czwartek, 16 lipca 2015

Pawie oczko inspirowane Dorotą Gardias



Witajcie :)

  Dziś post makijażowy, no tak jak już zacznę to nie mogę skończyć :P Od kilku dni chodził za mną jakiś wesoły, kolorowy make up jednak brakowało pomysłów.... 
I oto nagle w trakcie czekania w kolejce do dermatologa znak ! - otwieram gazetkę Show a tam Dorota Gardias i jej mega kolorowe i błyszczące oczęta! 


 Postanowiłam, że na pewno wieczorem zmaluję coś podobnego. Jak pomyślałam tak też zrobiłam. Makijaż nie jest identycznym odwzorowaniem tego w prasie jednak był moją inspiracją. Lubię poszaleć z kolorami a szczególnie latem. Myślę, że spokojnie bym w takim wyszła na jakąś letnią imprezkę ze znajomymi.


Kosmetyki jakie użyłam to:

* Podkład Astor Skin Match
* Korektor pod oczy Maybelline Mineral Power
* Puder w kamieniu Iredale Mineral Cosmetics
* Róż do policzków Sleek
* Bronzer Sleek

* Baza pod cienie Hean Stay On
* Zestaw do brwi Be Beauty
* Maskara Astor  StimuLash Volume

* Żółty oraz złoty cień z palety 120
* Paleta Astor eye artist 230 Smokey Blue
* Paleta Rimmel, Glam'eyes 021 state of grace
* Róż astor 003 Rosewood

* Pomadka Joko, Wet Lips J 49
* Błyszczyk Astor Shine Deluxe 008 Precious Amethyst




I co myślicie?
Podoba Wam się moje małe szaleństwo? :)

20 komentarzy :

  1. siebie w tych kolorach nie widzę, ale Ty podobasz mi się bardzo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba kiedyś spróbować w domowym zaciszu :)

      Usuń
  2. Wyglądasz w tym makijażu jak milion dolców! :D Przzeepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha xD Chciałabym ;D Dziękuję :*

      Usuń
  3. Piękny makijaż , pasują Ci takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycający makijaż, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny! Uwielbiam gdy jest używana spora dawka kolorów w makijażu ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny makijaż. Szkoda, że nie miałabym gdzie w takim pójść :) zostaje tu na dłużej i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy zdecydowałabym się na tak odważne kolory, ale Tobie bardzo pasują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.