poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Co kryje słodkie serduszko od Makeup Revolution ?



Witajcie :)

Jak chyba każda kobieta lubię rzeczy które przyciągają wzrok. I nie chodzi tu tylko o ubrania czy dodatki ale również i opakowania kosmetyków. Serduszko, które chcę Wam dziś pokazać właśnie do tej kategorii należy. Cieszy oko nie tylko pudełeczko ale i zawartość jest także cudowna :) Jesteście ciekawe szczegółów? To zapraszam do dalszego czytania oraz oglądania zdjęć.

Makeup Revolution,
BLUSHING HEART-
potrójny wypiekany róż do policzków 


Wyjątkowy, potrójny róż do policzków zamknięty w uroczym pudełeczku w kształcie serca.
Doskonale podkreśla i modeluje kości policzkowe. Dzięki niemu uzyskasz naturalny efekt skóry muśniętej słońcem. Zawiera rozświetlające drobinki. 


Cena: ok. 25 zł (w zależności od sklepu)

Jak już pisałam na początku opakowanie kosmetyku jest jego dużym plusem. Nie tylko wygląda słodko ale również jest praktyczne i poręczne. Są to kartonowe pudełeczka w kształcie serduszek, góra która służy do zamykania także jest wykonana z kartonu. Przy używaniu należy jednak pamiętać o tym aby dobrze chwycić za całe opakowanie ponieważ góra jest dość luźna i łatwo się otwiera. Biorąc pod uwagę jak słodko to wygląda w całości jestem w stanie przymknąć na to oko :) Warto wspomnieć, że serduszko jest na prawdę pokaźnej wielkości więc wystarczy nam na naprawdę długi czas.


 Posiadam odcień Blushing Hearts, jest to zestaw 3 dość różowych kolorów posiadających w sobie drobinki. Jednak muszę Was uspokoić ponieważ na twarzy wygląda bardzo delikatnie i są one mało widoczne. Nie musimy bać się tzw. bazarowego efektu. Dzięki temu, że mamy do wyboru 3 odcienie możemy używać je osobno w zależności na który mamy ochotę lub mieszać je ze sobą (jak robię to ja). Dodam, że bardzo fajnie wyglądają także nałożone na powieki przez co możemy używać je jako cienie. 


Pomimo tego, że swatche na dłoni są dość mocne to przy odpowiednim nałożeniu otrzymamy efekt bardzo delikatny i subtelny.

Jak na praktycznie 3 róże w cenie ok 25 zł to co do trwałości nie mam żadnych zastrzeżeń. Wytrzymują na twarzy długo, w ciągu dnia nie musiałam dokładać kosmetyku. Po kilku godzinach troszkę się ścierają ale nie pozostawiają plam tylko delikatny, subtelny rumieniec.


Na zdjęciu powyżej mam nałożony miks tych 3 kolorów na policzki oraz odrobinę także na powieki. Przyznam, że wcześniej nie lubiłam żadnych błyszczących kosmetyków, ponieważ wiem, że mają zdolności do podkreślania wszystkich mankamentów skóry. Jednak od kiedy moja cera w końcu wygląda tak jak powinna zaczynam szaleć z tego typu produktami. 

Znacie te serduszka?
Czy Was też tak zauroczyły jak mnie? 
Dajcie znać! :)

22 komentarze :

  1. Podoba mi się jak wyglądają na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne jest to serce :) A róż idealny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że opakowanie jest cudne :)?

      Usuń
  3. Bardzo fajny efekt daje :) Chociaż nie wiem czy u mnie wyglądałby tak dobrze - przy mojej cerze..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety lubi podkreślać niedoskonałości :/ ale fajnie wygląda też po prostu nałożony na powiekę :)

      Usuń
  4. Uroczo wygląda i daje piękny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pospieszył mi się ten post :D Piękny efekt u Ciebie i urocze opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cera piekna, roz tez :) Pozostaje szalec :D

    OdpowiedzUsuń
  8. prezentuje się świetnie :) trochę już mam takich specyfików, ale jak zapasy się skończą rozejrzę się za tym słodkim serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam to serduszko w zapasach, ale jeszcze nie miało swojego pierwszego razu na policzkach. Bardzo Ci pasuje :))) pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam na niego ogromną ochotę :) ślicznie wygląda na cerze ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama nie wiem czy bym używała tego różu, ale jest tak ładny że chce się go po prostu mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie prezentują się one na Twojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknie zapakowane i śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. same opakowanie już nieźle kusi. Muszę kiedyś nabyć jakieś serduszko, chociaż róży mam już kilka i pewnie nigdy tego nie zużyję :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam serduszka i miałam na nie kiedyś wielką ochotę. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam, jaśniejszy, ale używam jako rozświetlacza, bo mi przeszkadza ten błysk w wykończeniu :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.