wtorek, 21 lipca 2015

Nie taka róża straszna jak ją się maluje - mój tutorial




Witam :)

  Ostatnio obiecałam Wam, że pokażę krok po kroku jak maluję te moje ukochane róże na pazurkach tak więc spełniam moją obietnicę :) Zobaczycie, że to na prawdę nie jest takie trudne i jestem pewna, że teraz każda z Was bez problemu namaluje takie same (lub nawet lepsze!) u siebie na paznokciach. Nie zniechęcajcie się od razu - w końcu nie od razu Rzym zbudowano! Jeśli nie wyjdzie za pierwszym razem to na pewno za drugim- ćwiczenie czyni mistrza! A więc już bez zbędnego pisania zapraszam do dalszego oglądania oraz czytania :)


Podstawowym lakierem na którym wykonałam zdobienie jest śliczna mięta od Wibo z serii Hello Summer, (chętnych odsyłam TU, gdzie znajdziecie jego recenzję)


 Potrzebne mi były także:

1. Biały lakier ( u mnie do stempli bo szybko schnie i jest dobrze kryjący)
2. Sonda
3. Cienkie pędzelki oraz farbki akrylowe w kolorze białym, czerwonym oraz zielonym. Możecie bez problemu użyć także normalnych lakierów do paznokci w tych kolorach
3. Bezbarwny lakier lub utwardzacz- u mnie nabłyszczacz z Miss Sporty.


Zaczynamy...


1. Na nałożony bazowy lakier za pomocą sondy robimy równej wielkości kropeczki białym lakierem.

2. Czerwoną farbką akrylową robimy ciapki, kółeczka (nazywamy jak chcemy ;P) nie muszą być równe, nawet lepiej jak nie będą :) Czekamy aż wyschnie.


3. Mieszamy białą farbkę z odrobiną czerwonej i otrzymanym kolorem robimy cienkim pędzelkiem na wcześniej namalowanych czerwonych ciapkach małe zaokrąglone kreseczki, coś na styl kontur.

4. Teraz obok wcześniejszych kreseczek malujemy następne tyle, że białą farbką. Jeśli wyjedziemy za kropeczkę to nic się nie dzieje!


5. Powtarzamy czynność zmieniając farbkę znów na początkowy czerwony kolor.

6. Zieloną farbką domalowujemy małe listeczki i wszystko traktujemy utwardzaczem lub zwykłym bezbarwnym lakierem.

GOTOWE! :)

Efekt?





Jak widać mania tatuaży dopadła i mnie ;) Jestem na prawdę zakochana w tych wzorach, idealny patent na lato :)


Wypróbujecie w domu tego zdobienia?
Dajcie znać jak wyszło :)

34 komentarze :

  1. Super wytłumaczone kochana! Ja robię podobne tyle że jeden kontur tylko robię na plamkach pierwszych. Muszę wypróbować tak jak Ty polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój sposób :) Dziękuję :)

      Usuń
  2. Genialne. :) Nie pomyślałabym, że to takie łatwe! :D
    A co do tatuaży - naklejanie ich zamiast noszenia pierścionków to idealna wersja dla mnie . :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam również pierścionki ale niestety kupiłam za duże i mi zlatują... te nie zlecą ;P

      Dziękuję :*

      Usuń
  3. Ale piękne pazurki:) a i tatuaże zacne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam serca do zdobienia paznokci, ale szczerze podziwiam Twoje umiejętności. Dla mnie to małe dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Róże, wbrew pozorom, nie są aż tak trudne do namalowania :) Sama niedawno się o tym przekonałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu jakieś pozytywne nastawienie :)

      Usuń
  6. W tutorialu wszystko wydaje się prostsze : )

    OdpowiedzUsuń
  7. W życiu bym sama tych różyczek nie wykonała. Śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są piękne :) Podziwiam za cierpliwość :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Manicure wspaniały i te cieliste ozdoby mega :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Są sliczne. Musze wypróbować ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite... Aż by się chciało powiedzieć: łatwizna- zrobię! Aaaa i klapa! To się nazywa talent! Gratuluję:) Może po kilku powtórzeniach mi wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie zrobione paznokcie chyba czas zainwestować w sondę i spróbować powtórzyć Twoje dzieło! :)
    Piękne piękne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.