środa, 15 lipca 2015

Dresslink- moja wishlista




Lubicie zakupy internetowe? Dla osób mieszkających w małych mieścinach jak ja właśnie robienie wszelakich zakupów przez internet jest świetnym rozwiązaniem. Występuję chociaż większe prawdopodobieństwo, że jeśli gdzieś wyjdę to połowa innych osób nie będzie miała takiej samej bluzki kupionej na bazarze czy najbliższym sklepie ;D Poza tym chyba minęły te lata kiedy godzinami mogłam chodzić po sklepach- już mnie to po prostu męczy. Teraz mogę w spokoju leżeć sobie w domku przez komputerem i kupować praktycznie wszystko co mnie interesuje, jednak najczęściej są to ciuchy, kosmetyki oraz akcesoria do domku.

Niedawno odezwała mnie do mnie P. Zofia ze znanego zapewne Wam już sklepu Dresslink z propozycją współpracy. Jako, że interesuję się produktami, które owy sklep oferuje z chęcią zgodziłam. Dziś chcę Wam przedstawić kilka pozycji, które najbardziej wpadły mi oko.



Jak to na prawdziwą kobietę przystało, uwielbiam sukienki. Najbardziej te luźne, ponieważ są bardzo wygodne i maskują to co potrzeba :P


                         KLIK                                         KLIK                                                    KLIK


Bluzki, bluzy...


                        KLIK                                         KLIK                                             KLIK


Biżuteria...

                   KLIK                                                KLIK                                         KLIK


I to co mnie najbardziej interesuje czyli kosmetyki i akcesoria kosmetyczne :)


                        KLIK                                            KLIK                                               KLIK


                     KLIK                                           KLIK                                              KLIK


i wiele wiele innych :) 
Wierzcie mi, że aż się w głowie kręci od tylu smakołyków :) Zresztą zobaczcie sami-

K L I K

7 komentarzy :

  1. tez bym chciala te czekoladowa paletke <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też właśnie stworzyłam swoją wishlist. Sklep oferuje naprawdę ciekawe rzeczy. Poklikałam.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. super lista :) oj oni mają bardzo dużo fajnych rzeczy i przy zamówieniu ciężko się na coś zdecydować bo chciało by się wszystko ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość akcesorii z Twojej wishlisty sama chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się zamarzył dres i bach! kupiłam go! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.