środa, 9 września 2015

Tania i dobra baza pod cienie czyli Makeup Revolution w natarciu :)

Witajcie!

Wiem, że niestety ostatnio dość rzadko tu bywam ale w moim życiu jest kilka zmian, które wpłynęły na taki stan rzeczy. Na razie nie będę Wam pisać szczegółów ale na pewno zrobię to w przyszłym tygodniu kiedy będę to pewna wszystkiego na 100%. Jak to mówią- nie chcę nic zapeszać. Jednako nie martwicie się - jest to bardzo dobra wiadomość! :)

Wracając do tematu. Dziś chcę Wam przedstawić kolejny już kosmetyk firmy Makeup Revolution, na który skusiłam się po przeczytaniu pewnej recenzji na blogu. Cena nie była wysoka więc postanowiłam przetestować ją na sobie. Czy jestem zadowolona? Zapraszam do dalszego czytania. 

Makeup Revolution,
Focus & Fix Eye Primer-
baza pod cienie Original


Makeup Revolution Focus & Fix Eye Primer Original to baza pod cienie do powiek, przeznaczona do każdego rodzaju cieni.
Baza utrzymuje cienie na powiece przez cały dzień.
Zapewnia świeży wygląd makijażu oczu, a także podbija kolor cieni oraz zapobiega ich rolowaniu w załamaniu powieki.
Sposób użycia: Nanieść na powiekę i delikatnie wklepać.

Cena: od 10 zł do 15 zł (w zależności od sklepu) 

Baza ma opakowanie bardzo podobne do tuszu do rzęs. Jednak po otwarciu można porównać ją do formy błyszczyka. Ma bardzo wygodny aplikator, dzięki któremu łatwo nałożyć ją na powieki. 


Baza jest dość płynna, jednak nie lejąca się. Dobrze się aplikuje i dość szybko zasycha na powiece dodatkowo ją nawilżając. Kolor ma cielisty, bardzo podobny do korektora.


Do tej pory używałam 4 baz różnych marek i z różnych półek cenowych. Począwszy od E.l.f  czy Ingrid skończywszy na Artdeco (która tak przy okazji bardzo mnie zawiodła). Z Makeup Revolution jestem bardzo zadowolona. Jest bardzo trwała, cienie utrzymują się przez cały dzień bez żadnego rolowania. Wielkim dla mnie plusem jest to, że świetnie podbija kolory cieni- bardzo lubię intensywne kolory na powiekach a niestety czasem ciężko to osiągnąć. 


Jeśli szukacie taniej i dobrej bazy w formie pędzelka/ aplikatora to z tej będziecie bardzo zadowolone. Fakt, że ciężko ją zdobyć stacjonarnie ale w internecie kupimy ją bez problemu. Ja to zrobiłam przy okazji większych zakupów w drogerii kosmetykizameryki.pl. 
Polecam!



Znacie tą markę?
Jaką bazę polecacie?
A może macie tą?

9 komentarzy :

  1. Nie miałam jeszcze. Chyba sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie różnica jest bardzo duża ! rozglądałam się ostatnio za jakąś bazą pod cienie, szukałam właśnie niedrogiej bo rzadko używam cieni i widzę, że ta nada się idealnie ! dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale chętnie poznam tym bardziej, że właśnie szukam bazy pod cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Różnica "bez i z bazą" jest ogromna! Cienie dały metaliczny efekt choć nie spodziewałabym się tego, że mogą tak wyglądać :) Cena bazy jak najbardziej na plus! Ja mam 3 bazy pod cienie i nie wiem kiedy je zużyje.. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie używam żadnej bazy pod cienie ale teraz widzę , że kolory o wiele lepiej wyglądają i chyba jakąś zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor podbija naprawdę świetnie :). Super, ze się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam bazy, bo zwyczajnie nie potrzebuje - sporadycznie sięgam po cienie, chociaż ostatnio i tak częściej :D Jak już z nich korzystam to wybieram jasne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo muszę się za nią rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.