niedziela, 2 sierpnia 2015

Jak łatwo i naturalnie zakręcić włosy na opasce? Moje efekty :)


Witajcie kochani!

  Dzisiaj chyba po raz pierwszy chcę Wam pokazać coś na moich włosach - a dokładnie bardzo łatwy sposób na fajne loczki a przy okazji super fryzurkę idealną na zbliżające się upalne dni. Zapewne wiele z Was już słyszało o tym sposobie jednak jeśli ktoś czyta o tym pierwszy raz to zapraszam do dalszej części posta.

Jako, że nie miałam akurat w domu żadnej opaski na gumce, do fryzurki użyłam mojej ukochanej i niezawodnej różowej bandany ;) Powiem Wam, że był to świetny pomysł bo wygląda na prawdę super, jestem pewna, że zrobię kręciołki przy jej użyciu jeszcze nie raz. Ale wracając do tematu- jak to zrobić?

Na lekko przesuszone włosy, lub całkiem suche (możemy wgnieść trochę pianki do włosów lub zwilżyć pasma zwykłą wodą) nakładamy opaskę lub w moim wypadku bandanę. Jeśli chcemy osiągnąć drobniejsze loczki używamy wtedy cienkiej opaski/bandany. Teraz zaczynając od twarzy dobieramy po paśmie włosów i raz nakręcamy wokół osi opaski, następnie dobieramy do niego kolejne, robimy tak samo i tak dalej :) Ja nawijałam grubsze pasma dlatego loki wyszły większe, jednak taki efekt chciałam osiągnąć. 

Jeśli chcemy żadne pasemko nam nie wychodziło, delikatnie łapiemy włoski wsuwkami. Następnie chodzimy w takiej super fryzurce cały dzień lub idziemy w niej spać. Aczkolwiek już w takiej postaci jest bardzo efektowna, byłam wczoraj w niej u koleżanki na makijażu i mówiła, że bardzo jej się podoba ;P

A więc wyglądało to u mnie tak:

Boczek:


Tył:


W mojej fryzurce chodziłam pół dnia i całą noc, dopiero dziś rano rozpuściłam włosy. Efekt bardzo mi się spodobał. Następnym razem wypróbuję cieńsze pasemka :)




Znacie ten sposób?
Kręciłyście kiedyś tak włosy?
Może macie jakieś inne sposoby?
Piszcie :)!

5 komentarzy :

  1. Słyszałam o nim i muszę na pewno wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny efekt na pewno spróbuję bo moje włosy są podatne na układanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Mi się podobają takie grube loki. Śliczne są !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.