czwartek, 15 października 2015

W ramach przeprosin... zapraszam na rozdanie! :)

Kochani!

  Jako, że ostatnio Was trochę zaniedbywałam postanowiłam jakoś delikatnie Was przebłagać :)
A więc przy okazji robienia małych porządków w pokoju (za dużo wolnego czasu :) ) trafiłam na kilka kosmetyków, które były przeze mnie użyte kilka razy albo dosłownie maźnięte tylko dla sprawdzenia a na pewno któraś z Was z chęcią by je przygarnęła do siebie. Jest to dość dobrej jakości kolorówka jednak albo jej nie używam albo po prostu mi się powtarza w moim małym składziku. A więc bez zbędnego pisania zapraszam do oglądania! :*




W skład zestawu wchodzą:


* Lakier Avon nailwear pro + w kolorze  "Sea breeze" 
Jeśli jesteście ciekawe jak wygląda na paznokciu odsyłam Was do posta gdzie pisałam jego recenzje -KLIK
Do lakieru niestety nie posiadam kartonika. Cena katalogowa to ok. 13-15 zł, w zależności od tego jaka jest promocja. Standardowa cena to ok 25 zł.


* Lakier Avon nailwear pro + w kolorze "Inky blue" 
Emalia jest praktycznie cała. Dostałam ją kiedyś od koleżanki ale mam za dużo takich odcieni więc z chęcią Wam podaruję. Również nie posiadam do niego kartonika. Cena katalogowa taka sama jak lakieru powyżej.


* Paleta cieni do powiek Astor, Eye Artist.
Odcień 600 "Gelato In Milano"
Niestety nie moje odcienie. Wypróbowałam tylko palcem, aplikator nigdy nie był używany. Cena sklepowa waha się między min. 20 a 30 zł.


* Mini paletka cieni Sephora, która zawiera 3 cienie. Każdy jest w osobnym słoiczku. Kolory utrzymane są odcieniach brązu i beżu. Wszystkie są perłowe. Chętnych odsyłam do posta gdzie przedstawiłam ich swatche- KLIK. Kupując każdy osobno musielibyśmy zapłacić po praktycznie 40 zł /szt.


* Największą perełkę zostawiłam na koniec. Jest to puder rozświetlający Teint Ideal od Vichy odcień nr 2. Jako, że moja cera sama z siebie się już świeci nie używam kosmetyków, które dodatkową ją rozświetlają. Sprawdziłam go tylko raz - używając pędzla a nie dołączonej do niego gąbeczki. Tak więc czyściutka. 
Czytałam wiele pozytywów na jego temat więc mam nadzieję, że i Wy będziecie zadowolone. Dodam także, że cena sklepowa tego pudru to praktycznie 100 zł.

A więc podsumowując wszystko-
po podliczeniu najniższych cen za jakie można nabyć te kosmetyki w dużych promocjach zestaw jest wart prawie 250 zł! Myślę, że warto się zgłosić prawda? :)

Mam nadzieję, że spodobały Wam się nagrody.
Zasady są na prawdę bardzo proste i jestem pewna, że nie sprawią Wam żadnych problemów. A jakie? 
O tym już niżej.



Zasady udziału w rozdaniu!

Obowiązkowe jest:

* Być publicznym obserwatorem mojego bloga

color-explosion-blog.blogspot.com

                       - 1 los.

* Zgłoszenie pod postem konkursowym w komentarzu według wzoru, który znajdziecie niżej.

Dodatkowe losy można zdobyć poprzez:

* Umieszczenie baneru z podlinkowaniem do tego rozdania na swoim blogu w osobnym poście lub jako część innego posta. - 2 losy

* Umieszczenie baneru rozdania (wraz z podlinkowaniem) do paska bocznego na blogu - 2 losy

* Dodanie mojego bloga do blogrolla- 1 los


 Więc razem możecie zdobyć nawet 6 losów!

