poniedziałek, 8 lutego 2016

Moja inspiracja makijażu w stylu Vamp + recenzja maskary PUPA Vamp! Extreme

Witajcie kochani!
Jakiś czas temu postanowiłam wziąć udział w konkursie na zostanie testerką maskary PUPA Vamp! Extreme, i ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu zostałam wybrana jako jedna 40 innych blogerek. Bardzo cieszę się z tego powodu ponieważ nigdy wcześniej nie miałam okazji używać kosmetyków tej firmy- fakt, słyszałam i czytałam dużo ale jakoś nie złożyło się abym mogła wypróbować je na sobie. Tak więc jestem od jakiegoś czasu posiadaczką tej maskary i dziś chcę Wam ją przedstawić bliżej. 

Zanim jednak przeczytacie moją skromną recenzję to zapraszam do obejrzenia makijażu jaki wykonałam inspirując się właśnie stylem Vamp. Na rzęsach gości oczywiście PUPA Vamp! Extreme.





Jak widzicie makijaż jest dosyć mocny aczkolwiek nie całkiem w ciemnych kolorach. Styl Vamp kojarzy mi się ze zmysłowością, mega kobiecością i czymś troszkę mroczniejszym. Mam nadzieję, że spodobała Wam się moja inspiracja :) Czekam na opinie (nawet te najgorsze :)).

A teraz w skrócie mała recenzja maskary, której użyłam do wykonania make up'u.


PUPA
Maskara Vamp! 
Extreme-
Tusz do rzęs nadający efekt ekstremalnej objętości

Tusz do rzęs nadający efekt ekstremalnej objętości
Synergiczne połączenie bogatej, kremowej formuły i szczoteczki o innowacyjnym kształcie zapewnia zaskakującą i natychmiastową objętość rzęs. Formuła miękko osadza się na rzęsach i nie obciąża ich.
Wysoka koncentracja czystych, głęboko czarnych pigmentów – efekt atramentowo czarnych rzęs. Synergiczne działanie nadających strukturę wosków i żelowej fazy wodnej, która otula rzęsy kolorem i optycznie je pogrubia. W formule połączono dwa polimery najnowszej generacji, które tworzą miękki, elastyczny film na rzęsach dla długotrwałego efektu pogrubienia, bez grudek i osypywania.
Nie zawiera parabenów. Niskie ryzyko alergii. Testowana okulistyczne. Odpowiednia dla osób o wrażliwych oczach i noszących soczewki kontaktowe.


Cena: 69 zł
Maskarę możemy kupić w sklepach stacjonarnych Douglas jak i na www.douglas.pl.


Tusz otrzymujemy zapakowany w bardzo stylowy czerwony kartonik z nazwą marki oraz podstawowymi informacjami o produkcie. Sama maskara ma srebrne, odbijające obraz opakowanie. Szczoteczka jest silikonowa, łatwo się nią manewruje i dobrze dociera do wszystkich rzęs. 


Bardzo żałuję, że akurat teraz moje rzęsy niestety przeżywają mały kryzys- zawsze były moim wielkim atutem a teraz są krótkie i wypadają. Jestem jednak w trakcie kuracji olejkiem rycynowym więc mam nadzieję, że szybko wrócą do normalnego stanu. Dlaczego o tym piszę? Ponieważ wtedy mój zachwyt nad tą maskarą byłby nie do opisania! Po pierwsze - ma bardzo mocny czarny kolor, dzięki, któremu spojrzenie nabiera charakteru. Po drugie- świetnie pogrubia, nawet moje słabe rzęsy wyglądają o niebo lepiej. Dodatkowo warto wspomnieć, że jest bardzo trwała- nie osypuje się, nie rozmazuje nawet po dłuższym czasie. Spodobała mi się także jej konsystencja- jest troszkę gęstsza przez co zaraz po nałożeniu na włoski nie musimy bać się, że odbije nam się nie powiece (brrrr jak ja tego nie lubię!). Nie spowodowała u mnie żadnych alergii czy podrażnień. Jesteście ciekawe jak wygląda sama na rzęsach bez reszty makijażu? Proszę bardzo, poniżej zdjęcia :) 


Nawet moje bardzo marne rzęsy wyglądają tu na prawdę bardzo fajnie. Osobiście jestem bardzo zadowolona z efektu! 

 *
Znacie?
Jak Wam się podoba efekt?
Co myślicie o makijażu?
Piszcie, z chęcią poczytam opinie :)

49 komentarzy :

  1. Powodzenia w konkursie kochana ;) Makijaż śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. na rzęsach ta mascara nie wygląda jakoś powalająco
    powodzenia w konkursie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje rzęsy są bardzo słabe ostatnio tak jak pisałam w poście więc efekt i tak jest dla mnie bardzo zadowalający :)

      Usuń
  3. Makijaż bardzo ładnie wygląda, jednak sama bym się nie odważyła na takie mocne kolory na powiece

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień też bym się nie zdecydowała jednak na wieczór? Czemu nie! :)

      Usuń
  4. Cudny makijaż, bajeczne kolorki :) podoba mi się efekt pogrubiający tego tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzęsy wyglądają pięknie, a makijaż jakby idealnie do Ciebie dopasowany kolorystycznie :D Te ogniste powieki przyciągają wzrok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi żeby przyciągały- czyli efekt uzyskałam taki jaki chciałam :P Bardzo się cieszę :)

      Usuń
  6. Makijaż ładnie podkreśla kolor Twoich oczu, a także podbija kolor włosów. O tej PUPIE słyszałam fajne opinie i jak widać po Twoich rzęsach fajnie się spisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaż piękny a tusz nawet niezły efekt daje!! ☻

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż naprawdę rewelacyjny !! Zazdroszczę precyzji :)
    A czego używasz do brwi ?
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw z be beauty do brwi, niedawno robiłam recenzję u mnie na blogu :)

      Usuń
  9. Piękny makijaż :) Mam nadzieję, że moja kreska też będzie kiedyś taka perfekcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy moja jest perfekcyjna ? Aczkolwiek bardzo się cieszę, że tak mówisz :) Tym razem do jej namalowania użyłam triku z taśmą klejącą :P Faktycznie daje super efekty :)

      Usuń
  10. efekt bardzo fajny a makijaż prezentuje się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny efekt i genialnie dobrane cienie ;)

    U mnie też test tej mascary
    http://shockingblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa, chętnie do Ciebie zajrzę :)

      Usuń
  12. Cudowny makijaż ! A tusz rzeczywiście daje niezły efekt. Nie znam tej firmy osobiście ale zachwycam się ich pięknymi opakowaniami kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był mój pierwszy raz z firmą PUPA i jak na razie jestem bardzo zadowolona :)
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  13. Odważny ale bardzo ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  14. Noo dość drapieżny! Mascara daje fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)) Efekt osiągnięty! :)

      Usuń
  15. Łał, fantastyczny makijaż, taki odważny, drapieżny <3

    OdpowiedzUsuń
  16. wow! wyszło rewelacyjnie :) piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny makijaż :)
    A ja mam pytanie, jakich pędzli używasz do makijażu?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.