czwartek, 26 listopada 2015

Ecocera- Matujący puder ryżowy Fixer

Puder jest kosmetykiem bez którego nie wyobrażam sobie pełnego makijażu. Matuje i nadaje skórze gładkość i jednolitość. Jednak osoby mające tłustą cerę jak ja potrzebują czegoś więcej niż zwykłego pudru. Właśnie dla takich osób firma Ecocera stworzyła matujący puder ryżowy, który jest nie tylko hipoalergiczny i nie zawiera talku ale także jest jednym z najsilniejszych absorbentów sebum. 

Dzięki Panu Łukaszowi z drogerii internetowej Mistic (KLIK) miałam okazję przetestować ten puder. Jak się u mnie sprawdził? Czy jestem zadowolona z efektów? Zapraszam do czytania.


Ecocera-
matujący puder ryżowy Fixer

Ecocera Matujący puder ryżowy polecany jest szczególnie dla cery mieszanej, tłustej, ze skłonnością do trądziku ze względu na jego właściwości łagodzące. Ecocera Matujący puder ryżowy ma długotrwałe działanie matujące, pochłania nadmiar sebum. Nie zawiera talku oraz parabenów, jest hypoalergiczny. Nie zapycha porów, nie obciąża skóry, daje bardzo naturalny efekt wykończenia makijażu. Ecocera Matujący puder ryżowy ma sypką, bardzo lekką konsystencję. Po nałożeniu na twarz daje uczucie aksamitnej gładkości, nadaje zdrowy i piękny wygląd cerze przez wiele godzin. Biały kolor pudru po aplikacji staje się całkowicie transparentny, stapia się z kolorytem cery. 

 Skład: Dimethylimidazolidinone, Rice Starch, Magnesium Stearate, Phenoxyethanol , Parfum Ethylhexylglycerin

Cena: 14,99zł / 15g

Puder zamknięty jest w przeźroczystym pudełeczku z białą zakrętką na której widnieje nazwa firmy. Całość wykonana jest z plastiku i niestety nie jest zbyt trwała, trzeba uważać aby pudełeczko nam nie upadło ponieważ mam obawy, że raczej nie "przeżyłoby" takiego wypadku. Poza tym zakrętka nie domyka się dobrze i istnieje możliwość, że np. w torebce może się wysypać. W środku pudełeczka znajduje się wieczko z małymi dziurkami (oryginalnie są zaklejone) aby przez nie wydobywać puder. Poza tym znajdziemy w nim także małą gąbeczkę do aplikacji- ja osobiście nie lubię używać tego typu akcesoriów, nakładam go po prostu moim pędzlem do pudru. 


Puder ma sypką białą konsystencję jednak nie obawiajmy się efektu "córki młynarza" na twarzy, ponieważ po nałożeniu na skórę staje się przeźroczysty i stapia się z kolorem naszej skóry. Przyznam, jednak, że przy aplikacji trzeba się troszkę natrudzić ponieważ puder rozsypuje się praktycznie dookoła... 
Plusem jest to, że bardzo dobrze współgra z innymi kosmetykami jak np. podkład, róż czy bronzer.
Dodatkowo warto wspomnieć, że ma bardzo przyjemny zapach- nienachalny aczkolwiek jest dosyć wyczuwalny. Po aplikacji na skórę z czasem przestaje się go czuć (szkoda, bo ja lubię kiedy kosmetyki mają przyjemne dla noska zapachy).


Pomimo tego, że są drobne problemy z opakowaniem oraz trzeba nabrać wprawy przy aplikacji jestem z tego kosmetyku bardzo zadowolona. Ładnie wygładza i matuje skórę na dłuższy czas, nie zatyka porów, nie powoduje podrażnień czy alergii. Ostatnio z przyczyn ciążowych moja cera bardzo "szaleje" więc jest to dla mnie na prawdę wybawienie. Plusem jest także jego cena w porównaniu z bardzo dużą wydajnością.
Niestety nie widziałam go nigdzie stacjonarnie jednak na pewno bez problemu znajdziemy go w internecie. Polecam drogerię MISTIC gdzie kupicie go pod linkiem PUDER RYŻOWY (KLIK)


Znacie ten puder?
Lubicie tego typu kosmetyki?

*** *** *** ***

Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy z drogerią Mistic jednak nie wpłynęło to na moją recenzję.

 

10 komentarzy :

  1. ja od jakiegos czasu szukam idealnego pudru...ale nie moge na taki trafic..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz problemy z cerą ewentualnie borykasz się z tłustą cerą to ten na pewno bardzo przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  2. zastanawiałam się ostatnio nad jego kupnem i nie mogłam się zdecydować bo jakoś w mojej kosmetyczce nic ryżowego jeszcze nie było, ale chyba jednak muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio zastanawiałam się cy go kupić, teraz wiem, ze tak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie uzywalam jeszcze ryzowego pudru, ale ten brzmi dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się całkiem fajny :) Nie lubię takich opakowań... Ale przecież najważniejsze jest działanie produktu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie czeka on w kolejce, ale mam na niego wielką ochotę już dziś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go również, rzeczywiście z aplikacją jest problem bo rozsypuje się dookoła. Czy jestem zadowolona? Nie do końca mi w nim wszystko pasuje :/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jakoś nie mogę się przełamać i do końca nie wierze, że doskonale dopasuje się do mojej cery ale nie używając nie wiem co tracę )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.