Wzór zgłoszenia:

1. OBSERWUJĘ JAKO ...
2. MÓJ ADRES MAIL ...
3. UMIEŚCIŁAM/ EM  BANER Z LINKIEM W POŚCIE ... (LINK)
4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO .... (LINK BLOGA)
5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA ... (LINK BLOGA)



Regulamin rozdania.
1. Jedynym organizatorem oraz fundatorem nagród w rozdaniu jest tylko i wyłącznie moja skromna osoba.
2. Biorąc udział w rozdaniu akceptujesz ten regulamin.
3. W rozdaniu mogą brać także osoby niepełnoletnie jednak za zgodą opiekunów.
4. Nagrody wysyłam na własny koszt jednak tylko na terenie Polski.
5. Rozdanie trwa od dnia dzisiejszego czyli 15. 10. 2015 roku i trwa do 15. 11. 2015r. do godz. 23.00 (chyba, że zajdą jakieś zmiany o których na pewno Was poinformuję).
6. Wyniki zostaną ogłoszone nie dłużej niż 3 dni po skończeniu rozdania. Maszyną losującą będzie jak zazwyczaj moja skromna osoba a dokładnie moja dłoń :)



Baner do pobrania

108 komentarzy :

  1. 1. OBSERWUJĘ JAKO Milena M
    2. MÓJ ADRES MAIL millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. OBSERWUJĘ JAKO ... Zakręcona
    2. MÓJ ADRES MAIL ... rudamiss1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. OBSERWUJĘ JAKO Jasmine Vise
    2. MÓJ ADRES MAIL bernadetaaa@interia.pl
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE -
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO -
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA -

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. OBSERWUJĘ JAKO Sylwia Bomba
    2. MÓJ ADRES MAIL sylviaaa100@interia.pl
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE -
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO -
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA -

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 OBSERWUJĘ JAKO: MAŁGORZATA GOŁAWSKA 2. MÓJ ADRES E-MAIL :19GOSIACZEK83@WP.PL 3. UDOSTĘPNIŁAM https://www.facebook.com/gosia.gonia.31/posts/994933570563283?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. OBSERWUJĘ JAKO iwoniurkaa
    2. MÓJ ADRES MAIL iwoniurkaa@interia.pl
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE -
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO -
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA -

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia dziewuszki :)) Buziaki na milutki wieczorek :***

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję jako Agata Samulak
    email adzii.asia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. OBSERWUJĘ JAKO ma ra
    2. MÓJ ADRES MAIL mara180893@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE NIE
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO NIE
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA NIE

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. OBSERWUJĘ JAKO oironio
    2. MÓJ ADRES MAIL - ooorioniooo@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM BANER Z LINKIEM W POŚCIE - nie.
    4. UMIEŚCIŁAM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO - tak www.ajnidju.blogspot.com
    5. DODAŁAM BLOGA DO BLOGROLLA - nie

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję jako Monetka M
    2. Mój adres e-mail: monetka.hair@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. OBSERWUJĘ JAKO: Antuanette
    2. MÓJ ADRES MAIL: anap493@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. obserwuje jako: lakierowe love89
    2. mój adres e-mail: lakierowelove89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. OBSERWUJĘ JAKO brisingr M
    2. MÓJ ADRES MAIL brisingrm18@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE NIE
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO NIE
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA NIE

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. OBSERWUJĘ JAKO: Kiki Kosmetyki
    2. MÓJ ADRES MAIL: kikiikosmetyki@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM BANER Z LINKIEM W POŚCIE: Nie
    4. UMIEŚCIŁAM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO: Tak http://kikiikosmetyki.blogspot.com/
    5. DODAŁAM BLOGA DO BLOGROLLA: Nie

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. OBSERWUJĘ JAKO An gie
    2. MÓJ ADRES MAIL angelikaniedzwiedzkax@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE nie
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO nie
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA nie

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. OBSERWUJĘ JAKO B L O N D L O V E
    2. MÓJ ADRES MAIL blogblondlove@gmail.com
    4. UMIEŚCIŁAM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO http://blond-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. OBSERWUJĘ JAKO ... Nadia
    2. MÓJ ADRES MAIL ... jo-jo-a@wp.pl
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO .... http://malinowyskarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. OBSERWUJĘ JAKO ... Magdalena Winchester
    2. MÓJ ADRES MAIL ... magdalenawinchester@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE ... http://befitandfancy.blogspot.com/2015/10/avon-finish-gel-pomarancz-zoc-niebieski.html#comment-form
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO .... befitandfancy.blogspot.com
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA ... nie

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. OBSERWUJĘ JAKO Ewka501
    2. MÓJ ADRES MAIL ewka501@op.pl
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE nie
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA nie

