niedziela, 17 stycznia 2016

Ecocera- puder bambusowy ABSORBENT SEBUM

Jeśli jesteście na bieżąco z moim blogiem to zapewne pamiętacie niedawną recenzję pudru ryżowego z firmy Ecocera (chętnych do przeczytania lub przypomnienia zapraszam TU) , tym razem jednak chcę Wam przedstawić kolejny świetny kosmetyk dla cery tłustej/ mieszanej czyli puder bambusowy. Aby nie trzymać Was dalej w niepewności zapraszam do przeczytania poniższej recenzji :) 


Ecocera- 
Puder Bambusowy ABSORBENT SEBUM

Puder bambusowy ECOCERA wykonany jest z pędów bambusa indyjskiego - najdelikatniejszej i najbogatszej w składniki odżywcze części rośliny. Nie byle jakiej rośliny - wg. tradycji chińskiej bambus przynosi szczęście, jest też odwiecznym symbolem miłości.
Dzięki dużej zawartości krzemionki proszek bambusowy charakteryzuję się wysoką absorpcją sebum i wilgoci, matuję więc skutecznie i długotrwale. W kulturze dalekowschodniej ceniony jest za swą skuteczność nawet w tak ekstremalnych warunkach jak wysoka wilgotność i temperatura.
Puder bambusowy ECOCERA ma postać białego, lekkiego pyłku. Naniesiony na skórę natychmiast staję się transparentny i stapia się z kolorytem cery. Zawartość silnie przywierających do powierzchni skóry protein jedwabiu istotnie przedłuża trwałość kosmetyku jednocześnie nadając cerze wyjątkową gładkość.
Rozprasza światło, co pozwala uzyskać jednorodne i naturalne wykończenie makijażu bez efektu "płaskiego" matu. Szczególnie polecany dla charakteryzatorów i wizażystów. 

Właściwości:- Produkt hipoalergiczny, bez parabenów, bez talku.
- Silny absorbent sebum, dzięki zawartości krzemionki i protein jedwabiu.
- Nadaje cerze sprężystość i jedwabistą gładkość.
- Nie zatyka porów, daje ultra naturalny efekt.
- Niezwykle łatwy w aplikacji.
- Stapia się z kolorytem cery.
- Delikatny, transparentny, lekki.

Dodatkowe:
Pojemność - 8g
Wyprodukowano w Polsce.
Produkt testowany dermatologicznie.
Skład wg. INCI: Arundinacea Stem Extract, Magnesium Stearate, Serica Powder, Phenoxyethanol, Parfum, Ethylhexyglycerin.

Cena: 14,99 zł w drogerii MISTIC (KLIK


Podobnie jak puder ryżowy ten bambusowy zapakowany jest w przeźroczyste pudełeczko z białą zakrętką z logo firmy oraz nazwą kosmetyku. Niestety jest ono zbyt solidne także uważajmy przy jego używaniu aby nie spadło nam np. na podłogę. W środku także znajdziemy wieczko z małymi otworkami zabezpieczonymi folią. Dodatkowo do aplikacji załączona jest gąbeczka, której ja i tak nie używam ponieważ wolę nakładać tego typu kosmetyki pędzlem do pudru.


Biała, sypka, coś w stylu talku. Pomimo tego, że ma kolor biały to po aplikacji na skórę ładnie stapia się cerą nie pozostawiając efektu "córki młynarza" ;P Podobnie jak ryżowy dobrze współgra z innymi kosmetyki jak bronzer, róż czy rozświetlacz.  Na plus zasługuje jego bardzo  przyjemny zapach- nie nachalny aczkolwiek dobrze wyczuwalny. 


Tak jak byłam zadowolona z pudru ryżowego, tak samo jestem zadowolona z bambusowego. Jest na prawdę świetny dla osób borykających się z problemem przetłuszczania skóry czyli z cerą mieszaną i tłustą. Nie zapycha porów, nie powoduje alergii czy powstawanie wyprysków. Jest delikatny dla skóry. Po aplikacji matuje ją na długi czas i pozostawia ją miłą w dotyku i świeżą. Polecam!



