poniedziałek, 9 listopada 2015

Matowe usta w kolorze 'nude' czli pomadka Lovely, Extra Lasting

Od jakiegoś czasu bardzo lubię wszelkiego pomadki. To bardzo dobry patent na szybki makijaż- wystarczy nałożyć fajny kolor na usta a oczy możemy zostawić delikatne. Tym razem chcę Wam przedstawić matową pomadkę, którą kupiłam niedawno przy okazji akcji rabatowej w Rossmannie. W mojej kolekcji mam bardzo dużo mocnych kolorów więc teraz postawiłam na coś delikatniejszego w kolorze 'nude'. Miałam kiedyś podobną z innej firmy, kolor praktycznie identyczny ale z trwałością miała na bakier. Z tej jestem bardzo zadowolona, do tego cena również przyjemna- ok 9 zł (przed obniżką).


Lovely,
Extra Lasting-
trwała matowa pomadka do ust
nr.1


Trwała matowa pomadka do ust z aplikatorem Lovely Extra Lasting.
Uzupełni makijaż modnym matowym wykończeniem. Dostępne są trzy odcienie: lekkiego różu, przyciągającej czerwieni i pastelowego brązu. Wygodna gąbka umożliwia precyzyjną aplikację szminki/błyszczyka, a nowoczesna formuła Long Lasting zapewnia makijaż na wiele godzin. 

Cena: ok 9 zł

Pomadka ma kremową konsystencję. Łatwo ją nałożyć na usta (jednak nie polecam tego robić bez lusterka), dosyć szybko na nich zastyga tworząc matowe wykończenie. Kolor to połączenie delikatnego brudnego różu z beżem. Małym minusem jest to, że jeżeli mamy problem z suchymi ustami to pomadka może to podkreślać. Jednak nie zauważyłam aby się jakoś dużo do tego przyczyniła. 


Opakowanie niczym nie różni się od zwykłych "błyszczykowatych" aczkolwiek nie wygląda tandetnie. Ma bardzo fajny i wygodny aplikator w formie małej płaskiej gąbeczki. Tak jak pisałam wcześniej polecam nakładać pomadkę za pomocą lusterka ponieważ kolor może wyjść nam poza kontury ust.

Tu nie zauważyłam żadnych minusów. Pomadka jest bardzo trwała i spokojnie przetrwa jakieś przekąski, picie czy długotrwałe rozmowy. Ciężko zmyć ją nawet wodą z mydłem. Jestem tym bardzo pozytywnie zaskoczona biorąc pod uwagę jej niską cenę. 


Pomadki możemy kupić w trzech kolorach- 'nude', 'różowym' oraz 'czerwonym'. Ja posiadam nr 1. Jak widać na zdjęciach odcień jest delikatny aczkolwiek dosyć intensywny i dobrze go widać na ustach. Pasuje do wielu makijaży jako ładne jego uwieńczenie. Jestem bardzo zadowolona. 


Znacie? Lubicie?
Może polecicie mi jeszcze jakiś podobny kosmetyk?


44 komentarze :

  1. Ale śliczny kolorek. Kupię przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. maty u mnie się nie sprawdzają, ale ta jest kremowa więc a nóż by coś było z naszej przyjaźni? kolor mi się podoba więc może się zaopatrzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena nie jest duża więc warto wypróbować :)

      Usuń
  3. na promocji -49% w Rossmannie kupiłam właśnie tą pomadkę, mało tego- w tym samym odcieniu:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ją kupować ale jak poszłam ostatniego dnia to nie było nic, a wcześniej nie miałam kiedy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam pierwszego i już zostały tylko dwie w tym kolorze ;)

      Usuń
  5. Kolor piękny, zdecydowanie mój. Szkoda jednak, że może podkreślać suche usta:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek jest piękny, bardzo w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolorek :-)
    Ja dzisiaj akurat kupiłam matową pomadkę, w końcu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że również będziesz zadowolona :)

      Usuń
  8. Cudowne usta masz :D A kolorek jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo aczkolwiek ja je niezbyt lubię ;/

      Usuń
  9. O rany, ale ładny kolor :) muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdyby nie to, ze pomadek mam juz z milion, to bym sie chetnie zaopatrzyla, bo kolorek swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam ją teraz na promocji, śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam takie matowe wykończenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo lubię taki efekt :)

      Usuń
  13. Ja kupiłam ją już dawno polecała ją Hania na yt teraz za ok. 5 zł dokupiłam numer 02 to jest cudoo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę spróbować innych kolorów :)

      Usuń
  14. Miałam ją w ręku ale ostatecznie kupiłam kredkę z wibo w podobnym odcieniu;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja znów na odwrót :D Oglądałam kredkę a kupiłam pomadkę :D

      Usuń
  15. Lubię ten błyszczyk, jest bardzo fajny! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie u Ciebie wygląda ja też mam nr 1 tylko w rzeczywistości on jest ciemniejszy i bezbarwny z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, na żywo kolor jest intensywniejszy :)

      Usuń
  17. miałam wszystkie trzy :) lubię

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny, naturalny kolorek - takie na ustach lubię najbardziej :) Nie miałam okazji używać pomadek z tej serii, ale wyglądają naprawdę zachęcająco.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba :) Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.