poniedziałek, 27 lipca 2015

Odżywcze serum z mleczkiem kokosowym do włosów ORGANIX

Cześć wszystkim :)

Dziś post o kosmetyku do włosów, który ostatnio bardzo podbił moje serducho- nie tylko samym działaniem ale także cudownym zapachem. Jeśli cierpicie jak ja na kokosomaniactwo połączone jeszcze do tego z włosomaniactwem to dzisiejsza recenzja na pewno Was zainteresuje ! Zapraszam :)


Unikalna formuła serum łączy odżywczy i lekki olejek kokosowy, jedwab oraz keratynę. Kosmetyk wzmacnia i uelastycznia włosy, chroni je przed łamaniem, regeneruje i dodaje blasku. 
Serum pomaga w odbudowaniu zniszczonych włosów, intensywnej pielęgnacji i regeneracji ich końcówek oraz zapobiega puszeniu.
Wpływa korzystnie na stan skóry głowy, chroniąc ją przed wysuszeniem.

pojemność: 118ml

Idealna dla tych, dla których skład kosmetyków ma znaczenie. Stworzona wyłącznie z aktywnych składników organicznych i wolna od szkodliwych siarczanów. Ich dodatkowym atutem są wspaniałe kuszące zapachy.

Skład:
Di Water (Aqua), Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Glyceryl Stearate, Glycerin, Cyclomethicone, Dimethicone, Jojoba Oil, Panthenol, Silk Amino Complex, Coconut Milk, Egg White Protein, Tocopheryl Acetate Vitamin E, Tetrasodium EDTA, Fragrance (Parfum), DMDM Hydrantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone 

Cena: 34,99 zł 
Możemy kupić w sklepie BLISKO NATURY pod linkiem KLIK
Zgrabna mała plastikowa buteleczka z dozownikiem w formie pompki. Wygodna w używaniu i dobrze działająca. Ciekawostką jest to, że wykonana jest z materiałów nadających się do ponownego przetworzenia przez co są przyjazne dla środowiska- DUŻY PLUS ZA TO!

Konsystencja kosmetyku jest płynna, oleista, tłusta. Szybko wchłania się we włosy. Serum jest bardzo wydajne i na prawdę wystarczy jedno- góra dwa naciśnięcia pompki aby nawilżyć całe włosy. Trzeba uważać aby nie przesadzić z ilością ponieważ wtedy możemy uzyskać efekt posklejanych i tłustych włosków. Jako, że czytałam już wcześniej o tym na wizazu (mądrala ;D) uniknęłam tego problemu :)

 Zapach tego serum jest po prostu przepiękny! Jeśli lubicie słodkie kokosowe aromaty to na pewno bardzo przypadnie Wam do gustu. Pachnie dosłownie lodami kokosowymi. Szkoda niestety, że po nałożeniu na włosy i wysuszeniu ten zapach znika... jednak myślę, że na dłuższą metę mógłby być męczący więc nie traktuję tego jako minus. Kolor jest przeźroczysty.

Tak jak pisałam wcześniej podstawową zasadą o jakiej powinnyśmy pamiętać jest to aby nie nakładać za dużo kosmetyku na włosy, ponieważ możemy uzyskać odwrotny efekt o jakim marzymy. Tego serum trzeba się po prostu nauczyć! 

Ja używałam go za każdym razem po myciu na lekko przesuszone włosy, nakładając od długości ucha do końca, zwracając większą uwagę na końcówki (mam je niestety dosyć przesuszone, szczególnie teraz latem). Po wysuszeniu zauważyłam, że moje włosy są miękkie, sypkie i świetnie się układają. Po dłuższym czasie widoczne jest także lepsze nawilżenie i błyszczenie. 

Myślę, że fajnie nadawałby się na suche włosy w celu zmniejszenia ich puszenia się.

Kosmetyk jest świetny i godny polecenia jednak pamiętajmy NIE ZAWSZE WIĘCEJ ZNACZY LEPIEJ :)


Znacie ten kosmetyk?
Lubicie tego typu kosmetyki?


***          ***          ***

Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy od sklepu BLISKO NATURY, jednak nie wpłynęło to na moją recenzję.


7 komentarzy :

  1. Wyobrażam sobie jego zapach :) Lubię, gdy włosy są miękkie i sypkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe jak sprawdziłby się u mnie i rzeczywiście fajnie, że ma taki wygodny aplikator :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym go chętnie wypróbowała do zabezpieczania końcówek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz go widzę :) Ale zaciekawiłaś mnie, zwłaszcza że uwielbiam wszystko co kokosowe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zaciekawiłaś mnie tym serum:) muszę je wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o nim, ale zapach musi być śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.