niedziela, 22 listopada 2015

Tydzień drugi projektu paznokciowego u Elizy - "KOKARDY"

Hejka :)

Praktycznie na ostatnią chwilę wstawiam to zdobienie ponieważ do dziś do północy mija termin tego tematu.
Coś ostatnio brakowało mi weny, poza tym wbrew myśleniu ten temat mnie po prostu przerósł...
No nic mi nie wychodziło tak jak sobie to zaplanowałam. Tak więc muszę przyznać, że nie jestem do końca zadowolona z tego zdobienia choć bardzo się starałam.

Następnym razem będzie lepiej, obiecuje :*
A tymczasem zapraszam do oglądania - wyjątkowo słodko i romantycznie <3
Taki mam ostatnio nastrój :P





I jak wrażenia? :)

Ciekawych o co chodzi w tym projekcie paznokciowym odsyłam na bloga Elizy (KLIK)


21 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Musiałam przykleić bo niestety za cholerę nie umiałam równych namalować :/

      Usuń
  2. Przeurocze! Podobają mi się:) Nie wiem co może CI w nich nie pasować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje założenia były zupełnie inne ;/

      Usuń
  3. mi się podobają ;) miałam coś zmalować na ten projekt ale mi nie wyszło tak jak chciałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam bardzo podobnie ale chciałam być sumienna więc wyszło takie "cuś" :P

      Usuń
  4. Ale masz długaśne szponki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Kojarzy mi się z Walentynkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.