środa, 4 listopada 2015

Lakier Miss Sporty, seria Funtasy - dla lubiących prawdziwe błyskotki :)

Witajcie! 

Dziś mam dla Was swatche lakieru firmy Miss Sporty z serii Funtasy, który kupiłam przy okazji ostatniej wizyty w Rossmannie (dodatkowo trafiłam na rabat -49%) więc zapłaciłam za niego grosze bo chyba 4 zł. Normalnie kosztuje chyba 8 zł.

Dawno nie miałam nic takiego błyszczącego na pazurkach a ten kolor od razu wpadł mi w oko- połączenie bordowego z różem a do tego masa kolorowego brokatu który daje piękną holograficzną poświatę na płytce paznokcia.



Ogólnie bardzo lubię lakiery tej firmy- nie są aż tak drogie a mają szeroki wybór kolorów i świetną jakość. Poza tym plusem ich jest to, że szybko schną (nawet przy nałożeniu trzech warstw) oraz mają bardzo wygodny zaokrąglony pędzelek, dzięki któremu malowanie jest czystą przyjemnością.



Konsystencja lakieru też mnie zaskoczyła pozytywnie, ponieważ nie jest ani gęsta ani wodnista- wręcz w sam raz! Poza tym myślałam, że aby uzyskać idealny efekt koloru będę musiała nałożyć dużo warstwa  tu proszę niespodzianka- wystarczyły dosłownie 2! 



Co do trwałości na razie nie mogę się zbytnio wypowiedzieć ponieważ kolorek ten jest ze mną na paznokciach dopiero od dnia wczorajszego- mogę powiedzieć jedynie, że na razie wygląda bajecznie :P








I jak Wam się podoba?
Znacie tą serię? 


***   ***   ***   ***   ***

Przypominam Wam o moim rozdaniu, które trwa do 15 listopada!
Możecie wygrać m.in cienie Sephora oraz puder w kompakcie Vichy!


Zgłaszać się można od linkiem poniżej
|
V

37 komentarzy :

  1. Czerwień z drobinkami kojarzy mi się ze świętami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam to samo napisać :)
      poza tym też bardzo lubię ich lakiery, w szczególności za super pędzelek !

      Usuń
    2. Przyznam się że kiedy nałożyłam go na pazurki aż zapachniało mi świętami Bożego Narodzenia :P Będzie idealny na ten czas ! :))

      Usuń
  2. Błyszczy cudnie :) I kolor taki mój :) A paznokcie masz świetne. Szkoda, że ja nie mogę takich uhodować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam ostatnio szczęście do paznokci bo rosną jak szalone i są na prawdę mocne :)

      Usuń
  3. pięknie się prezentuje na paznokciach. I śliczne masz płytki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest :) mam podobny z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kiedyś "oglądnąć" ich odcienie :)

      Usuń
  5. No nic dodać nic ująć - coraz bliżej święta - widać to nawet po lakierze do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny <3 tak bardzo kojarzy mi się ze świętami :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie w tym roku będę pierwsza z reklamą Świąt :D

      Usuń
  7. Fajny :) Teraz używam tylko hybryd, ale wcześniej pewnie chciałabym mieć coś podobnego w swojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny, taki świąteczno-karnawałowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkim kojarzy się ze świętami :P Choć nie powiem, że mi nie :D

      Usuń
  9. na takich paznokciach to nie dziwię się,że wygląda super :D mam z tej serii taki ciemny szary.. i jestem zawiedziona :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda, myślałam jeszcze nad niebieskim ale mam za dużo takich kolorów już :) Ciszę się że wybrałam ten :)

      Dziękuję :*

      Usuń
  10. maaatko jakie masz pazury! Zazdroszczę! Kolor śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolorek, zazdroszczę paznokci w tak dobrej kondycji i tak długich :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam sreberko z tej kolekcji, ale mnie nie zachwyciło, takie oszukane holo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już druga osoba mi mówi że srebrny z tej serii jest do kitu, a więc dobrze wybrałam :)

      Usuń
  13. Mam czarny i różowy - są idealne do zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie zaprezentowałaś lakier. A kolor jest obłędny, mam z tej serii niebieski i jestem z niego zadowolona, Szkoda, że nie zdążyłam go kupić w promocji Rossmana

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki piękny! Idealny na zbliżające się Andrzejki lub Sylwester :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Łał, nie spodziewałam się, że będzie tak ładnie wyglądał na pazurkach, chyba też się na niego skuszę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.