poniedziałek, 15 czerwca 2015

Ready to Wake up? :)

Witajcie :)

Na początku małe ogłoszenia parafialne :)

  Ostatni tydzień był dla mnie dość ciężki i pracowity dlatego nie miałam czasu nic ciekawego tu napisać i niestety również ominęłam jeden tydzień "Ukwieconego projektu" ale obiecuję, że szybko wszystko nadrobię :)

Zapewne zauważyłyście zmianę szablonu mojego bloga. Jestem kompletną nogą w tych sprawach jednak dzięki pomocy www.blokotek.pl mogłam coś w końcu zmienić co bardzo mi się podoba :)

A teraz wracamy już do tematu.
W zeszłym tygodniu odwiedził mnie kurier z paczuchą inspiracji od Rimmel ( jak zapewne również wiele z Was) więc w najbliższym czasie na pewno będą posty dotyczące testów z nowymi kosmetykami. 
Tak w sekrecie Wam powiem, że małe testy już za mną i jak na razie jestem bardzo zadowolona, a dodam też, że warunki były w końcu ekstremalne (upał i gorąc).


A oto wspomniana przesyłka. W środku znalazłam:

* Maskarę Wonder'full Wake me up z ekstraktem z ogórka

* Podkład Wake me up z witaminą C.

* Poradnik Inspiratorki


A wszystko w bardzo fajnym pudełeczku w stylu kopertówki

Myślę, że to będzie dla mnie świetne przebudzenie z tak ponury poniedziałek jak dziś.

Żeby nie było jak z tą psią księżniczką poniżej, która pozdrawia Was z podusi :P


Buziaki i do następnego :*

42 komentarze :

  1. Gratuluję paczuszki! Oby się dobrze testowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. chyba też coś pozmieniam w wyglądzie bloga! :D Weszłam na tą stronę i kilka szablonów wpadło mi w oko! :)

      Usuń
  2. Polecam stronkę, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląd na prawdę świetny, masz pięknego pieska! :)

    Zapraszam na rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Powiem tylko na razie, że fajnie pachnie ogórkiem :P

      Usuń
  5. Ciekawa jestem tej maskary! słodka ta księżniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również otrzymała, tusz spodobał mi się już po pierwszym użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli tak jak u mnie, jestem pozytywnie zaskoczona:)

      Usuń
  7. Ja nigdy nie jestem "ready to wake-up" ;-)

    Psiak - uroczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez ostatni tydzień też nie byłam :D

      Usuń
  8. Słodki piesiu. Czekam na wyniki testowania :D

    Pozdrawiam :) byc-twoim-marzeniem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkład mnie zaskoczył. Pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ale więcej o tym wkrótce :)

      Usuń
  10. Gratuluję paczuszki i miłego testowania :) Nie jestem fanką tuszy z Rimmela, ale podkład jest bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam przed tym tylko jeden z Rimmela i nie był za fajny więc oddałam go koleżance ale tego na pewno zostawię :)

      Usuń
  11. Życzę w takim razie miłego testowanka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, najbardziej ciekawi mnie ten tusz :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne produkty do testów:) Jestem szczególnie ciekawa tuszu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanych testow! Ogorkowa mascara kusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale powiem Ci, że faktycznie pachnie ogórkiem :D

      Usuń
  15. Też dostałam paczkę Inspiratorki Rimmel i wybrałam sobie najjaśniejszy odcień podkładu, który niestety okazał się dużo za ciemny.. Buzi niestety nie opalam wcale, więc nie dopasuję się do niego latem. A tusz póki co, nie zachwycił mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie znów zupełnie na odwrót bo podkład jest aktualnie troszkę za jasny, właśnie buzia opala mi się szybko :/ A tusz jak dla mnie rewelacja :)

      Usuń
  16. Ja przeoczyłam tę akcję. Natomiast podkład jest jednym z moich ulubieńców, a tuszu nie znam. Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam starszą wersję ale niezbyt przypadła mi do gustu, ta uważam, że jest lepsza :)

      Usuń
  17. Miłych testów :) Ale piękna psina :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Rimmel Wake Me Up, używam namiętnie, ale starą wersję ;) Psinka przesłodka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie starej wersji nie lubię :))

      Usuń
  19. Kosmetyki kosmetykami ale jaka tam urocza psina leży!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.