poniedziałek, 2 listopada 2015

Piękna "SZTUKA MYDŁA" :) - czyli naturalne mydełko nagietkowe

Mydło w kostce... niby kosmetyk zwykły, uniwersalny, taki, który większość osób używa na co dzień i nie zwraca uwagi na jego skład i właściwości. Osobiście od dłuższego czasu zrezygnowałam tych kostek drogeryjnych, które możemy kupić w każdym sklepie za parę złotych. Dlaczego? Ponieważ po każdym myciu moja skóra była wysuszona, czerwona i po prostu dosłownie mnie swędziała. Dodam, że nie była to reakcja tylko na jedno mydło a na wszystkie. Teraz postanowiłam dać im drugą szansę, JEDNAK zrezygnowałam z tych zwykłych sklepowych na rzecz naturalnych, ręcznie robionych ze świetnym składem. Na pierwszy ogień idzie naturalne mydełko nagietkowe, które otrzymałam od firmy "SZTUKA MYDŁA" Chcecie poznać efekty? Zapraszam do dalszego czytania.


Sztuka Mydła
- naturalne mydło nagietkowe


Zanurzone w mydle płatki nagietka delikatnie masują i peelingują skórę. Masło shea działa odżywczo i wygładzająco, a razem z olejem awokado tworzą kremową pianę, która otula i oczyszcza całe ciało. Ciepły zapach lawendy i drzewa sandałowego przywodzi na myśl letni czas beztroski.
  • Oliwa z oliwek - pomaga utrzymać odpowiednie nawilżenie skóry, jest bogata w naturalne przeciwutleniacze.
  • Olej awokado - ma właściwości kojące i zmiękczające, pielęgnuje skórę wrażliwą. 
  • Masło shea - odżywia i regeneruje skórę suchą, poprawia jej elastyczność i wygładza. 
  • Olejek eteryczny lawendowy - pomocny w leczeniu stanów zapalnych skóry i trądziku. Poprawia ogólny wygląd skóry. 
Duże mydło: 100g +/- 5g = 13 zł
Małe mydło: 50g  +/- 5g = 7 zł

Skład: zmydlona oliwa, zmydlony olej kokosowy, zmydlony olej awokado, gliceryna, woda, zmydlone masło shea, naturalne olejki eteryczne (lawendowy, sandałowy), suszone płatki nagietka

INCI: Sodium Olivate, Sodium Cocoate, Sodium Avocadoate, Glycerin, Aqua, Sodium Sheabutterate, Aroma, Calendula Officinalis Flowers


 Mydełko zapakowane jest w przeźroczystą folię, na której znajduje się naklejka z nazwą, krótkim opisem oraz składem kosmetyku. Po jego rozpakowaniu od razu można wyczuć jego ziołowy zapach - bardzo przyjemny nagietkowo- lawendowy. Kostka jest dosyć duża i gruba, więc starczy na pewno na długi czas. Dobrym rozwiązaniem jest "ukrojenie" sobie małego kawałka a resztę zostawić na potem. Dzięki temu, że kostka jest kwadratowa jest to bardzo łatwe.


Już na pierwszy rzut oka mydło wygląda bardzo ładnie i estetycznie. Zaletą jego jest również to, że dobrze się pieni a po jego użyciu moja skóra nie jest wysuszona i nie swędzi jak po użyciu tych zwykłych kostek drogeryjnych. Używałam go do całego ciała ale bez nakładania na twarz, jakoś nie mogę się przełamać aby myć ją mydłem. Dodam jednak, że czytałam wiele dobrych opinii o używaniu go właśnie na twarz więc może kiedyś spróbuję. Jeśli chodzi o właściwości peelingujące płatków nagietka to niestety ja tego nie poczułam- moja skóra woli jednak mocniejsze doznania peelingu, te są dla niej po prostu za delikatnie- dla wrażliwców będzie idealne. 


Chyba muszę zaopatrzyć się również w inne naturalne mydełka ponieważ tym jestem na prawdę pozytywnie zaskoczona. Poza tym jest to świetny patent na prezent- nie tylko na świetne właściwości ale też pięknie wygląda i pachnie. 


Lubicie takie kosmetyki?
Używacie naturalnych mydeł czy wolicie te drogeryjne?


***   ***   ***

Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy od firmy SZTUKA MYDŁA, jednak nie wpłynęło to na moją osobistą opinię o nim.


8 komentarzy :

  1. Lubie takie mydła :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda te mydełko, aż szkoda używać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Nie tylko dobrze pielęgnuje ale i dobrze wygląda :)

      Usuń
  3. ja zdecydowanie wolę mydło w płynie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od jakości, sama się o tym przekonałam :)

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.