środa, 21 października 2015

Prezent dla stóp na jesień- krem z ekstraktem z arniki

Witajcie!

  Jak wiadomo jesień jest specyficzną porą roku ze względu na nasze samopoczucie psychiczne ale także i nasza skóra czy włosy potrzebują wtedy większej uwagi. Przy niedawnych zakupach w drogerii ekobieca.pl
trafiłam na krem o, którym wcześniej nie słyszałam ani nawet nigdzie nie widziałam- nowość, fajny skład w dodatku cena malutka więc czemu nie spróbować? I tak oto stałam się posiadaczką bardzo przyjemnego kosmetyku którego na pewno zakupię jeszcze nie raz. O jakim kremie mowa? Zapraszam do dalszego czytania :)

Bioluxe
- krem do stóp z organicznym ekstraktem z arniki


Naturalny krem do stóp na bazie organicznego ekstraktu z arniki. Koi skórę stóp, przywraca jej uczucie komfortu i miękkość oraz łagodzi podrażnienia.
Skóra pozostaje miękka i gładka. Krem delikatnie chłodzi, dzięki czemu jest odpowiedni w przypadku opuchlizny i obrzęku nóg. Przynosi ulgę po urazach mięśni i stawów.
Krem z arniką jest odpowiedni dla stóp, które mają tendencję do opuchlizny. Jest pomocny w razie bóli reumatycznych, nadciągniętych mięśni, stłuczeń i siniaków. 

Arnika jest zielem górskim. Likwiduje obrzęki i łagodzi ból stawów i mięśni. Ma działanie bakteriobójcze. Pobudza krążenie krwi, przyspiesza gojenie się ran i regenerację naskórka. 

Skład INCI: Aqua, Cetearyl Alcohol, Stearic Acid, Isopropyl Palmitate, Helianthus Annuus Seed Oil, Elaeis Guineensis Kemel Oil, Arnica Montana Extract, Glycerin, Potassium Hydroxide, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid.

Poj. 40 ml
Cena: ok 5/6 zł

Kremik znajduje się w małej (niestety) tubce z plastikową zakrętką. Łatwo wydobyć z niej kosmetyk ponieważ materiał (również plastik) z jakiego jest wykonana jest miękki i dobrze poddaje się dłoniom. Design jest prosty, bez zbędnych ozdobień. jedynym minusem jest mała pojemność :/


Kosmetyk ma lekką konsystencję, która łatwo się rozsmarowuje na skórze. Zapach przypomina mi delikatne mydełko dla dzieci :) Nie wyczuwam w nim ziołowych aromatów- tak czy inaczej jest bardzo przyjemny dla nosa choć nie wytrzymuje on długo na skórze. 



Przyznam, że ten kosmetyk mnie bardzo zaskoczył swoimi właściwościami. Po pierwsze bardzo dobrze się aplikuje na skórę, po drugie na prawdę szybko się wchłania! Ciężko trafić na krem do stóp, który ma właśnie tą właściwość. Kolejną rzeczą z której jestem zadowolona to bardzo dobrze nawilżenie stóp, z którymi mam niestety ostatnio małe problemy. Dobrze działa także na bolące i opuchnięte nogi- mimo tego, że jestem dopiero w prawie 4 miesiącu ciąży moje stopy (podobnie jak plecy) czasem już zaczynają narzekać :P Przy delikatnym masażu kremem te dolegliwości ustępują. Ubolewam tylko nad tym, że krem ciężko jest kupić stacjonarnie- widziałam go tylko w internecie w kilku drogeriach. Za tą cenę na prawdę warto wypróbować !


Znacie ten krem?

4 komentarze :

  1. Kremu nie znam, ale chętnie bym po niego sięgnęła za tę szybką wchłanialność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę ma wyjątkowy plus z tą wchłanialność, ciężko trafić na taki krem :)

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.