czwartek, 18 czerwca 2015

Pomadka w kolorze "nude" od Golden Rose

Hej wszystkim :)

  Lubicie pomadki? Ja od dłuższego czasu bardzo się w nich lubuję :) Nawet zwykły makijaż dzięki fajnemu kolorowi ust potrafi zrobić elektryzujące wrażenie. Jeśli chodzi o odcienie to nie mam jednej ulubionej- używam tych jasnych w kolorze 'nude' jak i tych najciemniejszych śliwkowych, wszystko zależy od okazji, makijażu oka i oczywiście też mojego humoru :)

Nie wiem jak Wy ale ja najbardziej lubię kupować te tanie i zarazem bardzo dobre (haha xD kto nie lubi?)
Do właśnie takich zaliczam większość pomadek (i nie tylko) znanej chyba wszystkim firmy Golden Rose.
Tym razem chcę Wam pokazać jedną z serii 2000- tę kremową i nawilżającą. Jeśli jesteście ciekawe szczegółów to zapraszam do czytania oraz oglądania zdjęć.



Kremowa konsystencja pomadki 2000 sprawia, że jej aplikacja jest niezwykle łatwa. Nawilża i nadaje ustom piękny, zmysłowy kolor.
Cena ok 8 zł.

Opakowanie samych pomadek to zwykły plastik jednak wygląda przyjemnie i jest dosyć wytrzymałe. Mam ją już na prawdę dosyć długo, dużo przeżyła ze mną i jak widać trzyma się całkiem dobrze :) Kolory opakowania również bardzo przepadły mi do gustu.


Pomadka jest mięciutka i kremowa przez co dobrze się ją aplikuje. Plusem jest dla mnie to, że nie posiada drobinek, ponieważ nie lubię świecących "babcinych" ust. Niestety jest jedna wada, która łączy ją właśnie z wspomnianą "babciną" cechą a jest to zapach.... Ale myślę, że nie jest najgorszy i da się spokojnie wytrzymać. Poza tym pomadka odwzajemnia nam pięknym kolorem :) Trwałość również jest niczego sobie. Za tą cenę można spokojnie pozwolić sobie na jej zakup. 


JAK WYGLĄDA NA USTACH



Znacie te pomadki?
Jaki kolor możecie mi polecić?

21 komentarzy :

  1. podoba mi się kolor! :) I chociaż na mnie mało który kolor wygląda fajnie, to ten mógłby być całkiem okej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tak naturalny, że chyba u każdego wyglądałby fajnie :)

      Usuń
  2. Tej serii jeszcze nie miałam, ale podoba mi się jak wyglądają na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować i dziękuję :*

      Usuń
  3. jeszcze nie mam nic od golden rose, a już od taka dawna kuszą mnie te pomadki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę nie masz nic? Oj to polecam bardzo dużo ich kosmetyków :)

      Usuń
  4. za nudziakami na ustach nie przepadam, ale ten kolor nawet mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo lubię, tylko, żeby nie był za jasny, ten jest dla mnie idealny :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  6. Nigdy jeszcze nie miałam szminki z GR, ale ta prezentuje się na ustach bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuj i szybko nadrób zaległości :D

      Usuń
  7. lubię takie kolory na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne usta i świetny kolor je upiększający!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.