niedziela, 28 lutego 2016

Jak łatwo namalować kreskę idealną? - mój sposób krok po kroku

Kreska na powiece.. temat rzeka. Podoba się praktycznie każdej kobiecie (i nie tylko) jednak trzeba dużej wprawy aby wyglądała idealnie. Czy faktycznie? Już nie! 


Zawsze miałam problem z malowaniem kresek- jeśli na jednym oku wyszła idealna to na drugim oczywiście musiała wyjść krzywa... W końcu znalazłam sposób który udaję się zawsze. Możemy używać do tego eyelinera w pisaku, w żelu, różnych kolorów czy po prostu zwykłej kredki do powiek.

Dziś chcę Wam właśnie pokazać jak zrobić kreskę za pomocą kredki. Dobrze wybrać taką, która jest trwała ponieważ nie będzie potrzeby poprawiania jej w ciągu dnia. Oki a więc bez zbędnego pisania- obejrzyjcie mój step by step :)


1. A więc zaczynamy od przygotowania powieki. Nałożyłam odrobinę podkładu oraz korektora. Dla lepszej przyczepności dodałam także bazę pod cienie i wszystko oprószyłam pudrem. 


2. Ucinamy kawałek zwykłej taśmy klejącej (dobrze jeśli raz lub dwa przylepimy ją do dłoni i oderwiemy, wtedy nie zostawi na powiece większego śladu) oraz przyklejamy w taki sposób jak zrobiłam to na powyższym zdjęciu.


3. Teraz potrzebna nam będzie kredka lub eyeliner (do wyboru do koloru) oraz pędzelek do roztarcia (jeśli używamy kredki). U mnie jak widać jest to czarny kajal z Maybelline (mocny kolor, świetna trwałość) oraz pędzel z Beauty Crew, który jest idealny do rozcierania kredek.


4. Malujemy kredką /eyelinerem kreskę od wewnętrznego kącika do zewnętrznego. Jeśli robimy do kredką - nie musi być idealnie, ponieważ i tak będziemy ją później rozcierać. Eyelinerem staramy się aby było równo, w zewnętrznym kąciku podnosimy ją lekko w górę.


5. Wszystko delikatnie rozcieramy pędzelkiem. 


6. Odrywamy taśmę. Tak wygląda moja kreska, jest to makijaż na dzień więc nie jest bardzo wyciągnięta w górę. Wy robicie wg własnych upodobań :) 


7. Malujemy rzęsy i szybki makijaż dzienny z kreską gotowy!



I jak Wam się podoba? Mam nadzieję, że pomogłam i wykorzystacie ten sposób w swoich makijażach. :)

46 komentarzy :

  1. dzięki! mam straszne problemy z rysowaniem kreski,wypróbuje na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znacie może jakiś dobry eyeliner? najlepiej coś z rossmana/natury ^^

      Usuń
    2. Polecam osobiście eyeliner w żelu Maybelline,Eye Studio :)

      Usuń
  2. super :) ja juz jesem wprawiona wiec robie dosc szybko i mi wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę! Mi zazwyczaj wychodzi tylko jedna :D

      Usuń
  3. genialny sposób :) mnie nigdy nie wychodzą kreski, a jeśli już to tylko jedna :P

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie robię kresek bo totalnie mi nie wychodzą - muszę poratować się Twoim sposobem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jutro rano muszę to wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci wychodzi. U mnie jest pewien problem- taśmę trzeba względnie równo na obu oczach przykleić! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie jedyny trudniejszy krok w tym sposobie :/ Ale i tak nie ma porównania co tradycyjnej wersji :)

      Usuń
  7. Mnie wkurza rysowanie jaskolki, bo w zew kacikach mam bardzo opadajace powieki, wiec kiedy ponosze brwi do gory jaskolka wyglada super, natomiast jak opuszczam to juz niekoniecznie niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam opadającą powiekę więc znam ten ból! :(

      Usuń
  8. Piękna kreska! Ja robię kreski od lat,ale nie są idealne...najłatwiej mi robić pisakiem,najtrudniej kredką właśnie-zwija mi się skóra na powiekach jak ją robię i zawsze krecha mi gruba wychodzi...no ale ćwiczę,ćwiczę :D bo mam sporo ładnych kolorowych kredek które leżą i się marnują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten sposób jest idealny dla kredek. Też mam dużo kolorów i w końcu będę mogła je wykorzystać :)

      Usuń
  9. Kiedyś też korzystałam z tego sposobu :) ale teraz już radzę sobie bez taśmy :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Kreska świetna, ale najlepsze te roześmiane oczy!:) Po prostu aż się uśmiechnęłam do zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe xD Bardzo mi miło! :) W końcu za niedługo będę mamą więc szczęście bije z daleka :))

      Usuń
  11. muszę wypróbować ten patent!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł.Widziałam już ten trik, ale nigdy nie próbowałam.Ładnie ci z tą kreseczką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie w sumie róznie wychodzi, ale w wiekszości przypadków kreski wychodza mi w miarę równe :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny sposób - na pewno przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi czarna kreska nie pasuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz użyć innych kolorów przecież :)

      Usuń
  16. Bardzo fajny post i super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna, delikatna kreska. :) Ja swoją robię od lat tym samym eyelinerem. Na początku zupełnie mi nie wychodziło i żeby narysować ładną kreskę spędzałam przed lustrem jakieś pół godziny. Teraz doszłam już do takiej wprawy, że mogłabym rysować kreskę niemal bez pomocy lustra. Trik z taśmą jest świetny, szczególnie dla tych mniej cierpliwych ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna, idealna kreska ! Na szczęście ja nie mam problemu z kreskami, gdyż ich nie rysuję bo mi w ogóle nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wypróbuję Twój sposób, bo mam problem kreską :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyszlo super ;-) musze wyprobowac :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.