wtorek, 12 stycznia 2016

Naturalne kosmetyki do makijażu Felicea

O marce Felicea czytałam już wcześniej jednak dopiero od jakiegoś czasu mam przyjemność testować je na sobie. Bardzo cenię sobie naturalne kosmetyki, zarówno te pielęgnacyjne jak i kolorowe do makijażu a jeśli jeszcze są one polskiej firmy to już w ogóle na start mają u mnie dużego plusa. I tak też jest tym razem. 

W ofercie marki Felicea znajdziemy kredki do oczu, kredki do ust, korektory, cienie do powiek w kredce, błyszczyki, szminki oraz pomadki ochronne. Każdy z nich zawiera tylko naturalne składniki jak np. wosk pszczeli, witamina E czy olej kokosowy. Jeśli chcecie poczytać więcej o tej firmie to odsyłam Was do strony internetowej felicea.pl gdzie znajdziecie podstawowe informacje oraz sklep gdzie można zamówić ich kosmetyki. 

Od jakiegoś czasu używam trzech kosmetyków właśnie tej firmy a są to dokładnie 3 kredki: konturówka do ust, kredka do oczu oraz kredka do brwi. Ciekawych zapraszam do dalszego czytania.



1. Naturalna konturówka do ust nr. 72-
Idealnie podkreśla kształt ust, może także służyć jako baza pod szminkę, przedłużając jej trwałość. Kolory konturówek felicea idealnie pasują do szminek z portfolio marki. Dzięki naturalnym składnikom konturówka zmiękcza, pielęgnuje i wygładza skórę ust, nie tworząc na niej tłustej warstwy. Kosmetyk równomiernie się rozprowadza, nie pozostawiając na niej smug. Dostępna w 6 wariantach kolorystycznych. 
Skład kosmetyku oraz jego właściwości znajdziecie TU
Cena: 19 zł.

2. Naturalna kredka do oczu nr. 63-
Dzięki idealnie wyważonej konsystencji kredka nie podrażnia powiek twardością ale i nie rozmazuje się. Idealnie podkreśli linię rzęs a dostępne kolory będą współgrać z niemal każdym typem urody. Naturalne składniki pielęgnują skórę oraz nadają kredkom jedwabistości. Dostępna w 6 wariantach kolorystycznych. 
Skład kosmetyku oraz jego właściwości znajdziecie TU.
Cena: 19 zł

3. Naturalna kredka do brwi nr. 81-
 Idealna do podkreślania kształtu i koloru brwi. Kremowa konsystencja sprawia, że nakłada się ją lekko i równo. Zawarte w kredce naturalne pigmenty są trwałe i idealnie komponują się z różnymi rodzajami karnacji. Dostępna w 3 wariantach kolorystycznych. Skuwka z aplikatorem, szczoteczką. 
Skład kosmetyku oraz jego właściwości znajdziecie TU
Cena: 19 zł 


Wszystkie 3 kredki są drewniane, podoba mi się ich minimalistyczny design. Mają białe oprawki z zielonym logiem firmy na końcach- wyglądają bardzo elegancko. Wszystkie posiadają plastikowe przeźroczyste zatyczki chroniące przed rysowaniem. Kredka do brwi dodatkowo posiada jeszcze grzebyczek- aplikator. 




Plusem kredek jest to, że są miękkie przez co łatwo się nimi maluje i dobrze rozciera na skórze. Konturówka do ust oraz kredka do brwi mają ładne odcienie, które dają ładny i naturalny efekt po aplikacji. Niebieska kredka do oczu świetnie sprawdza się jako baza pod cienie. Wszystkie są trwałe, nie podrażniają, nie uczulają a nawet wręcz przeciwnie- nawilżają i pielęgnują skórę.


Jestem zadowolona z wszystkich trzech kosmetyków, nie mają wygórowanych cen w porównaniu do składu. Plusem jest również duży wybór kolorów- każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam!
***   ***   ***



Znacie? Lubicie?
Skusiłam Was? ;)

25 komentarzy :

  1. Ładne kolory, nie słyszałam o tej firmie wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego, że jest ona dosyć "młoda" na rynku :)

      Usuń
  2. według mnie ta do oczu ma bardzo słabą trwałość, u mnie wytrzymała godzine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samej nie nakładałam na oko a jedynie jako bazę, więc możliwe że tak jest.

      Usuń
  3. Nie słyszałam o tej firmie :) ja na szczęście mam wolne od kredek :D i tak nie mam czasu, żeby się z nimi jeszcze bawić rano

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że trzeba troszkę więcej czasu poświęcić na ich aplikację aczkolwiek brwi szybciej maluję kredką niż cieniem ;)

      Usuń
  4. Nie słyszałam o tej firmie nigdy, ale bardzo podoba mi się kolor kredki do oczu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również :) Coś w stylu kobaltu:)

      Usuń
  5. ciekawa opcja, z naturalnymi kosmetykami do makijażu jeszcze nie miałam za wiele do czynienia ale może warto by było spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą, że mają w ofercie duzy wybór kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem strasznie ciekawa produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam firmy ale z chęcią poznam bliżej :) Ceny faktycznie nie wygórowane jak na naturalne kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zazwyczaj są one dwa razy droższe.

      Usuń
  9. Podoba mi się kolor kredki do oczu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś do brwi używałam tylko kredki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, a teraz jest to różnie choć za sprawą właśnie tych kosmetyków zaczęłam wracać to tego sposobu :)

      Usuń
  11. Słyszałam już o tych kosmetykach :) Jestem nimi zainteresowana i pewnie w niedługim czasie coś z tej firmy kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak się u Ciebie sprawdziły :)

      Usuń
  12. Nie słyszałam o tych produktach i firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem maniaczką naturalnych kosmetyków i przeważnie nie zwracam uwagi na naturalność składu. Ładnie wyglądają, jednak praktycznie nie używam kredek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.