czwartek, 13 sierpnia 2015

Nowości w mojej kosmetyczce

 Witajcie!

Przepraszam kochane, że ostatnio mało postów się pojawia ale przez te upały po prostu nie daję rady :/ Mam nadzieję, że w końcu miną i wrócę z podwójną energią na bloga.
A tym razem chcę pokazać Wam co nowego wpadło w moje łapki- są to głównie zakupy z drogerii kosmetykizameryki.pl, którą przy okazji baaardzo lubię i polecam!


Kolorówka- praktycznie wszystkie już wypróbowane, jest tu HIT ale też i KIT.


Dalej szalejemy z kępkami rzęs :)

Znacie te kosmetyki?
Co chciałybyście poznać na początku? :)

25 komentarzy :

  1. Och uwielbiam kępki! Jednak nigdy nie zdecydowałam się na trzymanie ich dłużej niż jeden dzień. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie trzymam ich dłużej :)

      Usuń
  2. Oo widzę mój ulubiony eyeliner z Maybelline ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie znam:)
    u mnie dzisiaj też post z nowościami;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie co jest kitem ;) Nie widziałam wcześniej podkładu Rimmel w takim opakowaniu, miałam go ale niestety jest dla mnie za różowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była właśnie promocja na takie małe opakowania i postanowiłam go wypróbować :)

      Usuń
  5. Ile wspaniałości, pozazdrościć tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy, nie miałam nic, ale od dawna mam chęć na serduszko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja z całej tej gromadki miałam tylko eyeliner z maybelline, ale ja mam tak tłustą powiekę, że nie dawał rady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę? U mnie spisuje się super :)

      Usuń
  8. Nie znam nic :( więc tym bardziej czekam na jakieś opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę sie na coś skusić :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam nic ale jestem bardzo ciekawa Blushing Hearts :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same wspaniałości. Niech wszystko dobrze Ci służy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. To teraz pozostaje tylko recenzować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.