piątek, 17 lipca 2015

Violet roses nails- czyli miłość od pierwszego pomalowania :)

Cześć wszystkim :)

  Dziś piątek tak więc weekendu początek- humor mi dziś dopisuje więc tak sobie rymuje xD
Miałam ochotę namalować coś na paznokciach w moim ulubionym motywem czyli kwiaty a dokładnie róże. Jednak tym razem nie są one koloru czerwonego czy różowego a właśnie fioletowego :)!

Czy wiecie, że fioletowe róże symbolizują miłość od pierwszego wejrzenia? Chyba coś w tym jest ponieważ ten wzorek urzekł mnie jak tylko go zobaczyłam :) Ciekawe czy na Was też tak podziała :)









Do zdobienia użyłam:
 - białego lakieru do stempelków (świetnie kryje)
- fioletowy lakier Lacoste, którego uwielbiam za to, że ma piękny kolor, świetnie kryje i długo się trzyma (recenzje znajdziecie TU)
- farbki akrylowe w kolorze fioletowym, białym, zielonym.
- przeźroczysty lakier do paznokci 
- cienki pędzelek do zdobień

Często piszecie w komentarzach pod podobnymi moimi postami, że na pewno trudno jest zrobić taką różyczkę, otóż to na prawdę jest proste! W najbliższym czasie postaram się Wam to pokazać i zrobię jakiś mały tutorial :)

A teraz pozdrawiam Was cieplutko i czekam na Wasze opinie :)

31 komentarzy :

  1. fioletowy lakier prześliczny, zdobień niestety nie lubię za bardzo, więc się nie wypowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No rymowanie Ci się udało ! ; D
    Śliczne pazurki. Z chęcią zobaczę tutorial, więc zostanę tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też własnie ostatnio mnie urzekł kolor fioletowy na sklepowej półce i kupiłam :) to czekam na tutorial, dlatego obserwuje! :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://westerisfilmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszło i poproszę o tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie wyszło ! :) Chętnie zobaczę tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne nie dość, że róże - czyli motyw który b. lubię to w moim ulubionym kolorze! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się!! :o Obserwuję i czekam na krok po kroku jak wyczarować takie cuda <3
    Zapraszam do mnie, 150obs i rusza naprawdę konkretne rozdanie :D KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są prześliczne! Nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne różyczki <3 Kurczę, nie widziałam chyba jeszcze na żywo fioletowej róży, ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.