niedziela, 16 sierpnia 2015

Dlaczego warto się wymieniać?




Witajcie :)

Na pewno każda z Was ma w szafie/ kosmetyczce rzeczy, które nie używa a tylko zajmują niepotrzebnie miejsce. Za każdym razem kiedy robimy porządki zostawiamy je tłumacząc sobie: "Jeszcze kiedyś się przyda" a później kolejny rok leżą nieruszane... W końcu trzeba wziąć się w garść i powiedzieć sobie: NIE! NA PEWNO JUŻ TEGO NIE ZAŁOŻĘ/ NIE ZUŻYJĘ! Fakt, szkoda wyrzucić, w końcu komuś może się przydać. Co wtedy ja robię?

Wymieniam się, komuś przyda się moja rzecz a mi przyda się coś innego. To świetny sposób aby upolować coś nowego za praktycznie free. 
Na internecie jest kilka portali gdzie jest mnóstwo dziewczyn, które z chęcią się mogą z nami wymienić czy też np. kupić. 

Ja osobiście od dłuższego czasu korzystam ze strony 



Portal jest w całości bezpłatny, możemy tam wymienić się kosmetykami, ciuchami, dodatkami, butami. Na forum znajdziemy też wątki gdzie z chęcią dziewczyny wymieniają się też np. książkami. Strona bardzo przypadła mi do gustu, ponieważ jest przejrzysta, łatwa w obsłudze i w miarę bezpieczna (choć jak wszędzie zdarzają się oszustki :/). Wymieniałam się już kilkadziesiąt razy i praktycznie zawsze byłam zadowolona. Polecam Wam tą stronkę. 


Znam jeszcze także słynny portal szafa.pl 



ale osobiście nie korzystałam z jej jeszcze. Może kiedyś się zdecyduję:)

*** *** *** ***

Tak przy okazji jeśli ktoś chcę przejrzeć moje rzeczy które z chęcią wymienię to zapraszam na mój profil na VINTED pod linkiem GOSKAAA20 (klik)


Ciekawa jestem czy korzystacie z takich rozwiązań?
Lubicie się wymieniać? 
Znacie te portale? 
A może coś mi polecicie, piszcie!

7 komentarzy :

  1. ciesze się, że jesteś zadowolona, ja nigdy tego nie próbowałam ale może kiedyś kto wie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci :) Bardzo fajna sprawa :)

      Usuń
  2. nigdy nie próbowałam, z wymianek tylko kosmetycznych, blogowych korzystałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie próbowałam żadnych wymianek internetowych tylko pomiędzy koleżankami :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.