środa, 11 listopada 2015

Tydzień pierwszy projektu paznokciowego u Elizy- "SŁODYCZE"

Witajcie :)

Dawno nie brałam udziału już w żadnych zabawach związanych z paznokciami więc postanowiłam to jak najszybciej zmienić. Trafiłam akurat na bloga Elizy, która organizuje właśnie projekt w którym tematy są bardzo ciekawe i z chęcią się troszkę pobawię :)

A więc tematem pierwszego tygodnia są słodycze. Ach, kto z nas ich nie lubi... ;)
Kiedy pomyślałam o moich ulubionych od razu przed oczyma stanęła mi Kinder Niespodzianka :) Zresztą uwielbiam wszystkie słodkości tej firmy dlatego też postanowiłam zmalować takie oto pazurki:




I jak Wam się podobają :)?
Przyznać się, kto również uwielbia ich słodycze?! :D 

***************************************************


54 komentarze :

  1. Paznokcie w "smaku z dzieciństwa" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, pamiętam, że zawsze w nagrodę za coś chciałam żeby mama kupiła mi właśnie Kinder Niespodziankę :)

      Usuń
  2. Genialne. Kiedy jeszcze jadłam słodycze to uwielbiałam Kinder chocolate:) Fajnie, że jesteś w projekcie, bo rzeczywiście tematy są super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie... teraz mam ochotę na słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham czekoladę Kinder i chętnie ją jadam :D zwłaszcza 'kinderki', te malutkie batoniki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow mega i te piękne długie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak rewelacyjnego pomysłu jeszcze nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to słyszeć :) Dziękuję :)

      Usuń
  7. Jaaaakie pyszne!!! Szalejecie dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesłodkie! Uwielbiam wszystkie słodycze z Kinder! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiekne pazruki :) propsy za świetny pomysł :)

    marijory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowe;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie to wyszło :) bardzo podobają mi się takie oryginalne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Eh trafiłam na ten post akurat, gdy zajadam się ChocoBons :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż zachciało mi się zjeść Kinderka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc udało mi się uchwycić to co chciałam :D

      Usuń
  14. Przepiękne paznokcie ;) Od zawsze uwielbiałam pochłaniać Kinderki, są przepyszne ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie :-) uwielbiam te słodycze :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki fajny pomysł, uwielbiałam Kinder niespodziankę, wyszło rewelacyjnie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.