poniedziałek, 1 lutego 2016

Jak poradzić sobie z cerą trądzikową- czyli antybakteryjny krem matujący Siarkowa Moc

Pisałam Wam już nie raz, że mam ostatnio duże problemy z cerą. Jako, że na razie pomoc dermatologa nie wchodzi w grę sama metodą prób i błędów doszłam do najlepszego rozwiązania, które od jakiegoś czasu przyniosło mi dużą ulgę... Mowa tu o kremie matującym z serii Siarkowa Moc od firmy Barwa. Na pewno wiele z Was go zna bo nie jest to nowość jednak ja (o dziwo!) zaczęłam używać go dopiero od 3 tygodni, i żałuję, że dopiero teraz. Po więcej szczegółów zapraszam poniżej :)


Barwa Siarkowa-
antybakteryjny krem matujący

Krem polecany jest do codziennej pielęgnacji cery z problemami trądzikowymi. Specjalnie dobrany zestaw składników aktywnych pozwala na skuteczną walkę z objawami trądziku i nadmiernym błyszczeniem się skóry. Krem błyskawicznie matuje skórę na wiele godzin nadając jej pudrowy wygląd. Zamyka rozszerzone pory, skutecznie zwalcza pryszcze i przeciwdziała ich ponownemu powstawaniu. Chroni przed szkodliwym działaniem promieni UV, pozostawia skórę aksamitnie gładką i świeżą.
Składniki aktywne: siarka, krzemian glinowo-magnezowy, tlenek cynku, multifruit extract, naturalne pochodne oliwy z oliwek, alantoina, masło shea. 

Cena: ok. 15 zł / w zależności od sklepu
Poj. 50 ml 

Krem znajduje się w ładnym i dobrze wykonanym plastikowym pomarańczowym słoiczku z białą zakrętką. Znajdziemy na nim także nazwę kosmetyku, pojemność, producenta oraz datę ważności. Słoiczek dodatkowo zapakowany jest w papierowy kartonik, na którym znajdziemy wszystkie najpotrzebniejsze informacje o kremie- niestety ja od razu po przeczytaniu wyrzuciłam go do kosza.


Krem ma dosyć zbitą konsystencję jednak przy aplikacji na skórę nie sprawia żadnych problemów- łatwo się rozsmarowuje i szybko wchłania. Nie pozostawia tłustego filmu a wręcz przeciwnie - skóra jest matowa i miła w dotyku (taki efekt długo się utrzymuje). Jeśli chodzi o zapach to również jest bardzo przyjemny, kojarzy mi się z owocami cytrusowymi- tak więc spokojnie : wcale nie pachnie siarką ;D



Tak jak pisałam na początku kremu używam od 3 tygodni- w tym czasie zdążyłam już poznać dobrze jego działanie. Muszę przyznać, że nie znalazłam dotąd u niego żadnych minusów. Dla osób, które mają cerę tłustą ze skłonnością do trądziku jest na prawdę idealny. Bardzo dobrze matuje na długi czas, jest świetny jako baza pod makijaż, nie zatyka porów, nie powoduje podrażnień. Przyczynił się do szybszego gojenia wyprysków oraz zmniejszył moją okropną "kaszkę" pod skórą. Jednak jeśli macie wrażliwą skórę i jest ona raczej mieszana ze skłonnością do przetłuszczania to uważajcie ponieważ na prawdę kremik potrafi mocno wysuszać! Dla mnie akurat jest to duży plus. Myślę, że przy następnych zakupach kosmetycznych kupię jeszcze inne kosmetyki z tej serii. Jestem bardzo zadowolona!

Znacie?
Lubicie?

48 komentarzy :

  1. chyba wypróbuję :) też mam problemy z wypryskami... Chociaż w ciąży nie aż tak, ale już końcówka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi właśnie teraz w ciąży strasznie się cera pogorszyła :(

      Usuń
  2. Miałam kiedyś ten produkt, ale strasznie podrażnił mi skórę, i po użyciu zaczęły wyskakiwać mi nowe niedoskonałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz mieć wrażliwą cerę- moja jest nie do ruszenia ;)

      Usuń
  3. Jeszcze go nie miałam, lubię kosmetyki Barwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię ich kosmetyki- tanie i dobre :)

      Usuń
  4. Przesuszenie u mnie nie jest wskazane więc chyba sobie go odpuszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz problemu z przetłuszczającą się cerą to oczywiście :)

      Usuń
  5. Stosuje go od dłuższego czasu, jest świetny zwłaszcza w sezonie letnim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. używałam go dawno temu i na początku byłam nim zachwycona, ale potem chyba skóra się za bardzo do niego przyzwyczaiła i przestał działać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie tak nie będzie :/

      Usuń
  7. Miałam go i u mnie niestety spowodował przeciwny efekt - wysyp niedoskonałości ale może powinnam do niego wrócić jeszcze raz, bo już z 2 lata temu chyba go miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na razie sprawuje się bez zarzutów ;)

      Usuń
  8. Stosowałam go i również byłam zadowolona ;) Ładnie matowił cerę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś stosowałam i działał całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę kiedyś wypróbować tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz problemy z cerą to polecam jak najbardziej :)

      Usuń
  11. Będę musiała mu się bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś być może po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię barwę siarkową. Nie dość, że są tanie to dobrze działają na moją skórę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś go uwielbiałam, teraz stosuje juz innego typu kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, ze o tym napisalas. Nie mam tradziku, ale pryszcze na podbrodku lub czole, ktorych nie moge sie pozbyć mimo ciaglego oczyszczania porów :) Moze to mi pomoze, choc mam problemy z łojotokiem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znów miałam wysyp na lewym policzku :/ Masakra. A jeśli chodzi o przetłuszczanie się to dotyczy to całej twarzy. Krem bardzo mi pomógł więc Tobie też może pomoże.

      Usuń
  16. Jak dobrze, że mi trądzik już się skończył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech zazdroszczę! :( Też miałam już spokój przed zajściem w ciążę ;/

      Usuń
  17. Mialam dzis o nim pisac, jest genialny!!! Aktualnie moj ukochany i najlepszy krem e ver!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe czy u mnie by się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz podobne problemy ze skórą jak ja to warto wypróbować :)

      Usuń
  19. Przydałby mi się taki, bo po ciąży hormony mi oszalały, najdziwniejsze jest to, że pryszczy nigdy nie miałam :p
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo już czytałam o tej serii kosmetyków i mam ochotę wypróbować krem :) ciekawe jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. koleżanka właśnie szuka czegoś takiego, już jej linka do Twojego wpisu przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam już takich problemów, ale kiedy jako nastolatka je miałam, kosmetyki z siarką strasznie wysuszyły mi skórę i choć wiem, że teraz są na pewno inne, jakoś unikam tego składnika. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Ci, ja od kiedy pamiętam mam takie problemy- teraz doszła do tego ciąża i wszystko się jeszcze bardziej nasiliło :/

      Usuń
  23. używałam zioma ale nie zrobił mi lepiej na twarzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po prostu nie pasuje Twojej skórze :)

      Usuń
  24. A gdzie dokladnie kupilas ten krem? W rossmannie jest za ok 20 zł, wiec nwm czy lepiej isc do apteki, to az ok 5 zl roznicy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam właśnie u mnie w aptece bo faktycznie rossmann z ceną pogłupiał :P

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.