piątek, 11 września 2015

Miła niespodzianka czyli testuję nowy zapach 'Eternity Now' Calvin Klein

Któż z nas nie lubi niespodzianek?
Ja je wprost uwielbiam, a jeśli jeszcze wyglądają tak jak ta dzisiejsza, którą wręczył mi niedawno kurier - to już w ogóle uśmiech nie schodzi mi z twarzy ;D

Jakiś tydzień temu przez przypadek wpadłam na stronę Calvina Kleina gdzie można było zostać testerkami nowego zapachu. Wypełnienie formularza zajęło mi chwilę więc czemu by nie spróbować- potem o tym po prostu zapomniałam. Dziś otrzymałam paczuszkę w której nie miałam pojęcia co się znajduje, jesteście ciekawe co było w środku? To proszę :)


Najpierw ukazała się bardzo fajna tekturowa "puszka" po której już kojarzyłam co będzie w środku.
Otwieram a tu:


Tzw. chwila niepewności ;P


3 x próbki zapachu dla kobiet,
3x próbki zapachu dla mężczyzn
 + mała butelka białego musującego wina... ;)

Całe opakowanie jak najbardziej na plus, do tego ten dodatek w postaci wina- pomysł świetny! Przyznam, że to mój ulubiony rodzaj alkoholu, niestety ze spróbowaniem będę musiała jeszcze długo poczekać ;))

***

Jest to nowy zapach Eternity Now, który tylko w minimalnym stopniu nawiązuje do klasycznych perfum Eternity. Linia ta została odświeżona i zinterpretowana na nowo. 


Znacie może już ten zapach?
A może znacie poprzednią linię?

15 komentarzy :

  1. Również mam możliwość testowania :) Super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, ja chyba się nie załapałam, bo nie dostałam żadnej wiadomości w tej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super przesyłka, szkoda, że nie wiedziałam o całej akcji...

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię zapachy CK, także tego jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super akcja! Będziesz miała co testować, oczywiście razem ze swym mężczyzną :) Lubię takie miłe dodatki, a mini musujące wino wygląda uroczo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super akcja, bardzo podoba mi się taki sposób promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie niespodzianki to ja rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow takie prezenty to marzenia :D a winko również jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też się załapałam i właśnie zepsułam sobie niespodziankę, ale nie mogłam się oprzeć żeby nie zaglądnąć do wpisu :D
    Mojej kurier jeszcze nie przyniósł - albo przyniósł tylko nie na ten adres, a nie pamiętam który podałam na początku haha :D a dzwonił kilka dni temu, że coś dla mnie ma i zostawił u sąsiada, może to właśnie to kurcze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) Urocza przesyłka

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieźle! ;-) Zazdroszczę! Perfumy od CK mają w większości piękne zapachy (np. to klasyczne Eternity). No i swoje kosztują! Winem pewnie też bym nie pogardziła ;-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się nie dostało :( Musi pięknie pachnieć <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.