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. OBSERWUJĘ JAKO xtina120
    2. MÓJ ADRES MAIL sylwia.jamrozik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. OBSERWUJĘ JAKO ... emibloguje
    2. MÓJ ADRES MAIL ... emibloguje@wp.pl
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE ... nie
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO .... http://emibloguje.blogspot.com/p/blog-page_31.html
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA ... nie

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. OBSERWUJĘ JAKO ernestyna44
    2. MÓJ ADRES MAIL ernestyna44@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE nie
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO http://slomianyzapalmoj.blogspot.com/
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA nie

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. OBSERWUJĘ JAKO Margie
    2. MÓJ ADRES MAIL Neyleenka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. OBSERWUJĘ JAKO: Katarzyna P
    2. MÓJ ADRES MAIL: kasiunia19937@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. OBSERWUJĘ JAKO rudy włos
    2. MÓJ ADRES MAIL kasdwaraz@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE -
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO rudywlos.blogspot.com zakładka banery
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA -

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. OBSERWUJĘ JAKO - Karolina eM
    2. MÓJ ADRES MAIL - karolaem75@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE - nie
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO - http://kosmetykikarolinyx.blogspot.com/ na samym dole
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA - nie

    OdpowiedzUsuń

  28. 1. OBSERWUJĘ JAKO PAni Lecter
    2. MÓJ ADRES MAIL agatajedynamla@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. OBSERWUJĘ JAKO Tusiazdzemem
    2. MÓJ ADRES MAIL tusia1100@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. OBSERWUJĘ JAKO pysiunia212
    2. MÓJ ADRES MAIL pysiunia212@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. OBSERWUJĘ JAKO Naughty Girl
    2. MÓJ ADRES MAIL naughtygirl0106@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE nie
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA nie

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. OBSERWUJĘ JAKO incorrect
    2. MÓJ ADRES MAIL agnieszka.pawlak11(małpa)gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE -
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO -
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA www.ulamekprawdy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. OBSERWUJĘ JAKO Zakręcona ZuZula
    2. MÓJ ADRES MAIL zakrecona.zuzula@o2.pl
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE -
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO http://zakrecona-zuzula.blogspot.com/
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA http://zakrecona-zuzula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. OBSERWUJĘ JAKO ... aszaszka
    2. MÓJ ADRES MAIL ... agn.ciu17@op.pl
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE ...nie
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO .... http://aszaszka.blogspot.com/
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA ... nie

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. OBSERWUJĘ JAKO Zdzisława Imianowska
    2. MÓJ ADRES MAIL ...rybkazg2@wp.pl
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE ... nie
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO .... nie
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA ..nie

    OdpowiedzUsuń
  37. 1.Obserwuję jako Karolina Horsi
    2. Mój adres email dzygli.paw@gmail.com
    3. Umieściłam baner z linkiem w poście- nie
    4. Umieściłam baner z linkiem do paska bocznego tak http://karolinahorsi.blogspot.com/
    5.Dodałam bloga do blogrolla nie

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. OBSERWUJĘ JAKO lizzie
    2. MÓJ ADRES MAIL lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. 1. OBSERWUJĘ JAKO: Niepoważnie o kosmetykach
    2. MÓJ ADRES MAIL: niepowaznie.o.kosmetykach@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE: nie
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO: tak, http://niepowaznieokosmetykach.blogspot.com/
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA: tak, http://niepowaznieokosmetykach.blogspot.com/

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. 1. OBSERWUJĘ JAKO Nely
    2. MÓJ ADRES MAIL olunia1881@wp.pl
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE nie
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO tak http://czekolada-i-truskawki.blogspot.com/
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA nie

    OdpowiedzUsuń
  42. 1. OBSERWUJĘ JAKO Hair World
    2. MÓJ ADRES MAIL kamilab1993@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE tak, http://takingcareofhair.blogspot.com/2015/10/weekendowa-pielegnacja-wosow-testujemy.html
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO tak, takingcareofhair.blogspot.com
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA ... (nie

    OdpowiedzUsuń
  43. 1. OBSERWUJĘ JAKO ...Truskawkowy Świat
    2. MÓJ ADRES MAIL panterka241@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE ... nie
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO .... http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA ... http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. 1. OBSERWUJĘ JAKO ... Chocolate&Chocolate
    2. MÓJ ADRES MAIL amakeupyourmind@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE nie
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO tak http://make-upfullofcolors.blogspot.com/
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA nie

    PS. Zapraszam na moje rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. 1. OBSERWUJĘ JAKO ... Paulynn
    2. MÓJ ADRES MAIL ... xpaulynn19@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE ... ---
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO .... ---
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA ----

