikom głęboko w jego strukturę. Warto używać odżywki dopasowanej do szamponu. Wówczas działanie obu produktów uzupełnia się, dając efekt jeszcze piękniejszych, zregenerowanych włosów na co dzień. 


Zarówno szampon jak i odżywka mają dla mnie bardzo fajne i praktyczne opakowania. Dobrze trzymają się w dłoni i mają szczelne zamknięcia na tzw. "klik". Można postawić je także do góry nogami. Design jak to bywa z kosmetykami firmy Nivea- bardzo ładny, klasyczny i nie przesadzony.



Kosmetyki mają białe, gęste i treściwe kremowe konsystencje. Łatwo się je aplikuje na włosy i dobrze wmasowuje. Szampon jest bardzo wydajny, ponieważ wystarcza mała ilość aby bardzo dobrze się spienił i umył calutkie włosy (długość moich aktualnie sięga do łopatek i są dość gęste). Łatwo się również spłukują.
Warto wspomnieć także o bardzo przyjemnym zapachu kosmetyków, który utrzymuje się na włosach nawet jeszcze przez długi czas po umyciu i wysuszeniu.


Niestety obywa produkty nie naprawią nam kruchych i łamliwych włosów jak to czasem obiecują nam reklamy ale na pewno poprawiają w dość pokaźny sposób ich ogólną kondycję. Zauważyłam, że włosy po umyciu są miękkie, nie elektryzują się i są miłe w dotyku. 
Nie zauważyłam żadnego podrażnienia skóry ani reakcji alergicznych. 

Dodam, że włosy są fajnie dociążone i widocznie odżywione. Dobrze się układają i bardzo przyjemnie pachną przez długi czas od zmycia kosmetyków.
Jestem bardzo zadowolona z tego zestawu i na pewno zostanę z nimi na dłużej :)


Znacie tą nową serię?
Lubicie kosmetyki do włosów Nivea?



10 komentarzy :

  1. Serie z Nivea działają różnie, czasami przeciążają bardzo włosy. Miałam kiedyś ten duet i tak jak napisałaś ich gładkość i miękkość była większa, ale cudów nie działał:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na moje siano to nic nie pomoże,dlatego jutro fryzjer ;p ale mam tą serie,jest spoko ale odżywka dla mnie mało wydajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie jakoś w ogole Nivea nie kręci...

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nawet lubię produkty do włosów Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ta najnowszą pomarańczową i przyznam, że jest bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przetestować ten zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może sięgnę kiedyś po ta odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie wypróbuje kiedyś przy okazji ten zestaw ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo zadowolona z tego zestawu do włosów.
    Ps. Interesujący i piękny blog. Oczywiście zostaję tu na dłużej.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jak się sprawdzi u mnie, bo ogólnie szampony z nivea według mnie są strasznie słabe, no chyba, że ktoś lubi mieć ulizane włosy to ok, ale ciekawa jestem czy ta wersja czymś się różni. Mam akurat próbkę z gazety, więc akurat przetestuję ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://szum-oceanu.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.