poniedziałek, 20 lipca 2015

Słynny olejek Bio Oil- czy faktycznie działa?

 Witajcie,

dziś post o kosmetyku, który chyba każda z nas zna a jeśli nie to na pewno o nim słyszała a chodzi dokładnie o zachwalany uniwersalny olejek do ciała i twarzy BIO OIL

Przyznam, że od dłuższego czasu na niego polowałam więc kiedy udało mi się zakwalifikować do programu BLOGmedia gdzie otrzymałam do testów kilka kosmetyków w tym także ten olejek - byłam w siódmym niebie. Czy jednak po dłuższym stosowaniu ten stan nadal się utrzymuje? Zapraszam do czytania :)


Bio Oil jest specjalistycznym produktem do pielęgnacji skóry. Poprawia nierówny ton skóry oraz zapobiega w pojawianiu się rozstępów i blizn, a już powstałym skutecznie pomaga poprawić wygląd. Jest polecany dla dojrzałej i starzejącej się skóry. Polecany również do cery suchej i odwodnionej.
Produkt polecany jest do pielęgnacji skóry:
        z bliznami,
        z rozstępami,
        o nierównym kolorycie,
        do skóry dojrzałej i starzejącej się,
        do cery suchej i odwodnionej.
Produkt zawiera składnik PurCellin Oil, który jest dobrze tolerowany przez skórę, dzięki czemu produkt szybko się wchłania. Zawiera witaminy A i E oraz olejki - nagietkowy, lawendowy, rozmarynowy i rumiankowy.
Bio-Oil jest hipoalergiczny i nie zawiera konserwantów, dlatego jest odpowiednim preparatem dla wszystkich rodzajów skóry.


 Skład: Paraffinum Liquidum, Triisononanoin, Cetearyl Ethylhexanoate, Isopropyl Myristate, Retinyt Palmitate, Helianthus Annuus Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Anthemis Nobilis Flower Oil, Lavandula Angustifolia Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Calendula Officinalis Extract, Glycine Soja Oil, BHT, Bisabolol, Parfum, Alpha-lsomethyl lonone, Amyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Citronellol, Coumarin, Eugenol, Farnesol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Linalool, CI 26100.
Olejek znajduje się w małej plastikowej i miękkiej buteleczce z otworkiem. Przy aplikacji na dłoń czy ciało należy uważać aby za dużo nie wyleciało przy przechyleniu. Jednak po dłuższym używaniu nabieramy już wprawy :) Buteleczka dodatkowo zapakowana jest w kartonowe pudełeczko w którym również znajduje się ulotka z wszystkimi podstawowymi informacjami o kosmetyku.


Konsystencja olejku jest płynna. Świetnie nadaje się do masażu aczkolwiek nie za długiego ponieważ dość szybko wchłania się w skórę. Pozostawia delikatny i przyjemny film na skórze- nie klei się! Jest dość wydajny, przy regularnym stosowaniu spokojnie starczy nam na dość długo.

Kosmetyk ma śliczny delikatny ziołowy zapach, świeży i przyjemny dla noska. Aczkolwiek wiem, że nie każdemu może przypasować- mi bardzo się podoba :) Minusikiem jest to, że niestety długo nie utrzymuje się on na ciele ;( Kolor olejku jest pomarańczowy/ bursztynowy.


Wszak osobiście jakiś większych rozstępów na szczęście nie posiadam aczkolwiek kilka małych na udach moje oczko dostrzegło. Olejku używałam dwa razy dziennie (rano i wieczorem po kąpieli). Sama aplikacja jest barrrdzo przyjemnym doznaniem, ponieważ sam zapach mnie już rozmarzył ;) Hmm.. jak na razie nie zauważyłam większych rezultatów choć może troszkę rozstępy widać mniej. Jednak kosmetyk świetnie nawilża całe ciało, jest dobry po depilacji, łagodzi podrażnienia także po opalaniu. 


Kosmetyk testowałam także na moim mężu, który ma dużą bliznę na brzuchu po operacji wyrostka (takich mamy niestety lekarzy :/). Faktycznie nie smarowałam ją dwa razy dziennie, bo nie zawsze mąż był w domu poza tym sam o tym zapominał więc musiałam robić to ja. Tak więc przyznam, że na blizny działa o wiele lepiej. Delikatnie ją rozjaśnił i widać gołym okiem, że się wygładziła. 


Tak więc stwierdzam, że kosmetyk jest godny wypróbowania choć na moje rozstępy zbytnio nie zadziałał. Może przy większych byłaby widoczna różnica. tak czy inaczej do nawilżania skóry będę go na pewno używać.




Znacie ten olejek?
Jakie były u Was efekty po jego stosowaniu?

19 komentarzy :

  1. Mam zamiar wypróbować :) ciekawi mnie on już od pewnego czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemny ale na moje rozstępy niezbyt zadziałał

      Usuń
  2. miałam go i baaardzo lubiłam! Moje rozstępy rozjaśnił i to bardzo, było dużo mniej widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety z tym sobie nie poradził, za to świetnie nawilża :)

      Usuń
  3. ja o nim słyszałam, ale nie używałam bo nie bardzo mam na co :) szkoda, że na Twoje rozstępy zbytnio nie zadziałał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest również świetny do nawilżenia skóry oraz bardzo dobry po opalaniu :)

      Usuń
  4. Mnie czeka testowanie tego produktu ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się spodoba :)

      Usuń
  5. Moja mam go uwielbia:) Stosuje właśnie na bliznę i widać efekt. A ja osobiście jak widzę, że gdzieś mam bardzo przesuszoną skórę to lecę i go sobie wcieram. Generalnie produkt baaaaardzo dobry i wart swojej ceny oraz popularności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą :) Do tego cudnie pachnie :)

      Usuń
  6. Jakiś czas temu chciałam go kupić, jednak spotkałam się z kilkoma negatywnymi opiniami. Jednak po Twojej pozytywnej opinii z powrotem trafia na moją listę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdego działać może inaczej, mi przypadł do gustu :)

      Usuń
  7. Niestety, miała go i stwierdzam, że jest przereklamowany. Ja go osobiście nie polecam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam wyżej, na każdego działa inaczej :) Fakt, że na moje rozstępy nie zadziałał zbytnio ale z resztą poradził sobie świetnie :)

      Usuń
  8. Jest o nim głośno w mediach i czasopismach urodowych. Czas go wypróbować skoro rezultaty są widoczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem tego typu kosmetyki po prostu znacznie poprawiają stan skóry, która potem wygląda zdrowiej i lepiej, ale niestety spektakularnych efektów nie można się po nich spodziewać, a szkoda :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.