    OdpowiedzUsuń
  46. 1. OBSERWUJĘ JAKO ... anioleek89
    2. MÓJ ADRES MAIL ... anioleek89@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM BANER Z LINKIEM W POŚCIE ... nie
    4. UMIEŚCIŁAM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO .... http://anioleek89.blogspot.com/
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA ... nie

    OdpowiedzUsuń
  47. 1. OBSERWUJĘ JAKO - martuus b
    2. MÓJ ADRES MAIL - marta.ban208@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM BANER Z LINKIEM W POŚCIE - nie
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO - http://martuuszakatek.blogspot.com/
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA - nie

    OdpowiedzUsuń
  48. 1. OBSERWUJĘ JAKO : paul75i1
    2. MÓJ ADRES MAIL : paul75i1@wp.pl
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE:NIE
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO :http://moje-poczytajki.blogspot.com/p/konkursy.html
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA :nie

    OdpowiedzUsuń
  49. 1. OBSERWUJĘ JAKO Marta Anna Joanna
    2. MÓJ ADRES MAIL sosinee21@interia.pl
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA

    OdpowiedzUsuń
  50. 1. Obserwuję jako: Anna Bugnacka
    2. Mój adres mail: anna12194@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. 1. Obserwuję jako: Pistacjowa Natalia
    2. Mój adres e-mail: natica12@interia.pl
    3. Umieściłam baner z linkiem w poście: TAK
    http://pistacjowaaa.blogspot.com/?m=0
    4. Dodałam baner do paska bocznego: NIE
    5. Dodałam blog do blogrolla: raczej TAK
    Spełniłam warunki, jakie trzeba żeby dodać bloga do blogrolla i według mnie jest dodany, ale nie jestem tego pewna. Mój blog to ten z linkiem powyżej.

    Mnie urzekł miętowy lakier do paznokci oraz przecudny puder rozświetlający <3. Nawet jak nie wygram to chyba się na niego pokuszę i wydam troszeczkę. Z pewnością jeśli udałoby mi się wygrać, każdy produkt przetestowałabym publicznie na moim blogu.

    Teraz mam w głowie tylko puder i nie mogę o niczym innym myśleć, ale żeby nie przedłużać.

    Życzę wszystkim powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  52. 1. OBSERWUJĘ JAKO : J.M.K. Janas
    2. MÓJ ADRES MAIL : j.m.k.janas@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE nie
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO : nie
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA : nie

    Życzę wszystkim powodzenia :* Nagrody są cudowne, jest o co walczyć. A ten puder to już w ogóle ! :D

    OdpowiedzUsuń
  53. 1. OBSERWUJĘ JAKO ...Karolina Z
    2. MÓJ ADRES MAIL ...kala1532@wp.pl
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE ...
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO .... www.miszmaszgirl.blogspot.com
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA ... nie

    OdpowiedzUsuń
  54. 1. OBSERWUJĘ JAKO fluorium
    2. MÓJ ADRES MAIL fluorium
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE nie
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO nie jest w zakładce http://swiatyzakletewpapierze.blogspot.com/p/konkursy.html
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA http://swiatyzakletewpapierze.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  55. 1. OBSERWUJĘ JAKO Klaudia K
    2. MÓJ ADRES MAIL misiek.miski@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. 1. OBSERWUJĘ JAKO Sylwia Kuba
    2. MÓJ ADRES MAIL Mamusioweloveblog@wp.pl
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE -
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO Tak Maminelove.blogspot.com
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA -

    OdpowiedzUsuń

  57. 1. OBSERWUJĘ JAKO ...zabcia72
    2. MÓJ ADRES MAIL ...zabcia72@o2.pl
    pozdrawiam,bloga nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  58. 1. Obserwuję jako: Karmelova
    2. Adres e-mail: karmelovabrokatova@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. 1. OBSERWUJĘ JAKO no1ank
    2. MÓJ ADRES MAIL ... ankahej@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. 1. OBSERWUJĘ JAKO nr147
    2. MÓJ ADRES MAIL nr104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. 1. OBSERWUJĘ JAKO Katarzyna
    2. MÓJ ADRES MAIL gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. 1. OBSERWUJĘ JAKO Kinga Bylina
    2. MÓJ ADRES MAIL sweet6663@interia.pl
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE -
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO http://rytmmojegozycia.blogspot.com/
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA -

