wtorek, 28 lipca 2015

Makijaż okazjonalny w brązach i delikatnym złocie

Witajcie!

  Dziś post dość szybki i głównie stawiam na zdjęcia. Mam dla Was propozycję makijażu, który świetnie nadaje się na różne okazje jak np. wesele czy inne większe wyjścia. Brąz ze złotem jest dosyć popularnym połączeniem jednak również bardzo efektownym i chyba nigdy mi się nie znudzi :)
Bez zbędnego gadania, zapraszam do oglądania :)



Myślę, że świetnie nadawałby się również jako makijaż ślubny. Nie jest bardzo mocny ale dosyć kobiecy i fajnie wygląda na zdjęciach. Nie udało mi się tego zbytnio uchwycić ale na dolnej powiece przy samym wewnętrznym kąciku nałożyłam odrobinę złotego brokatu- na żywo efekt jest super :)



Do wykonania makijażu użyłam głównie paletki NYC "Box of Smokey Look Collection". W najbliższym czasie przybliżę Wam ją troszkę bo jest na prawdę bardzo fajna. Zawiera nie tylko cienie do powiek ale także pomadki, brokat, korektory oraz bronzery i róże.

Poniżej reszta użytych kosmetyków.


Pozdrawiam Was cieplutko i czekam na Wasze opinie! :*


Gośkaaa

14 komentarzy :

  1. O mamo jaki śliczny makijaż! Chciałabym umieć taki wykonać na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż :) Ale ja w tych sprawach jestem laikiem i dopiero się uczę - w końcu trzeba :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Brąz i złoto - mój idealny duet :)
    Piękny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazwyczaj używam brązów i taki makijaż bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny ten Twój makijaż, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda pięknie. Ja na co dzień używam połączenia bieli, takiego dziwnego, trochę świecącego beżu i brązu. To złoto u Ciebie jest piękne, bo matowe. Ciężko mi znaleźć taki odcień.. ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wygląda! :)
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu pięknie Ci w tej kolorystyce, a ostatnie zdjęcie mega!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się to połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny, idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.