sobota, 24 października 2015

Czekolada na jesienną chandrę :)

 Witajcie!

Zapewne każdy z nas czasem miewa gorsze i lepsze dni. Jesień ma to do siebie, że zazwyczaj więcej jest tych gorszych. A co jest najlepsze na poprawienie humoru? Oczywiście czekolada! Ale tym razem nie będę Was kusić żadnymi słodyczami a lakierem do paznokci o takim właśnie kolorze. Moim zdaniem jest idealny na tę porę roku, poza tym wygląda bardzo elegancko i ma świetną trwałość. Chcecie wiedzieć coś więcej? Więc zapraszam do czytania oraz oglądania :)


MANHATTAN
Style Proofed
- kolor 06S

Manhattan jest marką znaną z tego, że wprowadza wiele limitowanych edycji swoich produktów. Oto jeden z nich - Style Proofed - intensywne lakiery do paznokci w pięknych kolorach.

Lakiery są bardzo trwałe, wytrzymują na paznokciach aż do 4 dni, bez żadnych poprawek. Szybko schną i łatwo się zmywają pozwalając na szybką zmianę na inny kolor.

Style Proofed dobrze i równo kryje już za pierwszym razem, nie niszczy paznokci, nie przebarwia płytki, a miękki pędzelek zapewnia łatwą aplikację bez pozostawiania smug.

Poj. : 11 ml 
Cena: od ok 4 zł do ok 6 zł (w zależności od sklepu)
Ja swój kupiłam w drogerii ekobieca.pl za 5,99zł


Lakier kupiłam bo właśnie takiego koloru brakowało mi w mojej "skromnej" kolekcji. Miałam wcześniej kilka innych tej firmy jednak nie z tej serii. Po pierwszym użyciu od razu się w nim zakochałam :)

Po pierwsze - ma świetną konsystencję, dzięki której łatwo aplikuje się go na płytkę paznokcia. Dodatkowym dużym plusem jest szybkie schnięcie (na prawdę szybkie!)
Lakier ma głęboki kolor, który bardzo dobrze pokrywa już po pierwszym użyciu, ja i tak jednak zawsze maluję paznokcie 2 razy. 

Po drugie - trwałość jak na kosmetyk za taką cenę jest bardzo zaskakująca! Bez żadnego uszczerbku lakier trzymał się u mnie 4 dni, potem zaczął delikatnie ścierać się na końcach.

Po trzecie- ma fajny i wygodny pędzelek, którym łatwo i precyzyjnie nakłada się emalię na paznokcie.

Co do tego czy farbuje płytkę niestety się nie wypowiem , ponieważ pod ciemne lakiery zawsze nakładam bezbarwny lakier :)

OGÓLNIE MÓWIĄC: Jestem bardzo zadowolona! :)




Ciekawa jestem czy znacie tą serię, a może nawet ten konkretny lakier?
Jakie są Wasze ulubione kolory lakierów na jesień?

34 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że również Ci się podobają :)

      Usuń
  2. przepiękne paznokcie i kolor! 4 dni to długo! :-) zapiszę go na swoją listę must have :-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że również będziesz zadowolona :)

      Usuń
  3. Muszę sobie sprawić brązowy lakier :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to must have tej jesieni :)

      Usuń
  4. Przepiękny odcień, koniecznie muszę kupić brązowy lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba takiego kolorku w mojej kolekcji jescze nie mam :) jest piekny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to musisz to szybko nadrobić :) Wygląda super :)

      Usuń
  6. Idealny kolor na jesień, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor i jeszcze lepsza cena! W sam raz dla łowczyń okazji! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :) Również do takich należę :) Bo nie wszystko co tanie musi być złe :)

      Usuń
  8. pięknie lśni ;) ogólnie to nie lubię brązu, ale ten mnie zainteresował ;) jak roztopiona gorzka czekolada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmm... czekolada :) I dlatego tak mi się spodobał :)

      Usuń
  9. Świetny kolor! :D Ja jesienią stawiam właśnie brązy i burgund na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie następny w kolejce do kupna jest jakiś w kolorze burgundu :)

      Usuń
  10. Ale masz długie paznokcie, wow! A kolor też super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ta czekolada ;) a do tego jakie długie pazurki;)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki ładny brązik, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.