sobota, 6 czerwca 2015

Tydzień drugi "Ukwieconego projektu"- czyli paznockie inspirowane majowym bzem :)

Witajcie kochane/ni :))

 Zapraszam Was na kolejny tydzień w ramach "Ukwieconego projektu" organizowanego przez modnaania.
A więc tym razem są to paznokcie inspirowane moim ulubionym późnowiosennym krzewem czyli bzem :)
Szczególnie dobrze mi się kojarzy, ponieważ 3 lata temu w maju brałam ślub i ten zapach chyba do końca życia będzie mi się miło kojarzył :)

No ale do tematu- efekt jaki osiągnęłam bardzo mi się podoba, w ogóle tak jak pisałam w ostatniej notce bardzo lubię kwiatowe wzory na paznokciach więc malowanie było dla mnie czystą przyjemnością. Ciekawa jestem czy Wam także się spodoba :)




Do wykonania zdobienia użyłam lakierów:


 oraz farbki akrylowe i pędzelek do zdobienia.



I jak Wam się podoba ? :)

32 komentarze :

  1. Jejku pięknie Ci wyszło! Widzę że farbki są idealne do takich zdobień - ja mam tylko 2 białą i czarną więc za wiele nimi nie da się wyczarować :DD W tym tygodniu sama się poddałam - nie wychodziło za nic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, polecam Ci kupienie chociaż tych podstawowych kolorów, wszak później można je ze sobą mieszać :)
      Dziękuję bardzo za miłe słowa :*

      Usuń
  2. Wow, fantastyczny bez, zbieram właśnie szczękę z podłogi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestań bo aż się zaczerwieniłam :P Hehe dziękuję :*

      Usuń
  3. piękne ! wyglądają jakby były żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łaaał, masz mega talent plastyczny! Bo żeby takie kwiatki namalować to jednak talencior trzeba mieć, i to nie byle jaki! Szacun:) i pięknie kolory dobrane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam też na róże w Twoim wykonaniu, no mega! Nie myślałaś czasem, żeby obrazy malować? A może malujesz? :D

      Usuń
    2. Kiedy byłam małą dziewczynką uwielbiałam malować, jednak nigdy z głowy a po prostu zrysowałam z czegoś. Moja mama była pod wrażeniem jak mi to wychodziło :) Z czasem przestałam a teraz maluję jedynie paznokcie :))

      Dziękuję bardzo za takie słowa, jest mi bardzo miło je czytać :)

      Usuń
    3. A widzisz, tak myślałam, że jakiś epizod z malowaniem musiałaś mieć ;D trochę szkoda, że przestałaś, ale w sumie rozumiem jak to jest, bo też kiedyś rysowałam (portrety ze zdjęć) i ludzie podziwiali, zamawiali, a potem jakoś tak przestałam to robić :)

      Usuń
    4. Z czasem po prostu przestało mi się chcieć :P

      Usuń
  5. piękne bzy :) mało kto tak potrafi ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeeej jak pięknie wyszło! no mega szacun kochana, ja z moimi dwiema lewymi łapami w życiu bym takiego cuda nie wyczarowała :P hehehe
    mi też bez na pewno będzie miło się kojarzył, bo również biorę słub w maju przyszłego roku :)

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)

      Gratulacje z okazji ślubu (pomimo tego, że jest dopiero w przyszłym roku) :*

      Usuń
  7. Są przepiękne. Na prawdę Cie podziwiam! Jak można wyczarować takie cudo na paznokciu? Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom na prawdę bardzo łatwo, jedynie trzeba mieć cierpliwość :P

      Usuń
  8. Swietne ! :). Myślałam, że to naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz mega talent! Piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie miłe słowa :*

      Usuń
  10. Zdecydowanie najlepsze bezowe paznokcie jakie widziałam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie namalowałaś bez ;) jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! Pięknie wyszło! Ja bym chyba w życiu nie zrobiła tak ślicznego wzoru!
    Super naprawdę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow jaka precyzyjna robota! Przepiękny efekt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.