czwartek, 25 czerwca 2015

Liście na paznokciach czyli 5 tydzień "Ukwieconego projektu"

Hej wszystkim! 

  Projekt, który zorganizowała modnania na swoim blogu pomału dobiega końca. Jeszcze tylko jeden tydzień... szkoda bo bardzo mi się spodobał ten pomysł. Uwielbiam motywy kwiatowe i ogólnie roślinne na paznokciach. 

Dziś tydzień pod nazwą liście... liście...
Moja interpretacja jest dość prosta. Nie szalałam tym razem i szczerze to nie jestem z tego zdobienia jakoś zadowolona. Miało wyjść troszkę inaczej... na pewno lepiej ale chyba i tak nie jest bardzo źle. Zresztą ocenicie sami. :)




Tradycyjnie jeszcze pokażę czego użyłam do wykonania paznokci:

- Lakier Hello Summer, Wibo
- Lakier Air Flow, Bell
- Biały lakier do stempli (świetnie kryje dlatego go lubię ;D)
- Bezbarwny lakier, Miss Selene

oraz

farbki akrylowe i pędzelek do zdobień


Co myślicie o tym zdobieniu?

29 komentarzy :

  1. Bardzo ładne, takie proste, delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie do mnie nie podobne ale mogą być ;P

      Usuń
  2. a ten lakier do stempli NTN nadaje się do stempli czy średni jest? Masz w ogóle jakieś inne kolory czy tylko ten?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny jest, mam tylko ten kolor. Ale, że wolę sama malować wzorki to używam go do tych celów :D

      Usuń
  3. Przepiękne pazurki :) wzór jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jednak to nie jest to co chciałam osiągnąć :/

      Usuń
  4. Calkiem fajna interpretacja tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda super! Bardzo fajnie wyszły te listki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.