    OdpowiedzUsuń
  63. 1. OBSERWUJĘ JAKO: Aniszon Postcrossing
    2. MÓJ ADRES MAIL: aniszon20@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO: http://postcrossinganiszon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. 1. OBSERWUJĘ JAKO Aleksandra Włoch
    2. MÓJ ADRES MAIL a.wloch94@gmail.com
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. 1. Obserwuję jako: Kasia Sz.
    2. e-mail: szakasia18@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  66. 1. OBSERWUJĘ JAKO: Beauty B.
    2. MÓJ ADRES MAIL: monika2003@vp.pl
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE : Nie
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO: http://beautybeauty2003.blogspot.com/
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA: Nie

    OdpowiedzUsuń
  67. 1. OBSERWUJĘ JAKO Edyta H.
    2. MÓJ ADRES MAIL edytka249@poczta.onet.pl
    3. UMIEŚCIŁAM BANER Z LINKIEM W POŚCIE -
    4. UMIEŚCIŁAM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO allthesnuff.blogspot.com
    5. DODAŁAM BLOGA DO BLOGROLLA allthesnuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. 1. OBSERWUJĘ JAKO zaczarowanaa
    2. MÓJ ADRES MAIL zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE -
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO www.me-and-my-passions.blogspot.com
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA -

    OdpowiedzUsuń
  69. Obserwuję jako: olapiotrowska
    email: olapiotrowska@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. 1. OBSERWUJĘ JAKO Paulina Tomczyszyn
    2. MÓJ ADRES MAIL paulina.tomczyszyn96@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  71. 1. OBSERWUJĘ JAKO Magdalena.
    2. MÓJ ADRES MAIL madziunieczka12@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. 1. OBSERWUJĘ JAKO ... włosovelove.
    2. MÓJ ADRES MAIL ... wlosovelove@o2.pl
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE ... nie
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO .... http://wlosovelove.blogspot.com
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA ... http://wlosovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. 1. OBSERWUJĘ JAKO: Natasza Bartkowiak
    2. MÓJ ADRES MAIL: nataszkab280@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM BANER Z LINKIEM W POŚCIE: TAK http://kosmetykiiurodaoczaminati.blogspot.com/2015/11/rozdanie-httpcolor-explosion-blog.html#comment-form
    4. UMIEŚCIŁAM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO: TAK http://kosmetykiiurodaoczaminati.blogspot.com/
    5. DODAŁAM BLOGA DO BLOGROLLA: TAK http://kosmetykiiurodaoczaminati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. 1. OBSERWUJĘ JAKO Agata Krzemień
    2. MÓJ ADRES MAIL agata3457@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE tak http://olivkab.blogspot.com/2015/11/rozdanie.html
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO tak http://olivkab.blogspot.com/
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA tak http://olivkab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. 1. OBSERWUJĘ JAKO: Sabina eM
    2. MÓJ ADRES MAIL: sabinkaemm@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE : http://123binka.blogspot.com/2015/10/avon-summer-white-sunset.html
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO: http://123binka.blogspot.com/p/rozdania.html
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA : http://123binka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. 1. OBSERWUJĘ JAKO ... Karolina Moszowska
    2. MÓJ ADRES MAIL ... mosia1606@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. 1. OBSERWUJĘ JAKO: Agnieszka Reszyc
    2. MÓJ ADRES MAIL: szmaragdoweoczko@interia.pl
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE: Nie
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO: Tak http://szmaragdoweoczko.blogspot.com/
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA: Tak http://szmaragdoweoczko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. 1. OBSERWUJĘ JAKO: Sara Bader
    2. MÓJ ADRES MAIL: sara.bader2202@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE: TAK - http://merenwenn.blogspot.com/2015/10/hello-autumn.html
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO: TAK - http://merenwenn.blogspot.com/
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA: TAK - http://merenwenn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. 1. OBSERWUJĘ JAKO: Fu Zja
    2. MÓJ ADRES MAIL: fejsfan00@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  80. 1. OBSERWUJĘ JAKO Prawdziwa Nadzieja
    2. MÓJ ADRES MAIL paulinawawrzyniak13@tlen.pl
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE http://prawdziwanadzieja.blogspot.com/
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO ( niestety nie umiem, a starałam się ;c )
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA (nie umiem )

