niedziela, 24 stycznia 2016

TANIE I DOBRE- Zestaw modelujący do brwi Be Beauty

Kto z nas nie lubi tanich i dobrych kosmetyków? Fakt, że czasem ciężko na nie trafić ale jeśli dobrze poszukamy to można trafić na niezłe perełki, które są warte na prawdę grosze. Zestaw który chcę Wam dziś pokazać zakupiłam już dłuższy czas temu w Biedronce przy okazji zwykłych zakupów spożywczych. Przyznam się, że wcześniej nie kupowałam raczej kolorówek z serii Be Beauty ale chyba czas to zmienić!

Zapraszam do czytania !

BE BEAUTY
Brow Definition -
zestaw modelujący do brwi


Zestaw kupimy (NIESTETY) tylko w jednej wersji kolorystycznej. W jego skład wchodzi matowy cień, brązowy wosk oraz aplikator do nakładania. Z tego co pamiętam kupiłam go za ok 8 zł, jednak od tamtej pory już w Biedronkach go nie widziałam. Producentem zestawu jest firma Bell.

Małe zgrabne czarne plastikowe pudełeczko z lusterkiem w środku, dobrze wykonane i solidne. Do zestawu dołączony jest aplikator, który moim zdaniem w ogóle nie nadaje się na nakładania kosmetyku. Po pierwsze jest za małe i ciężko nim manewrować, po drugie nie da się nim precyzyjnie nałożyć ani cienia ani tym bardziej wosku. Dla mnie świetnym rozwiązaniem jest ścięty pędzelek do malowania kresek od Beauty Crew. Z tyłu opakowania pod naklejką znajdziemy instrukcję nakładania. 




Tak jak pisałam zestaw był tylko w jednej wersji kolorystycznej. Mi akurat bardzo przypadł do gustu i idealnie dopasował się do koloru moich brwi. Niestety na zdjęciu powyżej kolor cienia jest przekłamany- w rzeczywistości jest ciemniejszy, zresztą zobaczycie na swatchu na dłoni niżej. Po nałożeniu wyglądają naturalnie, nie przerysowanie. Sama osobiście częściej używam samego wosku, którym bardzo fajnie modeluje się brwi dzięki czemu moje "rozczochrane" włoski :) są ujarzmione.


Czytałam najróżniejsze opinie na temat tego zestawu- ja osobiście jestem z niego bardzo zadowolona. Może nie spełnia moich oczekiwań w 100 % jednak za tą cenę otrzymujemy na prawdę dobry kosmetyk. Zarówno cień jak i wosk długo utrzymują się na włoskach i nawet po kilku godzinach wyglądają bez zarzutu. Używam ich (lub samego wosku) za każdym razem kiedy robię makijaż i słyszałam już wiele razy, że moje ostatnio niesforne brwi wyglądają bardzo fajnie :) Niestety mój aparat nie chciał dziś współpracować z moją twarzą więc nie pokażę Wam jak wygląda na brwiach- ubolewam nad tym bardzo ;(

Znacie ten zestaw?



44 komentarze :

  1. Moje brwi są ogólnie dość ciemne, więc ich dodatkowo nie podkreślam. Myślę jednak, że to ciekawy produkt. Wart uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, moje ostatnio dodatkowo jeszcze przyjaśniały :/

      Usuń
  2. Ciekawy produkt, jednak odcienie za ciemne jak dla mnie.
    Nigdy nie miałam żadnego produktu z szafy be beauty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mój pierwszy kosmetyk i jestem zadowolona ale właśnie szkoda, że był tylko jeden odcień :/

      Usuń
  3. Szkoda że tylko w jednej gamie kolorystycznej, może będzie ten zestaw tez w innych kolorach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by było choć kupiłam go już jakiś czas temu i od tej pory już go nie widziałam :/

      Usuń
  4. Jak za te pieniądze zestaw jest wart zainteresowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie stosuje takich gadżetów ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wrażenie, że jesteś kolejną osobą która go poleca :) Kupiłabym go, ale chyba jest już wycofany :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mi się wydaje bo od tamtej pory kiedy go kupiłam już go nie widziałam :/

      Usuń
  7. Nie znam go, ale polubiłam zestaw LL, którego używam od pewnego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam go jeszcze w Biedronce w moim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo był dostępny jakiś czas temu i od tamtej pory cisza :/

      Usuń
  9. Pierwszy raz w ogóle słyszę o tym zestawie do brwi :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wcześniej go nigdzie nie widziałam ani nie czytałam :P

      Usuń
  10. oby był u mnie w Biedronce,bo ten wosk wygląda super ;) mam strasznie jasne brwi,bez niczego wyglądają jakby ich nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje serce zostało podbite przez "pisaki" z Catrice i inne produkty już mnie nie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie od jakiegoś czasu kuszą i mam ochotę wypróbować je na sobie :)

      Usuń
  12. Zastanawiałam się nad tym produktem, jednak dla mnie o wiele za ciemny :(

    U mnie dopiero początek, jednak dodałam dzisiaj swoją pierwszą recenzję :) Będzie mi bardzo miło, jeśli usłyszę sugestię, porady. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie stosowałam nigdy cieni do brwi... kredka albo tusz/korektor, henna :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widziałam tego zestawu :) Ja jestem wierna pomadzie do brwi z Inglota :) miałam już wiele paletek, żeli do brwi jednak pomada najlepiej się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie rzucił mi się ten zestaw wcześniej w oczy, nie znam, ale i tak kolorystycznie nie dla mnie, mam ciemną oprawę oczu ;) a pędzelek koszmarny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, pędzelek raczej nie nadaje się do niczego ;)

      Usuń
  16. Jakoś nigdy wcześniej nie rzucił mi się w oczy, ale wygląda interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja spotkałam się z nim tylko raz i akurat go kupiłam :P

      Usuń
  17. Fajny :) być może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie za jasny, ale mimo to oblookam sobie przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tego typu posty :D
    Oprócz tego bardzo spodobał mi się Twój blog więc obserwuję :*

    http://nails4babes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam jeszcze nigdy tego produktu obecnie używam paletki z Catrice, ale chętnie sięgnę po ten produkt jak polecasz <3

    OdpowiedzUsuń
  21. W sumie to całkiem ciekawy produkt, chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jakoś wierna jestem swoim cieniom, najzwyklejszym i pędzel od Hakuro ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie spotkałam się z nim, do brwi używam zestawu Lily Lolo, a teraz "oswajam" też pomadę Inglot.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja polecam cienie do brwi firmy CATRICE (jest u mnie na blogu zdjęcie). Obserwuję :)


    Jeśli masz ochotę to zapraszam :)
    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.