wtorek, 14 lipca 2015

Subtelny makijaż ślubny- moja propozycja



Witajcie,

  dawno już nie dodawałam żadnego makijażu więc w końcu nadszedł na to czas. Jako, że sezon ślubny trwa postanowiłam zmalować coś właśnie na tą okazję. W sierpniu mam również umówioną koleżankę na make up, która wychodzi za mąż, więc jeśli zgodzi się na to abym zrobiła jej fotki to na pewno pokażę Wam efekty moich wypocin :)

  Dzisiejszy makijaż wykonałam paletką firmy Catrice o nazwie "Absolute Rose", która posiada sześć odcieni o wykończeniach satynowych, matowych oraz z drobinkami. Jeśli lubicie delikatne i subtelne makijaże oka na pewno bardzo przypadnie Wam do gustu. Ale więcej szczegółów o tej paletce w przyszłości na blogu. 


Bez zbędnego pisania zapraszam do obejrzenia efektów.

 (Przepraszam za jakość ale pogoda dziś okropna przez co i światło nie pomagało w robieniu zdjęć :/ )




Jak Wam się podoba?
Chciałybyście taki makijaż na swój ślub?

27 komentarzy :

  1. Piękny makijaż i chętnie bym taki "przygarnęła" na swój ślub :) Cienie cudownie prezentują się na oku, chyba sprawię sobie tę paletkę, bo kosztuje grosze, a od dawna się na nią czaiłam :)
    Pozdrawiam serdecznie, Ania z bloga napiszę nam życie! :) Klik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paleta jest na prawdę świetna :) Cieniami jestem zachwycona, są idealnie w moim guście :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Śliczny makijaż :) zaciekawiła mnie ta paletka, czekam na bardziej szczegółowy opis :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno niedługo ją zrecenzuję :)

      Usuń
  4. Mam wersję Nude i jakością te cienie nie powalają ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ten najciemniejszy nie jest bardzo napigmentowany ale reszta jest bardzo przyjemna. Za tą cenę jakość jest ok.

      Usuń
  5. Świetny bardzo mi się podoba, taki delikatny i w kolorach które kocham :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ale chyba usta postawiłabym na róż, w każdym bądź razie ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może fajnie wyglądałyby w różu :)
      Dzięki :)

      Usuń
  7. Bardzo ładny i klasyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudny makijaż :)) bardzo mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie potrzebuję tej paletki, ale piękny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ladny! Jednak na 15 palete juz sie nie skusze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha xD Cieni nigdy za mało :D


      Dziękuję :*

      Usuń
  11. przyda mi się ten post bardzo!!! dzięki <3 śliczny makijaż!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż po prostu prześliczny! Bardzo twarzowy ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://ogrodekzaoknem.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.