    OdpowiedzUsuń
  81. 1. OBSERWUJĘ JAKO: Monika Łaznowska
    2. MÓJ ADRES MAIL: monika_laznowska@wp.pl
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE: niw
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO: nie
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA: nie

    OdpowiedzUsuń
  82. 1. OBSERWUJĘ JAKO Anna Rozaneczka
    2. MÓJ ADRES MAIL rozaneczkablog@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE nie
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO http://rozaneczka.blogspot.com/
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA nie

    OdpowiedzUsuń
  83. Obs-Magdalena B
    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. 1. OBSERWUJĘ JAKO Andy Andy
    2. MÓJ ADRES MAIL magdatheripper@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  85. 1. OBSERWUJĘ JAKO: klamarta.
    2. MÓJ ADRES MAIL: kajaaa22@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. 1. OBSERWUJĘ JAKO: Sweetheart90
    2. MÓJ ADRES MAIL: mala5102@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. 1. OBSERWUJĘ JAKO: Anitt W
    2. MÓJ ADRES MAIL: Anittkova@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE : Nie
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO: http://anittkova.blogspot.com/
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA http://anittkova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. 1. OBSERWUJĘ JAKO: swiaturody159
    2. MÓJ ADRES MAIL: swiaturody159@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE: NIE
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO http://swiaturody159.blogspot.com
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA http://swiaturody159.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. OBSERWUJĘ JAKO dorota wysocka
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń


  90. 1. OBSERWUJĘ JAKO Sylwia aa
    2. MÓJ ADRES MAIL Sylwiaxd69@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE ...http://beaautyinspiration.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  91. 1. OBSERWUJĘ JAKO beautifulchili
    2. MÓJ ADRES MAIL irenevolska@gmail.com
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO http://laboratoryofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. 1. OBSERWUJĘ JAKO testowania czar
    2. MÓJ ADRES MAIL testowaniaczar@wp.pl
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO http://testowaniaczar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. zapraszam do udziału w moim rozdaniu, w którym do zdobycia jest najnowszy innowacyjny podkład loreal perfect match http://kingaemigrantka.blogspot.de/2015/11/rozdanie-perfect-match-make-up-loreal.html

    OdpowiedzUsuń
  94. 1. OBSERWUJĘ JAKO sylwia dziadkowska
    2. MÓJ ADRES MAIL czarna.siostra@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  95. 1. OBSERWUJĘ JAKO lu ciam
    2. MÓJ ADRES MAIL luciam@interia.pl
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE nie
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO tak http://cosmetics-my-live.blogspot.com/
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA nie

    OdpowiedzUsuń
  96. 1. OBSERWUJĘ JAKO BorzoDG
    2. MÓJ ADRES MAIL ...angelika_w0@onet.eu
    3. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM W POŚCIE nie
    4. UMIEŚCIŁAM/ EM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO .... nie
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA nie

    OdpowiedzUsuń
  97. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  98. 1. Obserwuję jako: Komputeromaniaczka.
    2. Mój adres mail: komputeromaniaczka1@gmail.com
    3. Umieściłam baner z linkiem w poście: Nie.
    4. Umieściłam baner z linkiem do paska bocznego: Nie.
    5. Dodałam bloga do Blogrolla: Nie.

    OdpowiedzUsuń
  99. 1. OBSERWUJE :MARTTOOLLA
    2. MARTTOOLLA@GMAIL.COM

    OdpowiedzUsuń
  100. 1. Obserwuję jako : My Little World
    2. Mój adres mail : agata17012001@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Obserwuje jako Paulina M.
    mail : palianka.blog@gmail.com
    baner na blogu http://palianka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. OBSERWUJĘ JAKO: Dominika Gałęzowska
    MÓJ ADRES MAIL: dominika-18.96@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. 1. OBSERWUJĘ JAKO Klaudia M
    2. MÓJ ADRES MAIL Klaudia.m@x.wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. 1. OBSERWUJĘ JAKO Serenitka B
    2. MÓJ ADRES MAIL akasha162@interia.eu
    3. UMIEŚCIŁAM BANER Z LINKIEM W POŚCIE NIE
    4. UMIEŚCIŁAM BANER Z LINKIEM DO PASKA BOCZNEGO http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    5. DODAŁAM / EM BLOGA DO BLOGROLLA http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Obserwuje jako Mrs Kreatywna
    Moj e-mail mrs.kreatywna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Obserwuje jako: Antuanette
    email: anap493@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.