Znacie?
Lubicie?

****    ****    ****    ****

Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy z drogerią MISTIC, jednak nie wpłynęło to na moją recenzję.





44 komentarze :

  1. Mam teraz tester tego pudru ryżowego i jest całkiem okej, jednak chyba najpierw skusze się na pełnowartościowe opakowanie bambusowego właśnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie obydwie wersje są bardzo dobre :)

      Usuń
  2. Ostatnio dużo czytałam o tym pudrze :) Miałam z innej firmy ale na ten chyba się skuszę kiedyś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś jeszcze ryżowy chyba z Marizy ale daleko mu było do Ecocery :)

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze pudru bambusowego, miałam ryżowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc jeśli z ryżowego byłaś zadowolona to z tego również powinnaś być :)

      Usuń
  4. Pierwsze słyszę o pudrze bambusowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłaś dzięki mnie o nim usłyszeć ;))

      Usuń
  5. Tego akurat nie znam, ale używam z Pierre Rene i kiedyś miałam też Glazel Visage. Lubię je ;)
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie są bardzo dobre do cer problematycznych, aczkolwiek z tych firm nie miałam okazji mieć :)

      Usuń
  6. Mam go, ale jeszcze czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu go wypróbować bo słyszałam wiele dobrego na jego temat ;) może sprawdzi się do mojej mieszanej cery :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mojej sprawił się idealnie a mam mieszaną / tłustą :)

      Usuń
  8. Ciekawy produkt. Jeszcze nie miałam z nim styczności. Wprawdzie nie mam problemów w przetłuszczającą się cerą, ale na pewno będę o nim pamiętała i polecała innym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś chętnie poznam, póki co wielkie pudry Paese :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego nie używałam, ale inne pudry bambusowe średnio się u mnie sprawdziły ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. bambusowy będzie kolejny w kolejce po ryżowym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bambusowy i ryżowy mam w planach wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Puder bambusowy miałam jedynie z Biochemii Urody, ale nie byłam z niego zadowolona. Dawał zbyt matowy, szorstki wręcz efekt i niestety bielił mi skórę. Mam innych ulubieńców w tym zakresie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pozostawia skórę milutką i pachnącą :)

      Usuń
  14. Sporo ostatnio czytam o tych pudrach i może kiedyś je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam wersję ryżową, ale chciałabym poznac też i bambusową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Równie dobra jak ryżowa - przynajmniej dla mnie :)

      Usuń
  16. Pierwszy raz widzę taki puder :]

    OdpowiedzUsuń
  17. bambusowy i ryzowy to moje ulubione pudry,uzywam codziennie do utrwalania makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Warto poznać się z nią bliżej :)

      Usuń
  20. Słyszałam o tych pudrach, ale nie używałam bo mam bardzo suchą skórę i najzwyczajniej mi nie są potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony to Ci nawet zazdroszczę :P

      Usuń
  21. myślę, że polubilibyśmy się z tym pudrem :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam o nim tyle dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety nie miałam jeszcze pudru ryżowego jak i bambusowego. Muszę w końcu któryś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyznam się że pierwszy raz słyszę o takim produkcie. Myślę że przypadłby mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. O ryżowym pudrze dużo słyszałam :) Ten bambusowy mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam, ale zachęciłaś mnie do poznania :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam wersję ryżową i jestem zadowolona, jedyne, co mnie denerwuje to opakowanie- mam problem z dozowaniem, mimo, że nie odkleiłam folii z całej powierzchni, dodatkowo mogłoby się mocniej zakręcać. Ale za tą cenę i jakość jestem w stanie wybaczyć drobne niedogodności ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo dużo osób zachwala ten puder, muszę się kiedys skusic :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.