niedziela, 21 czerwca 2015

Mój niedzielny "dzienniak" krok po kroku :)

Witajcie :)

  Dziś mam zamiar troszkę pomęczyć Was zdjęciami z moją mordką a to za sprawą tego, że postanowiłam napisać post o tym jak robię zwykły dzienny makijaż. Make up takiego typu jest prosty, robię go bez użycia takich kosmetyków jak np. baza pod makijaż czy utrwalacz. A teraz już bez zbędnego gadania zapraszam do czytania :)


Tak wygląda moja twarz bez grama kosmetyku kolorowego. Mam nałożony jedynie krem nawilżający. Mam nadzieję, że nie straszę :)


A więc rozpoczynam od nałożenia podkładu. Jako, że moja buzia już ładnie się opaliła na słońcu zaczynam używać podkładu Astor, Skin Match, który posiadam w ciemniejszym odcieniu niż te które zazwyczaj nakładam zimą i wczesną wiosną. Fajnie kryje i długo matuje.


Następnie drobne niedoskonałości oraz cienie pod oczami zakrywam korektorami z paletki Oriflame. Również jestem z niej zadowolona, ma dobre krycie.


Aby wszystko utrwalić nakładam puder prasowany "Idealna cera" z Avonu. Jeśli jesteście ciekawi jak się sprawuję odsyłam do mojego posta z recenzją (KLIK).


Czas na brwi. Mam kilka paletek, używałam też cienia do brwi ale kiedyś będąc w Biedronce trafiłam właśnie na ten zestaw Be Beauty. Składa się z cienia oraz wosku do brwi. Nawet nie pamiętam ile za niego zapłaciłam ale chyba ok 8 zł. Byłam zaskoczona jaki jest świetny! Od tego czasu jest ulubieńcem. W niedługim czasie mam zamiar go zrecenzować :)


Zaczynam sam makijaż oczu. Na początek nakładam moją ulubioną bazę Stay On z Hean. Ciekawskich odsyłam do posta gdzie poczytacie o pojedynku między tą bazą a Artdeco. (KLIK)


Na powieki nałożę naturalne kolory z poczwórnej  palety Flomar nr P045. Najciemniejszy matowy brąz świetnie nadaje się również do powiek :) Tak więc jest to bardzo uniwersalny kosmetyk.


1. W samym wewnętrznym kąciku nakłam najjaśniejszy cień aby rozświetlić spojrzenie.
2. Na resztę górnej powieki oraz również dolną nakładam cień łososiowy.
3. Zewnętrzy kącik górnej powieki oraz ok 1/3 dolnej przyciemniam najciemniejszym matowym brązem.


Czas na rzęsy. Nakładam nowość w mojej kosmetyczce czyli maskarę Rimmel Wake me Up, która pięknie pachnie ogórkami :D Efekt jaki daje bardzo mi się podoba :) Niedługo zresztą recenzja :)


Na kości policzkowe nakładam odrobinę ziemi egipskiej, tym razem róż sobie daruję :)


Usta maluję pomadką Golden Rose z serii 2000 w kolorze nr 143 (recenzja była niedawno na blogu, chętnych zapraszam TU. Daje bardzo ładny delikatny i naturalny efekt na ustach.


I KONIEC :) 

Wydaje się tego dużo ale faktycznie to wcale tak nie jest. Poniżej moja mordka już w lepszym stanie czyli z makijażem.



Jak Wam się podoba?
Jakich kosmetyków Wy używacie do dziennych makijaży?

30 komentarzy :

  1. Też używam teraz tego tuszu.
    Czekam na kolejne posty, będę tutaj częściej wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  3. Podoba mi się, ale ja chyba wolę troszeczkę mocniej mieć oczy podkreślone. :)
    Przy tak ładnej cerze nie wiem kogo miałabyś wystraszyć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dziennych makijażach nie szaleję raczej z kolorami ale na jakieś wyjścia również lubię mocne oczy :)
      Cera teraz faktycznie fajnie wygląda ale jeszcze 3 miesiące temu to była masakra :/

      Usuń
  4. Piękny, dzienny i dziewczęcy makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, nominowałam Twój blog w zabawie Liebster Awards. Zapraszam na mojego bloga, gdzie znajdziesz pytania, na które chciałabym, żebyś odpowiedziała. Będzie mi bardzo miło, jeżeli znajdziesz czas i odpowiesz na kilka pytań :)
    http://make-up-miss.blogspot.com/2015/06/nominacja-do-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło i na pewno zajrzę i wezmę udział w zabawie :)

      Usuń
  6. Piękny makijaż :) Ja chyba mniej używam kosmetyków - omijam bronzer i cienie jeśli chodzi o zwyczajne dni :)
    Muszę za to wypróbować zestaw do brwi, sama ostatnio używam żelu wibo i mi odpowiada, ale jakieś fajne cienie też przydałyby się ;)
    A cerę masz idealną więc nie ma kogo straszyć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na co dzień to praktycznie nie maluję się ostatnio w ogóle :) To jest tylko niedzielny dzienniaczek - taki "od święta" :D

      Zestaw do brwi polecam, za tą cenę jest na prawdę super :)

      Usuń
  7. Śliczny makijaż :) No i gdzie tam straszysz, super wyglądasz "nago" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny efekt końcowy :) i pomadka - piekna! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się bardzo ! lubię odcienie brązu na powiekach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ja również ostatnio gustuję w brązach :)

      Usuń
  10. Pięknie :)ja używam teraz głównie podkładu z loreala - matującego do makijażu dziennego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze żadnego podkładu z tej firmy :)

      Usuń
  11. Bardzo fajny, lekki świeży makijaż!
    Chciałabym tak wyglądać bez makijażu ;) Ale to już chyba nie te lata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie przesadzaj :D! Mi już coraz bliżej do 30 -stki ;(

      Usuń
  12. Piękny makijaż :)

    Jesteś podobna do Zmalowanej :P

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha na prawdę? :) Ja nie widzę podobizny :D

      Dzięki :D

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.