środa, 5 sierpnia 2015

Makijaż na dziś - złoto z fioletem czyli moje ulubione połączenie


Witajcie kochani!
 
  Jako, że moje pazurki ostatnio przeszły małą metamorfozę ... musiałam je znacznie skrócić i są w stanie odrastania będę Was męczyć przez jakiś czas makijażem :) Cieszycie się? ;P
Dziś mam dla Was moje ulubione połączenia kolorystyczne czyli złoto z fioletem. Od kiedy pamiętam zawsze lubiłam te kolory a szczególnie razem połączone. Wyglądają efektownie i zarazem elegancko. Myślę, że na imprezy typu np wesela byłby idealny. 


PIERWSZY RAZ także do dopełnienia makijażu używam kilka sztucznych kępek rzęs. Jednak chciałam aby był to bardzo naturalny efekt więc ciężko je zauważyć, jedynie może to, że rzęsy wyglądają na gęstsze. Przyznam się, że jak na na prawdę pierwszy raz jestem z siebie bardzo zadowolona i użyję je jeszcze nie raz.


Użyłam kosmetyków:

Cienie:

Fiolet pochodzi z paletki Sleek 'Bad Girl'
Złoto oraz biel z paletki paletki NYC "Box of Smokey Look Collection", którą pokazywałam Wam ostatnio przy innym makijażu.

Na twarzy mam tylko krem BB  z Garniera oraz korektor od Born Pretty o którym pisałam TU.

Brwi pociągnięte brązowym matowym cieniem z poczwórnej palety Flomar nr P045.
Tusz to Rimmel Wake me Up


I jak Wam się podoba?

16 komentarzy :

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.